بازی آمار وبلاگ !

کم کم به روز های آخر سال نزدیک می شویم، یک سال دیگر هم به سرعت گذشت. سال پیش به دعوت بانو مهرنوش محتشمی عزیز پستی نوشتم برای بررسی کوتاه خودم و به نوعی نوشتیم تا یادگار بماند. از طرفی در همین اواخر یک بازی وبلاگی راه افتاده که آمار وبلاگ را به ملت نشان می دهیم تا بدانند که هموطنان همیشه در صحنه برای ورود به وبلاگ ها از چه کلمات جستجویی استفاده می کنند. به دوستان وبلاگ نویس پیشنهاد می کنم که در یک پست عملکرد وبلاگ خود را بررسی کنند و به قولی در  پست نوشته شده در چه می خواهد دل تنگشان بگویند، دل خوری ها را کنار بگذارند و سعی کنند سال جدید را در دنیای مجازی هم بدون کینه شروع کنند. من فعلا این بازی را انجام می دهم تا پست خداحافظی با سال 87 را آماده کنم. که من در دو پست خودم را بررسی می کنم یکی در دنیای مجازی و یک هم در دنیای واقعی.

عبارات مورد جستجو

ارجاع دهندگان

نمودار بازدید

Top Posts & Pages

———————————————————————–

لنگ نویس:

1- آمار این وبلاگ ها را هم ببینید + + + +

2- میز کار بانو مهرنوش محتشمی هم در نوع خودش جالبه + رنگ صورتی رنگ محبوب بانوان وبلاگستان !

3- این پست هم در نوع خودش خاطره انگیزه !

با سپاس کاوه گیـــــلانی

8 پاسخ

  1. جالبه
    خودم هم معولا پایان هرسال چنین کاری رو انجام می‌دم :‌))
    ترین های تو که یه چیز دیگه است ، یادش به خیر پارسال چقدر خندیده بودم 🙂

  2. سلام
    خوبی کاوه عزیز ایول داره این پیشنهادت.
    🙂
    سلام
    مخلصیم

  3. آمار مشاهده گردید …
    جالبترین عبارت «پراید» بود که موندم کی سرچ کرده و چطوری به اینجا رسیده 😉
    * صورتی در این وبلاگستان بیداد میکنه !!!
    عیدت هم پیشاپیش مبارک میثم جان 😉
    قدیمها یه چیزی در مورد پراید یکی از بچه ها نوشته بود 🙂
    + عدی تو هم مبارک هوشنگ جان 🙂

  4. سلام بر دوست خودم جناب گیلانی عزیز
    غرض از مزاحمت در این ساعات پایانی سال درخواست تعویض لینک وبلاگ بنده بود.
    مدتی‌ست که بنده وبلاگ خود را ترک کرده و به sinac.ws رفته‌ام. ممنون می‌شوم لینک بنده را عوض کنید. البته بنده همواره شما را از همان وبلاگ قدیم لینک خواهم کرد. زیرا رتبه‌ی گوگل وبلاگ جدید بنده پایین است و لینک کردن شما از آنجا فایده‌ای ندارد درصورتی که وبلاگ قدیم رتبه‌اش همچنان 4 است.
    با تشکر فراوان بنده این سال جدید را پیشاپیش به شما و خانواده محترم‌تان تبریک می‌گویم.
    سلام
    به روی چشم + سال نو بر شما و خانواده محترم مبارک باشد 😉

  5. خب بعدش؟
    خب به جمالت 🙂

  6. سلام داداش خوبی
    من باز اومدم لابدان خیلی تغییر کرده , بهت شده چقدر بچه محل داری . یه سر به ما بزن
    در ضمن پدر بزرگم فوت کرد (پدری)
    سلام
    خدا بیامرزدتت 🙂 + ارث و میراث ارزش این رو نداره که به خاطرش پدربزرگت رو کشتی مسعود :))

  7. بازم بازي؟ ولي بازي خوبيه. من يه چيز ديگه تو ذهنمه: ارائه كارنامه عملكرد سالانه ولي نه در قالب يه بازي
    مهم نفس عمله 🙂

  8. 🙂

پاسخی بگذارید

