نو شدن !

روزها به آرامی می گذرند و ما هم به تندی پیر می شویم. امتحانات تمام شد و من تمام نشدم، فکر کنم همین کافی باشد. می خواستم برای لابی زدن به صدا سیما بروم باشگاه خبرنگاران جوان ولی با شرایط حال حاضر حالم از صدا و سیما و کامران نجف زاده شدن بهم می خورد. همیشه از این می ترسم که روزی مجبور بشوم خودم نباشم و … راستی فکرکنم باید به فکر نو شدن باشیم و روش دیگری را انتخاب کنیم برای ادامه راه ! نظر شما چیست ؟ فعلا شروع می کنم نوشتن را تا ببینم خدا چه می خواهد و خلق خدا چه عکس العملی نشان می دهد. در این نو شدن آواتارم را هم دگرگون کردم. کمی خشن است ولی دوست داشتنی است.

Ryu_by_kael360

اسم این عزیز دل برادر ریو است و فکر کنم از شخصیت های بازی تیکن باشد. راستی فرندفید هم جای بدی نبود، شور انتخاباتی و دعوا و دوست داشتن و … برای خودش سیستمی بود! یک ماه هم تمرین نداشتم به سلامتی با پررویی تمام این پانزده روز هم مال خودم ، از سر ماه می رویم که تمرین کنیم !

برای تنوع لنگ نویس هم نداریم !

4 پاسخ

  1. كاوه جان
    نمي دانم چرا مي خواهي نو شوي ؟ اما اگر قصد داري به گونه ديگري باشي ؟ نخست به اين بيانديش كه چه مي خواهي شوي ؟ اهدافت را انتخاب كن اول مقصد و جزيره را انتخاب كن بعد كشتي را به دريا بزن اين نظر من است حالا خودت چه فكر مي كني ؟
    متشکرم تورج جان ، این نو شدن ها به من نمی سازد

  2. امیدوار باشیم.
    به چی ؟

  3. حس استحکام و پایداری و همچنین استواری در راه هدف داره عکس این جناب ریو
    متشکریم 🙂 ، خشونت یادت رفت 🙂

  4. سلام بر شما دوست بزرگوارمن این پست شما رو خوندم دستنوشته ی زیبایی بود لذت بردیم اما من بیشتر به دعوت دوست عزیز اومدم تا نوشتهی مربوط به همای رو بخونم که متوجه شدم وقتی صبح داشتم شعرهای همای رو سرچ می کردم اومدم و نوشته رو خوندم برای بار دوم هم خوندم و حال در جواب المیرای عزیز

    المیرای عزیز لذت بردم به تو و اندیشه های نابت تبریک میگم//@};-
    iهمای همای هست و مقایسه کردن در این باب جایز نیست همای برای زنده نگه داشتن موسیقی ناب ایرانی تلاش می کنه کاش همه یاد بگیریم سنگی نباشیم برسر راه و تا می توانیم راه رو باز کنیم برای ایرانی بهتر@};-
    سلام ، من هم خوشبختم از اشنایی باشما 🙂

پاسخی بگذارید

