تجربه ای از یک بی تجربه !

بیشتر اوقات  درهای زندگی بسته اند، شاه کلید صبر را پیدا کن و اگر شاه کلیدت شکست ناراحت نباش، سرت را بالابگیر چون همیشه یک پنجره باز است !

open_window_with_butterfies1

14 پاسخ

  1. داری ما رو به صبر دعوت می کنی کاوه جان.
    نوچ ، در بسته بود نگران نباشین پنجره هست !

  2. داشی این عکسا رو که می‌ذاری آدم خیالات برش می‌داره که نویسنده‌ی این‌جا دختره 😐
    دیگه همه جا وقتی خشونت می باره بذار اینجا یه نمه لطیف و دختر وار باشیم 🙂 به قول یکی آخر الزمانه دیگه آقا ، پسر ها دختر میشن ، دختر ها پسر !

  3. صبر کلا خیلی خوبه
    اوهوم

  4. آدمي صندلي سالن مرگ خودشه

    halo havaye khoshrangi dari.sarboland bashi
    چه جالب 🙂
    قربونت

  5. من که اصلا درک نکردم آخرش چی شد!
    بالاخره سلام یا خداحافظ؟!
    خودمم نمی فهمم گیر نده

  6. مرسی خیلی زیبا بود
    خواهش می کنم 😉

  7. کسی چه می داند
    شاید، این قدر
    همدیگر را دوست نمی داشتیم
    اگر از دور
    به تماشای روح هم نمی نشستیم
    کسی چه می داند
    اگر آسمان ما را جدا نمی کرد
    شاید، این قدر
    …به هم نزدیک نبودیم

  8. سلام.خدا کنه اون پنجره هه حتما باشه!!
    سلام
    همیشه هست فقط یه نمه زسیدن بهش سخته 🙂

  9. پايان بي قراري من روزي ست
    كه هيچ پنجره اي بسته نباشد
    و هيچ دلي شكسته نباشد.
    و این روز پایان دنیاست

  10. بعضي قفل ها رو هيچ كاريش نمي شه كرد
    اصلا بدمصب قفل نيست ديواري است از جنس فولاد
    همیشه یک راه برای رسیدن به خدا هست 🙂

  11. سلااااااااااام مرررررررررررسيييييييييييييييي
    چقدر اميدوارانه بود.خوشحال شدم
    سلام
    قربونت 😉

  12. نه کاوه جان
    خداییش گاهی وقت ها هیچ پنجره ای باز نیست ❗
    البته قابل بررسیه 🙂
    احتمالا پنجره بوده ولی نرده داشته یا پنجره بوده و آجر کشیدن ❗
    اره آهن بر و پتک باید همرات باشه دیگه 🙂

  13. همیشه یک پنجره باز است!
    من باور دارم «همیشه یک پنجره باز است!»
    همیشه یک پنجر باز هست …
    تا امید هست، زندگی هم هست …
    اصولا اوضاع هر طوری که باشه باید زندگی کرد 🙂

  14. احساس میکنم اگه اون شاه کلید زیاد گرون نباشه ( چه معنوی چه مادی ) بعد از شکسته شدنش آدم میتونه سرش رو بالا بگیره در غیر این صورت سربلند کردن خیلی سخته! 😦
    گرون نیست 🙂

بیان دیدگاه