مسافران بهانه ای برای خندیدن!

چند قسمتش را که دیدم مجموعه جالبی از آب در آمده، ای کاش در این دوران پخش نمی شد. خندیدن بد نیست مخصوصا اگر به واقعیت های تلخ جامعه باشد، سوژه انتخاب موجودات فضایی برای به چالش کشیدن واقعیت های تلخ جامعه ما، حرکتی زیرکانه بود! خبری هم از دلقک بازی نیست و در عین فانتری بودن می شود داستان را به راحتی  لمس کرد و شخصیت هایش را به یک  اندازه دوست داشت. فکر کنم باید به رامبد جوان هم یک خسته نباشید گفت، فکر کنم ظنزهای روتین باید آدم هایش عوض می شدند. البته امیدوارم که جواد رضویان و فتحعلی اویسی  به  این  مجموعه اضافه نشوند!

دیدن یکی دو قستمش ضرر ندارد هر چند ساعت  پخشش  کمی عجیب و غریب است، به هر حال برای تنوع  پیشنهاد می کنم  فارغ از هر گونه  نگاه  افراطی به رسانه دولتی بشینید و ببینید و کمی لبخند بزنید. جامعه ما این روزها در کنار امنیتی شدن به سمتی می رود که همه دوست دارند بزنند و بزنند و بزنند.

7 پاسخ

  1. سلام کاوه جان
    اگر چه من تلویزیونی نیستم و سال هاست این رسانه ی مثلا ملی رو تحریم کردم ولی به پیشنهاد شما این برنامه رو می بینم.
    دیر زیی

  2. مهمترین نکته ی این سریال شاید قضاوت نکردن و گذاشتن این حق به عهده ی تماشاگر باشه
    اما در کل در هر قسمت چند تا تیکه ی قشنگ بیشتر نداره ولی همین چند تام ارزش دیدن رو داره
    آره ، دقیقا
    من زیاد نمی رسم ببینم ولی همون چند قسمتی که دیدم جالب بوده

  3. دوبار تکرار میشه!!!!در کل قشنگه……!کامنت فرت!
    لینکیدم!
    من معمولا نمی تونم کامل ببینم نه تکرارشو نه پخش اصلیشو🙂 ، مرسی من هم لینکیدم

  4. ولی واقعا حسش نیست. چیکار میشه کرد؟
    هیچی ، شکر خدا🙂

  5. آره،بعضی تیکه هاش باحاله.

  6. هـــا، من از بازی ستاره خوشم میاد! یادآور بازیش تو برره س :))!
    آره یه نمه شبیهشه🙂 ، ببینم اخر غلام بهش دادن یا نه ؟

  7. نمیدونم چرا وقتی نگاش میکنم خندم نمیگیره؟(حالا همچین میگم نگاش میکنم…نه بابا دو سه قسمت بیشترشو ندیدم!🙂 )

پاسخی بگذارید

