کشفیات!

توی این دو سه روزه چند نفری اینجا رو کشف کردن و در نهایت به هویت اصلی رسیدن! نمی دونم چرا برای ملت اینقدر جالبه که به رخ بکشن که بله ما می دونیم مثلا تو هر روز دستت رو تو دماغت می کنی و سه دور می چرخونی و آخر هم می مالیش به دیوار اتاقت! اگه دیدین یک سری از پست ها ترتیبش داده شد تعجب نکنید چون حوصله ندارم وبلاگ جدید راه بندازم و می دونم که اگه برم دوباره بر می گردم مگه اینجا رو بزنم پاکش کنم و این هم می دونم که میشه چیزی تو مایه های خریت!البته اینجانب کم خریت نکردم!

این چند روز هم مثل سگی شدم که هم صاحب خونه رو میگیره هم رهگذر رو ! از این به بعد در مورد گل و بلبل و وضعیت آب و هوا می نویسم، آشپزی و تکنیک های خانه داری  برای آقایان هم  سوژه جالبی می شود! پووووف !

من نه آن رندم که ترک شاهد و ساغر کنم/ محتسب داند که من اين کارها کمتر کنم

من که عيب توبه کاران کرده باشم بارها/ توبه از می وقت گل ديوانه باشم گر کنم

7 پاسخ

  1. سلام
    چی بگم والله …
    همچین تفتش به ما هم خورد😦
    خب همیشه فضول بوده و خواهد بود، مهم خود آدمه. باست مقاومت کرد و ایستاد، خونسردیت رو حفظ کن کاوه جان راه دراز است و پرخطر.
    برخوردار باشی از خواسته.
    روزگار به کام
    سلام ، کاریش نمیشه کرد🙂 ، مرسی مهران جان

  2. بعضی ها همانند کلاغی شدند در پشت پنجره ی خانه هایمان!
    آره ، اون هم چه کلاغی🙂

  3. اندكي صبر سحر نزديك است
    خوبي برادر؟ چيزي شده ؟
    دیوار موش داره و …🙂

  4. چرا اینقدر عصبانی؟ راستی این شعرهایی که در آخر پست‌هات بعضا میاد واقعا جالبن.
    خوب آدمو عصبی می کنن دیگه🙂 ، تفعلیه که به حافظ میزنیم بعضی وقتا

  5. اين روزها اينقدر مخالف خواني از همه نوعش زياد شده كه كمتر به فكر رهگيري يا بازداشت وبلاگ نويس ها باشند. با خواست عمومي مردم هزينه برخوردها هم افزايش پيدا كرده و اغلب دنبال دانه درشت ها هستند تا من و تو را درسي بدهند.
    اما خوب كمي هم احتياط خوب است اما جا خالي كردن نه

  6. بی خیال این اینوستیگیت ها بابا.. تو ریلکس باش
    ریلکسم داداش🙂

  7. ایــــــــــــش آقا میثم : )) چه وضعِ توصیف کردن بود آخه؟ حالم بد شد! :دی ولی کار خوبی میکنی مقاوت میکنی! همین جا باش! آشپزی هم یادمون بده، من پایه م شدید! : – «

پاسخی بگذارید

