این روزها، چه چیزها که نمی چسبد !

این روز ها بیشتر از هر چیزی توئیت کردن می چسبد !

این روزها احوال پرسی از پرسپولیسی هایی که خود را پنهان کرده اند می چسبد!

این روزها بیرون کشیدن یک راننده پر رو از پنجره ماشین می چسبد!

این روزها حلواشکری با پنیر خامه ای سر صبح می چسبد!

این روزها خوردن و خوابیدن و ورزش نکردن می چسبد!

این روزها چیزهای دیگری هم می چسبد که نمی شود اینجا به زبان آوردش !

از شوخی و جدی که بگذریم می رسیم به خودم ، روزگار به خوبی خوشی در حال گذر است و اصلا برایش فرق نمی کند که بر سر من یا تو چه بلایی نازل شود. زندگی است دیگر چه می شود کرد، حدود دو هفته است که دست به لباس خوشبوی باشگاه نبرده ام دلیلش هم ضرب خوردگی نافرم کمرم است ، هر چند که خود کمر نیست و مانده ام که کجا دقیقا درد می کند ولی حس وحشتناکی است و امیدوارم که هیچکدامتان دچارش نشوید بماند که تمام آن ناحیه ملتهب شده و دلیلش هم خوددرمانی اینجانب است با مشمع درد و ژل آیس و هر کوفت زهرمار دیگری که فکرش را بکنید. اصولا به پزشک جماعت در مورد ضرب خوردگی نمیشود اطمینان کرد و تجربه بهترین روش برای درمان است ! {با احترام ویژه برای دوستان پزشک + + } . اوضاع روح روانم هم خوب است شکر خدا و چشم شیطان کور بشود که نمی تواند ببیند ما در خیابان بشکن می زنیم و راه می رویم. احتمال بسیار زیاد هقته دیگر برای نمایشگاه کتاب عازم تهران می شوم و خیلی طلبه هستم که دوستان مجازی ام را در دنیای واقعی زیارت کنم، در فرنفید یک سوسول بازی رسم بود که قرار فرفری می گذاشتند، حالا شاید ما هم یکی از این قرار ها گذاشتیم و دور هم گفتیم و خندیدیم و با مشتان گره کرده به جنگ استکبار جهانی رفتیم و با مردم غزه و اطرافش همدردی کردیم. راستی اگر سوغات هم خواستید می توانم هوای رشت را برایتان بسته بندی کنم و بیاورم ، به دلیل کمبود پلاستیک فریزر ظرفیت سوغاتی ها محدود می باشد، هیچ گونه ضابطه ای هم وجود ندارد فقط بند پ اجرا می شود!

—————————————————————————————————–

لنگ نویس:

1- این + + مطالب را از  پزشک دوست داشتنی و وتازه وارد وردپرس بخوانید و پیشنهاد می کنم که مشترک فیدش بشوید.{شما هم حق طبلیقاط بدهید برایتان طبیق می کنم :)}

2- به نظر شما با هزار تومان چیکار میشه کرد ؟ اگه نمی دونید اینجا رو بخونید.

3- این روزها ، روزهای سختی برای کشاورزای گیلانیه ، این مطلب قدیمی از خودم رو در مورد مراحل کاشت برنج بخونید و ببینید که واقعا برنج محصولیه که با رنج به عمل میاد.

4- گرن تورینو کلینت ایستوود رو اگه ندیدین حتما از بقالی سر کوچه تهیه کنید و ببینید و بعد از دیدن این تحلیل رو بخونید !

5- این هم یه نمونه دیگه از حماقت های ایران خودرو!

6- این هم کودکی های یکی دیگر از اهالی وبلاگستان {البته با چند ماه تاخیر در انجام بازی}

7- حلواشکری با پنیر و مغز گردو خیلی فاز میده ، خودمم کشفش کردم ! 🙂

8- مطلب خوب برای منتشر کردن زیاد است ولی اجازه بدهید حالا حالا حسب حال بنویسیم چون هیچ لذتی بالاتر از نوشتن در مورد چیزی که بهتر از همه می شناسیدش نیست !

9- چسب رازی هم اصلا نمی چسبد هر که گفته رازی می چسبد مزاحی بیش نبوده !

10- من که مطمئنم بارسلونا قهرمان می شود، شما چطور ؟

با سپاس کاوه گیـــــلانی

13 پاسخ

  1. كاوه جان
    اميدوارم هر چه زودتر سلامتيت را به دست بياوري و روزهايت شادت دائمي باشد
    متشکرم تورج عزیزم

  2. ممنون دستت درد نکنه تبلیغ کردی…هرچند مشتریها رو از مطب فراری دادی اما به وبلاگ کشوندی …توزان برقرار میشه 🙂
    :)) ما مخلصیم

  3. سلام حال شما؟
    می بینم که پرسپولیسی هستین.تسلیت می گم.
    یکی از پسرای کلاس استقلالی بود و برای قهرمانیش شیرینی پخش کرد و جاتون خالی دو تا برداشتم و خوردم.می گفت اگه استقلالی هستین دو تا بردارین!!!!!
    سلام علیکم ، من خونمم آبیه 🙂

  4. خداکنه بارسلون قهرمان بشه. از تیم چلسی خیلی بدم میاد به خاطر آبرامویچ
    مطمئن باش قهرمانیم 🙂

  5. درود
    اين روزها خيس شدن تو اين بارون بهاري مي‌چسبد.
    اين روزها نفس كشيدن با تمام وجود مي‌چسبد.
    اين روزها لذت بردن از زندگي مي‌چسبد.
    اين روزها سپاسگذاري از پروردگار براي اين همه زيبايي مي‌چسبد
    اين روزها شاديِ بخشيده شدن مي‌چسبد.
    و….
    اين روزها پيدا كردن يه كسي كه پروژه‌ي پايان‌نامه‌ي اينجانب رو با قيمت مناسب انجام بدهد مي‌چسبد[اسمايليِ يه دانشجوي ترم آخر و تنبل كه ديگه حوصله‌ي درس رو نداره و بي‌تاب لحظه‌ي سفر به سرزمين سبزه]

    شاد باشيد و پيروز
    سلام ، چه عجب از این طرفا 🙂
    به به چه چیز ها که نمی چسبه ! امان از این دانشجوهای تنبل :))

  6. :))) آره همه اینها میچسبه این روزا ولی اونجا که گفتی چسب رازی نمیچسبه رو باهات شدیدا موافقم :))))) حلواشکری با پنیر و مغز گردو رو هم باید تست کنم ببینم چیه :دی
    مخلصیم 🙂 + آقا فردا نیفتی تو بستر بیماری با خوردن حلوا شکری و پنیر بعد نگی میثم گفت اینا رو بخورم :)))

  7. اعتراف می‏کنم که تخصصی در مورد تارعنکبوت و روشهای ترمیمش ندارم 😛
    من هم اعتراف می کنم که رسما کم اوردم الان 🙂

  8. سلام کاوه جان ، کمی خشن بود ، بیرون کشیدن راننده
    و خوشمزه بود ، خوردن حلوا شکری
    سلام سیناک جان ، هر دوتاش لذت بخشه 🙂

  9. پرستو بعد از مدتها برگشت…(دست گل محمدی به وردپرس خوش امدی! 😀 )
    به هر دو وبلاگم سرکی بکشید!

  10. گول برار سلام
    اَ روزان
    توم بجاران عطر، بیجارسران گیل
    گرم پلا با ماهی اَشپل، کال باقلا و سیر، بیجارسران مرز سر
    آلوچه باغ و آلوچه با دلار
    ای گیل مردان خدا قوت
    روز تره خوش بلا می سر
    میرم تره 🙂

  11. شرمنده می کنی هر دفعه که.مرسی از لینکت….البته یه چی بگم اونقدر هوا این روزا خوبه که بی مزه ترین چیزا هم می چسبه.خوش به حالت که آب و هوای به این خوبی داری.ایشالا همیشه خوب باشی
    مخلصیم 🙂 ، البته الان که دارم به این کامنت جواب میدم رشت رو داره آب میبره 🙂

  12. سلام خوشحالم که باز زندگی بر وفق مراد است … این روزا تجربه های تازه هم خیلی می چسبه …
    مرسی

  13. سلام
    ببخشید که فکر کردم پرسپولیسی هستین.بهر حال تبریک می گم.
    سلام ، خواهش می کنم 🙂

پاسخی بگذارید

