ماهی قرمز را بی خیال شوید قورباغه بخرید!

سیناک در این پست از خیلی ها دعوت کرده که ملت بیایید و ماهی قرمز نخرید، در عوض ماهی فایتر بخرید! از آنجایی من دستی در تحقیقات و کارآگاه بازی دارم چند نکته جالب کشف کردم که مهمترین نکته کشف شده حاکی از این بود که  سیناک در واردات ماهی فایتر دستی دارد و یکی از بزرگترین فایتر فروش های خاورمیانه است!

پس کاملا هدف این فراخوان مشخص است و نه تنها به فکر ماهی های قرمز بیچاره نبوده بلکه این امر بسیار نژاد پرستانه بوده ، اصلا چه معنی دارد که ماهی ها را در تنگ بیندازیم! هیچ فقی هم نمی کند ، ماهی قرمز، آب، فایتر، افسرده ، قالطاق و حتی ماهی سیاه کوچولو ! ماهی برایا ین خلق شده که سبد قضایی انسان کامل شود پس فقط به فکر خوردن ماهی باشید!

frog_cartoon

یک پیشنهاد هم دارم که از امسال به جای ماهی قرمز یا هر جانور آبزی دیگر از قورباغه استفاده کنیم، دلایلش را خدمتتان عرض میکنم : اول اینکه قورباغه سبز است و رنگ سبز خود بر روی سفره هفت سین نشان گر خیر برکت و این طور حرف هاست … . دوم اینکه قورباغه مثل ماهی اهل سوسول بازی نیست و در هر جایی می تواند زندگی کند! سوم هم اینکه دیگر نیازی نیست که از دست پشه ها و هر نوع حشره دیگری در عذاب باشید و از حشره کش ها استفاده کنید، با این کار لایه ازون هم که در حال فنا شدن است نجات می دهید!

————————————————————————————————————————

لنگ نویس:

1- این حرف ها را هم بگذارید به فشار های کاری آخر سال  !  و البته گفتنی ها را سیناک گفته بود.

2- این آخرین پست سال نیست 🙂

3- این هم آخرین نوآوری و شکوفایی اینجانب در سال 87 !

با سپاس کاوه گیـــــلانی

9 پاسخ

  1. :)))
    من از این زاویه به قضیه نگاه نگرده بودم و واسه همین دست انگلیسی‌ها رو تو این کار ندیدم. ولی پیشنهاد خوبیه، امروز می‌رم از برای صید قورباغه
    البته دفت کن که قورباغه درختی صید نکنی چون فایده های ذکر شده رو نداره 🙂

  2. سلام بر کاوه عزیز ٬ کاوه جان دیگر قرار نشد بنده را لو دهید ٬ مگر دیروز به شما نگفتم از فروش ماهی فایترها 10 درصد هم به شما خواهم داد حال چرا پته‌ی ما را ریختی روی آب؟! 🙂
    البته قورباغه نیز انتخاب خوبی‌ست ٬ هم شما را کله سحر زود بیدار می‌کند و هم اینکه هر وقت غذا نبود می‌توانید غذای ژاپنی میل بفرمایید! 😯
    ممنون از اینکه در این بازی شرکت کردید و قدمی برای حفظ طبیعت برداشتید.
    سلام علیکم
    خوب من هم گفتم 10 درصد کم است و شفاف سازی میکنم ، تقصیر خودت بود به تهدید من توجه نکردی 🙂 + مخلصیم 🙂

  3. موافقم با خرید قورباغه. تازه ق قورباغه هم آدمو یاد قرمزی ماهی میندازه.!
    متشکرم از حمایت 🙂 + سال نو مبارک

  4. […] ماهی قرمز را بی خیال شوید قورباغه بخرید! […]

  5. پارسال هم من این درخواستو توی وبلاگم مطرح کردم ولی وقتی خانوادهماهی قرمز میگیرن که نمیشه کاریش کرد :دی
    عوضش واسه همون چند تا ماهی آکواریوم گرفتیم و حوضمون هم بود 🙂
    الان ماهی هامون گنده شدن
    امسال واسشون ماهی نر خریدیم تا سال دیگه بچه ماهی برداشت کنیم :دی

    سال نو شما هم مبارک:)
    :)) ، ایشالله بشی تاجر ماهی قرمز و سال بعد واسه ماهی هات ما تبلیغ کنیم + مرسی ، سال نوی شما هم مبارک

  6. […] نیست اولش تو این بازی غافلگیر شدم ولی بعدا که میثم توی این پست از اهداف سیناک پرده برداشت، منم تصمیم گرفتم موجود […]

  7. :))
    صد رحمت به پیشنهاد عمو هوشنگ اون لاقل ثابت میمونه تکون نمیخوره. اینو چطوری ثابت بذاریم سر سفره ؟

    عیدتون مبارک
    خوب بخبرزه خوردن لرزیدم هم داره دیگه ، نحوه ثابت نگه داشتنش رو سال دیگه میگم 🙂
    عید شما هم مبارک 🙂

  8. به به … قروباعه خیلی باحاله
    فقط خیلی سر وصدا نمیکنه؟ شب هی صدای قور قور میاد آخه 😀
    :)) ، میشه یه کاری کرد که سر وصدا نکنه 🙂 بعدا بهت یاد می دم

  9. سلام میثم
    خوبی؟
    سال نو مبارکا
    راستش من در بچگی عاشق قورباغه بودم و هر عصر یکی شکار می کردم و برای مادرم می بردم و ازش می خواستم برای شام درست کنه.اونم هر روز مینداختش دور و این ماجرا هی تکرار می شد.
    سلام
    مرسی ، چقدر خشن بودیا :)) آخه قورباغه و شام ؟ خدای من …. بنده خدا مادرت چی کشیده از دستت ، احتمالا باید پسر میشیدی تو 😉

پاسخی بگذارید

