از زندگی تا زندگی !

هیچ وقت زندگی آن طوری که می خواهیم پیش نمی رود و اگر آن طوری که پیش می رفت سرنوشت هم می شد یک سریال لوس و بی مزه مانند کارهای سیروس مقدم که فقط طولانی است و همه چیزش قابل پیش بینی و مطمئنا خسته کننده. گاهی اوقات دوست داشتم زندگیم مثل کارهای سیروس مقدم باشد، هر چند گاهی از اوقات می شود ولی دقیقا زمانی که فکر می کنم همه چیز را می دانم و کنترل همه چیز را در دست دارم همه چیز کاملا متفاوت می شود و به یک نا امیدی خاصی می رسم که حتی … . شاعر درست می گوید که در نا امیدی بسی امید است ولی پایان شب سیه کی سفید می شود ، خدا می داند. پدرم می گوید نیمی از سرنوشت انسان در دستان خودش است و نیمی دیگر هم برایش نوشته شده، تا الان که هرچقدر زور زده ام آن روی نوشته شده، زورش بیشتر بوده ولی این را به خاطر دارم که من هم یک بامبو هستم!

زین همرهان سست عناصر دلم گرفت

شیر خدا و رستم دستانم آرزوست

زین خلق پر شکایت گریان شدم ملول

آن های و هوی و نعره مستانم آرزوست

لحظه تحویل سال از خدای خودم خواستم تا آنچه را که به صلاح من است برایم برآورده کند، و نگرانیم هم فقط از این درگیری های روزانه است می دانم هر چه هست دیر یا زود تمام می شود. تمرکز امسال را روی درس و ورزش می گذارم، برنامه درسی که کاملا مشخص است و برنامه ورزشی خاصی که قرار است دنبال کنم شروع یک ورزش رزمی دیگرمثل کیک بوکس در کنار جودو است برای بدن سازی بهتر و البته لذت بردن بهتر از زندگی و جوانی ! اینها را گفتم تا سال دیگر خودم ببینم در این دو مقوله اصلی زندگیم چه کرده ام.

——————————————————————————————-

لنگ نویس:

1-همه کامنت ها را هم به زودی جواب می دهم.

2- سوژه های زیادی برای نوشتن در این یک هفته موجود بود که حوصله نوشتن نداشتم ، از علی دایی بگیر تا سیزده بدر امسال!

3- این نوشته در مورد حواشی فوتبال مملکت را می توان حرف دل خیلی ها از جمله خود من حساب کرد.

4- فکر کنم اینجا کمی تغییر نیاز دارد چون زیادی شخصی شده🙂

5- به نظر شما تو این مطلب باید کدام پی نوشت را باور کرد ؟

با سپاس کاوه گیــــلانی

12 پاسخ

  1. كاوه عزيزم
    برايت بهترين ها را مي خواهم
    و هيچوقت يادت نرود كه يك بامبو هستيم
    متشکرم تورج جان

  2. ارادت🙂
    مخلصیم🙂

  3. همره سست عناصر کیه؟! نکنه خودتی!
    در پاسخ به لنگ نویس پنجم: هیچکدوم !
    آره خودمم🙂

  4. این همه چیز یهو متفاوت شدن، تو زندگی اکثریت ما اتفاق میافته !! اصلا این حرکت رو دوس ندارم!😦 اما میگن، مزه زندگی همینه و یه حکمتی توشه!

    5- دروغ سیزدهی بیش نبود! :دی
    تو زندگی من زیاد اتفاق میفته ، خسته شدم اینقدر حکمت دیدم تو زندگیم

  5. باید سعی کنیم این نیمه‌ای که دست خودمونه، خوبتر از نیمه دیگه‌ش باشه.
    آره ولی چه طور …

  6. زندگی جاریست
    این زندگی نیست دادا این سیله که جاریه و من رو داره میبره

  7. درود کاوه جان
    برخوردار باشی از خواسته.
    امید رو عشق ست، دست خوش گرامی، یاد گرفتم امیدوار باشم🙂
    شادی باد
    سلام مهران عزیز
    ما شاگرد شمائیم🙂

  8. سلام
    سال نو مبارك
    اميدارم با دلي شاد و تني سالم و عاقبت به خيري به هر آرزويي كه داريد بهش برسيد
    سلام شمشاد عزیز
    متشکرم + من هم امیدوارم سال خوبی داشته باشی در کنار همسر عزیزت

  9. سلام
    سال نوی شما مبارک

    من شخصا به مسیر درست بیشتر از نتیجه اعتقاد دارم…امیدوارم بالاخره نیمه اختیاری زندگیت رو پیروز کنی
    ____________________________________________
    در مورد کامنتت هم خیلی ممنون …اتفاقا اوایل یه مقدار راحت نبود مخصوصا با تم هایی که اکثرا با فارسی سازگار نیستند مشکل داشتم
    البته به خاطر طراحی عالی داشبورد وردپرس خیلی سریع عادت کردم بهش..واقعا کاربر پسند هست
    بازهم ممنون از لطفت اگر مشکلی بود حتما مزاحم میشم
    سلام
    متشکرم دوست عزیز {الان دیگه دوستیم دیگه :)}
    بچه های وردپرس تو کمک کردن تک هستند و هوای همدیگرو خیلی خوب دارند. من خودمم این کمک ها رو تجربه کردم🙂 + مخلصیم

  10. سلام
    عیدت مبارک.🙂
    سلام عید تو هم مبارک

  11. چه طوری میثم جان؟ خوبی؟
    سلام ، مخلصیم عمو جان🙂

  12. سال خوبی رو برات آرزو می کنم
    متشکرم ، من هم همین طور🙂

پاسخی بگذارید

