روزهای اسفندی !

همیشه برایم آخرین روزهای سال دوست داشتنی بود، حس حال خاصی داشتم چون باید لباس نو می پوشیدم و عیدی می گرفتم ! شادی لذت بهش ترین قسمتش همان عیدی گرفتن بود. سال پیش همین روزها اوضاع زیاد سوار بر اسب مراد نبود، هر چند که امسال هم دقیقا سوار بر اسب مراد نیستم و هر از چند گاهی این مراد و اسبش جفتکی می اندازند شوتمان می کنند روی شیروانی، ولی زیا د مهم نیست، به هر حال باید خدا را شکر کرد چون شرایط همیشه از چیزی که هست می تواند بدتر باشد والبته انسان هیچ وقت به داشته هایش راضی نیست! حدود یک هفته است که چیزی ننوشته ام ، کمبود سوژه نداشتیم و تا دلتان بخواهد اتفاقات در اطرافمان افتاد ولی هر چه کردم دستم به کیبورد نرفت. همین حالا هم که دارم می نویسم چند باری نوشتم و پاک کردم، اگر بخواهم کمی صادق باشم باید بگویم که اوضاع کمی تا قسمتی میزان نیست ، نه اینکه اتفاق خاصی افتاده باشد حقیقتش کمی مشکوک هستم و نمی توانم حس کنم که چه اتفاقی قرار است بیفتد. از این حس معطلی یا بهتر بگویم آویزانی کمی تا قسمتی متنفرم ولی چه می شود کرد. سعی می کنم برای خداحافظی با سال  87 یک پست دیگر بنویسم ، اگر نشد سال نو مبارکتان باشد و تعطیلات خوبی در کنار خانواده محترم داشته باشید. عیدی را هم اگر قسمت بود در همان پست تقدیمتان می کنم.

چنگیز آیتماتوف جمله ای دارد که این روزها بد جور دارم حسش می کنم : مسیر سرنوشت را نمی توان ردیابی کرد.

و حرف آخر اینکه به امید نوشتن در یک روز بهاری!

————————————————————————————————

لنگ نویس:

1- دلتنگی های اخر سال است پس ، سخت نگیرید.

2- این مطلب را بخوانید، تبریک هم بگوئید، تولدی در راه است !

3- به سلامتی و میمنت پل جانبازان رشت هم بعد از یک قرن تلاش مهندسین ایرانی افتتاح شد! +

4- نمی دانید پل جانبازان چه شاهکاریست ؟ + +

5- الان که خوب فکر می کنم تا پایان سال دو پست دیگر هم هوا می کنم 🙂

با سپاس کاوه گیـــــلانی

8 پاسخ

  1. ممنون از لینکت. آره منم خیلی با اسفند حال می کنم اما وقتی خونم تمیز نباشه اعصاب معصاب ندارم.مثل الان 🙂 ایشالا سال تو هم مبارک باشه و ما منتظر خبر های خوب خوب هستیم
    خواهش میشه 🙂 + خبر های خوب خوب هم میگم 🙂

  2. درود بر شما
    برای من هیچ وقت روزهای آخر اسفند دوست داشتنی نبود همیشه روزهای آخر یه چیزی بود که خیالم رو آشفته کنه و امسال هم مثل همه ی سال های گذشته…
    روزهای خوبی داشته باشی و سال تازه هم سالی پر از شادمانی و موفقیت باشه 😉
    روزگار خوش و برخوردار باشی از خواسته
    هر روزت نوروز و نوروزت پیروز باد
    سخت نگیر …
    عیدو بهار رو بچسب 😉

  3. مطمئنی پانوشت 2 رو درست خوندی؟
    ها ؟ 🙂

  4. سال نو هم مبارک
    سال نوی تو هم مبارک باشه داش کمال 🙂

  5. بابا شما چه حسی دارین میخواین تو این دو سه روز دو تا پست دیگه بذارین 😀
    عیدت مبارک
    خوب الان که فکر میکنم شاید یکی هوا کردم شاید هم اصلا بی خیال شدم 🙂 + سال نو مبارک

  6. سلام
    پیشاپیش سال نو و فرارسیدن زیبای و طراوت لطلفت و تازگی و سرچشمه زندگی دوباره را به شما تبریک میگم.
    دوست دار شما احمد.
    🙂

  7. سلام کاوه خان! یا میثم، یا چگوارا! کدومش؟ اصلا همش!
    سال نو مبارک، ایشالا تو سال 88 این اسبه کمتر جفتک بزنه،اصلا نزنه، ایشالا موفق و پیروز باشی!
    ___________________________
    بگم مار جان؟! 😉
    سلام علیکم برادر
    سال نوی تو هم مبارک باشه و تو سال جدید بیشتر بخندی 🙂 + موفق و پیروز باشی

  8. سلامی چو گرمای چهارشنبه سوری بر کاوه عزیز
    شما به بازی وبلاگی «ماهی قرمز نخریم» دعوت شده‌اید. برای آگاهی از بازی سری به وبلاگ بنده بزنید.
    بازی به این صورت است که : ابتدا یک ماهی فایتر بخرید و از آن عکس بگیرید و دلایل خود را برای نخریدن ماهی قرمز بیان کنید. (تقلب: می‌توانید از دلایلی که بنده برای نخریدن ماهی قرمز نوشته‌ام استفاده کنید)
    همانطور که می‌دانید ماهی فایتر نیاز به دریا برای زیستن ندارد و می‌توان آنرا در لیوان هم نگهداری کرد و همچنین ظاهری شبیه به ماهی قرمز دارد.
    منتظر قلم زیبای‌تان هستم.
    نوشتیم ولی اون طوری که گفتی ننوشتیم 🙂 + مخلصیم

پاسخی بگذارید

