سال نو مبارک

مثل اینکه واقعا باید با سال 87 خداحفظی کرد، خوب یا بد هر چه بود و نبود تمام شد. شادی ها و غم هایش خاطره شدند. راستش اگر بگویم سال 78 یکی از بهترین دوران زندگیم در ایام جوانی بود. فراز و نشیب هایی خاطره انگیز که مطمئنم هیچ وقت از یاد نمی برم. حرفی می زنم بین خودمان بماند، احساس می کنم که کمی بزرگ شده ام و می توانم مسئولت یک نفر دیگر را به دوش بگیرم. اگر از دیدگاه کلی بخواهم بگویم سال خوبی بود ، نه بیشتر نه کمتر ! شاید غم انگیز تری خاطره از دست دادن یکی از دوستانم بود که امیدوارم خداوند روحش را شاد کند.

persiangraphic_haftsin-norouz-7sin

اگر زندگی سیر طبیعیش را سیر کند سال 88 رسما در کنار کسی خواهم بود که دوستش دارم. خیلی از این خوشی ها را مدیون شما دوستان مجازی ام هستم که البته بیشتر شما دیگر یک دوست مجازی نیستید. دوست داشتم می توانستیم در کنار هم جشنی بگیریم و خوش باشیم ولی حیف که نمی شود. امیدوارم در سال جدید در کنار خانواده و یا بهتر بگویم کسانی که دوستشان دارید خوش و خرم باشید. غم ها و ناراحتی های زندگی هم وجود نداشته باشد هر چند که آرزویی محال است و بهتر است بگویم عمرشان کوتاه  باشد. امیدوارم که در هر جا هستید سلامت باشید که هیچ گنجی بالاتر از سلامتی نیست. اگر کسی را ناراحت کردم امیدوارم مرا ببخشد و اگر کسی هم فکر می کند که از دستش ناراحتم مطمئن باشد که در سال تحویل دیگر چیزی در دلم نیست. ای کاش در سال جدید یادبگیریم که اشتباهاتمان را به گردن دیگران نیندازیم … راستی اگر میخواستم از همه شما اسمی ببرم باید تا سال دیگر فقط اسم می نوشتم و احتمال داشت که اسمی از قلم بیفتد و …

مثل اینکه بازهم منبر مفت پیدا کردم و دارم زیادی وراجی میکنم. دوستتان دارم و سال نو مبارک !

——————————————————————————————

لنگ نویس:

1- این گاه شمار را هم به عنوان عیدی ناقابل از من قبول کنید، شاید تکراری باشد ولی هر چه هست عیدی است دیگر!

2- این هم عیدی سال پیش !

3- این هم آخرین نوآوری و شکوفایی من در سال 87 !

4- فکر کنم یک هفته اول عید اثری از من در دنیای مجازی نباشد.

5- این تقویم را یکی از دوستان برایم میل زده بود.

6- برای بازدید از موسسه خیره ای هماهنگ کرده بودم که ناگهان قانونشان را تغییر دادند و گفتند ملاقات ممنوع !

6- خداحافظ سال 87 !

با سپاس کاوه گیـــــــلانی

18 پاسخ

  1. مرسییییییییییییییییییی
    عید شما هم مبارک دوست با معرفت و قدیمی. انشالا همیشه شاد و خندون ببینمت و سال فوق العاده ای رو پیش رو داشته باشی.
    برات بهترین ها رو آرزو می کنم.
    سلام
    مخلصیم نجمه جان ، من هم برات آرزوی سال خوبی می کنم

  2. دوست مهربونم
    يكي از بهترين اتفاقهاي امسال دوستي نزديك با تو بو د اميدو ارم در سال جديد همچنان استوار به عشق و مهر و اميد باشي
    تورج عزیزم
    از لطفت بسیار متشکرم، من همی بسیار خوشحالم از این آشنایی
    شاد باشی عزیزم

  3. سال نو مبارک به وب منم سر بزن
    اگه مایل بودی تبادل لینک کنیم
    سال نوی شما هم مبارک دوست عزیز + چشم

  4. سلام
    سال نو شما پیشا پیش مبارک
    انشاالله سال خوبی داشته باشین.
    سلام ، مرسی روزبه جان
    من هم برات آرزوی سال خوبی می کنم

  5. عید شما هم مبارکه. انشالله سال خوبی در پیش داشته باشی و به اون چیزی که دوست داری و مصلحته برسی.
    راستی ببخشیدا بنظرم سرعت تایپو بردی بالا اشتباهات تایپی بعضی وقتا بدجوری میزنه تو چشم مثل تایپ 78 به جای 87
    مرسی ، من هم برات آروزی سال خوشی می کنم ، خواهش میشه ، دیگه مشکلات با سرعت نور تایپ کردنه دیگه :))

  6. عیدت مبارک، داری متاهل و متعهد میشی اونم مبارک، امیدوارم سال خوبی رو کنار عشقت بگذرونی. همین!
    عید تو هم مبارک ایمان جان ، برات آرزوی موفقیت و سالی خوش و خرم می کنم در کنار خانواده محترم

  7. عیدت مبارک لابدان عزیز
    منو از بابت تأخیرم ببخشید…در وبلاگم به روزم…
    _____
    متشکرم ، عید تو هم مبارک 🙂

  8. و باز نسیم گوارای گیسوان مشک بوی، بته های گلاب را با آهنگ موزون تکان می‌دهد تا با لاله‌ی خوش عذار و نرگس و ریحان و گل های دشتی همزمان جوانه زنند و ترانه عشق را به گوش عشاق برسانند و آنگاه در چمن‌ها و دشت و دمن طوفان برپا کنند.

    ذهنتان زیبا٬ دلتان خوش٬ لبتان خندان

    نوروز مبارک
    مرسی ، نوروز بر شما هم مبارک باشه 🙂

  9. درود بر کاوه مهربان
    نوروز بر شما خجسته باد :-*
    سال تازه برای شما و بانو هر روزش فرخ و هر ماه آن فرخنده باد.
    بدرود تا به زودی
    متشکرم مهران عزیز ، من هم آروزی سال خوبی برای شما دوست عزیز دارم

  10. پيچك آورد سر از خانه همسايه به در
    لب پر خنده اش آورد خبر
    كه بهار است
    بهار
    و كسي گفت بهار است
    اي كاش اين بهاري كه همه مي گويند
    بي خبر مي آمد
    شايد آن وقت ز شوقش
    همه گل مي داديم!
    سال نو مبارك
    اميدوارم سالي سرشار از شادي و عشق رو پيش رو داشته باشيد.
    متشکرم ، من هم امیدوارم سال خوبی داشته باشی

  11. عیدت مبارکــــــــــــــــــــــــــــــــــه
    امیدوارم سال خوبی رو شروع کنی و به اون چیزایی که میخواهی برسی
    عید تو هم مبارک عمو جون
    برای تو هم آرزوی سال خوبی می کنم ، متشکرم

  12. سلام بر لابدان عزیز
    سال نو را بهت تبریک میگم، امیدوارم سالی پربار پیش رو داشته باشی.
    دمت گرم از بابت عیدی 🙂
    سلام شاهین عزیز
    من هم برات آرزوی سال خوبی دارم

  13. سلام
    سال نو مبارك
    اميدوارم سالي پر از سلامتي و خبر هاي خوش براي تو و خانواده ات باشه
    ممنون از تبريك و اينكه به يادم بودي
    آرزويي هم كه كردي فكر نكنم عملي بشه !…
    بازم ممنون با معرفت
    سلام
    مخلصم ، حیفه ادامه بده اگه می تونی
    سال خوبی داشته باشی 🙂

  14. سال نو مبارک کاوه جون، خوش باشی همیشه
    سال نوی تو هم مبارک باشه 🙂 شا دباشی کمال جون 🙂

  15. سلام عیدتون مبارک …. امیدوارم سال جدید براتون سرشار از موفقیت ، آرامش و خوشبختی باشه و در کنار اون کسی که دوسش دارین زندگی خوبی رو شروع کنید ….
    سلام
    متشکرم 🙂 ، من هم آرزوی سال خوشی برای شما دارم

  16. سلام دادا خوبی
    سال نو مبارک انشاالله سال جدید رو با عروس خانوم(نازلی)نو کنی در ضمن از تماس های بی وقفه شما دوستان ممنون شرمنده کردین
    یه زنگ بزن قرار ملاقات با من بزار
    حاجی منشی جدید آوردم جو نگیرتت مخ اینم بزنی
    >> small avax <<
    عیب ره ! عیبه ! 🙂 ، سال جدید اومد تو آخر آدم نشدی 🙂

  17. درونتو شناختن ابراز شادمانی میکنند!!!!!!!!
    دو کلام از مادر عروس !

پاسخی بگذارید

