کالباس یا کنسرو قارچ و لوبیا، مسئله این است !

چدن مدت پیش شب وقتی که از باشگاه به سمت خانه بر می گشتم رفتم از بقالی سر کوچه یک فروند کنسرو قارچ و لوبیا بخرم و بزنم به بدن چون هوس کرده بودم اساسی ! وقتی وارد بقالی شدم همزامن با من یکی از افراد جامعه سفید پوش مملکت وارد بقالی شد! آقای پزشک رو کرد به بقال و گفت نیم کیلو کالباس شیمبلو شومبو {اسمش یادم نبود چیه} بده! من هم گفتم کنسرو قارچ و لوبیا !

پزشک فضول قصه ما رو کرد به من و گفت: بهتر نیست بری خونه املتی چیزی بخوری به جای کنسرو مونده ؟!

من هم که خسته بودم و حوصله نداشتم نگاهی کردم و با خنده گفتم: شما که لالایی بلدی چرا خوابت نمی بره؟

گفت:چطور ؟

گفتم: خود شما داری کالباس شیمبلو شومبو می خوای بخوری، باز من می دونم که این لوبیا فقط لوبیاست ولی اون چیزی که شما داری می خری معلوم نیست گوشت هست، نیست، گوشت خره، سگه، تاج خروسه و …

به نظر شما پزشک عزیز جوابی داشت که نثار من کند؟ این ماجرا شما را یاد کدام حکایت می اندازد ؟

——————————————————————-

لنگ نویس:

موسیقی پیشنهادی: All Rise کاری از گروه Blue !

1- دیروز گفته بودم که کجا می روم، دلمان خوش بود که لباس جودو می دهند ولی زهی خیال باطل که کاسه بشقاب دادند …! مانده ام کاسه بشقاب به چه کار من و امثال من می آید!

2- خیلی ها دلشان به خاتمی خوش است ، شما چطور ؟

3- گویا یوتیوب آزاد شده تا خیلی ها زندانی شوند!

4- بالاترین هم  برگشت امیدوارم که به راه راست هدایت شود و بحث های بیخودش داغ نشود! {حقش است برایش یک پست بنویسم}

5- دلم برایش تنگ شده بود که خودش خبر از سلامتیش داد.

6- کسی می تونه به سوال فنی این پسر جواب بده ؟

7- لوبیا  خوردن در محفل های جوانان شور شوقی به پا می کند که نگو نپرس ! 🙂

8- وعده دیدار ما بیست و دوم بهمن {بگو بلند یوم الله است یوم الله} ماه پای صندوق های رای برای حمایت و اعلام انزجار و انفجار و … {مشت های گره کرده را هم با خود بیاورید}

با سپاس کاوه گیـــــــــلانی

14 پاسخ

  1. چرا به وبلاگ من نمیای؟من از زور خوشم نمیاد اما انگار مجبورم کردی باهات دعوا کنم!!!!!!!!!!!!!!!
    اومدن رو که میام ولی نظر نمی دم، چشم از این به بعد نظر هم می دم 🙂

  2. ((:
    چی می‌گن؟ ملا که به خودش نمی‌گه؟ ملا به مردم می‌گه؟ یه همچین چیزایی!
    دقیقا یه همچین چیزایی :)))

  3. سلامی چو بوی خوش عدسی داغ با آبلیمو
    خوبی میثم جان؟
    پاسخت مشت محکمی بر دهان پزشک مورد نظر بود …
    مگه کنسرو عدسی چشه؟
    موسیقی پیشنهادی رو داشتیم، به یاد شما گوش دادیم
    کاسه و بشقابش ملامین بود؟ (اسمایلی دم بخت)
    دل ما هم تنگ شده بود، مرخصی بهش نمیخوره 😦
    سئوالش رو پاسخ گفته بودیم … دختر مو بلوند کجا بود … همش رنگ شدس
    موفق باشی دادا
    سلام سلام با بوی لوبیا با روغن زیتون 🙂
    مخلصیم ، همه اش رنگ شدس :))

  4. دقت کردی من توی وبلاگ تو پایین ترینم … سمت راست … 🙂
    فروتنی ازما میچکه 😀
    (میدونم تقصیر تو نیست)
    راست میگیا ، دقت نکرده بودم ، به خاطر وزن وبلاگته که سنگین تره 🙂

  5. عالمان بی‌عملند اکثرا!
    می‌گویند یه روحانیه شب عاشورا در مسجد می‌گفته که مردم امشب عزاست شام نباید درست کنین. میاد خونه میبینه در خونش از شام خبری نیست. از زنش علتشو می‌پرسه. میگه خودت در مسجد گفتی! گفت خودمون که نه! بقیه مردم نباید شام بخورن!
    بلا نسبت 🙂
    ورژن دیگه اش اینه که حاج آقا بالا منبر بود داشت فتوا صادر می کرد، میگه اگه بچه ای {گلاب به روتون} روی فرش خراب کاری بکنه اون تیکه از فرش رو باید برید ! حاج اقا میاد خونه میبینه فرشش سوراخ شده ! میگه زنیکه چرا این کار رو کردی ؟ حاج خانم میگه : اوا حاج آقا دورت بگردم مگه خودت نگفتی که باید برید تیکه فرش رو ؟ حاج اقا هم می گه خودمون که نه بقیه باید ببرن ! 🙂

  6. با سلام
    کاسه و بشقاب رو عشق ست 🙂
    مبارک باشد و امیدوارم خبر طلا بشنویم.
    اگر چه من اهل خوردن کنسرو و سوسیس و نمی دونم کالباس و … نیستم ولی گمان کنم هر چی باشه کنسرو از اونهای دیگه بهتر و سالم تر باشه، سوسیس و کالباس غذاهای بی پدر مادری هستند که معلوم نیست با چی و با چه درجه سلامتی درست می شن.
    خب به قول شما این افراد جامعه سفید پوش (منظورم پزشکان عزیز هست، مرده ها رو نمی گم، هرچند بسیاری از این عزیزان انگاری با باغ رضوان قرار داد بسته اند) موقع سفارش و فتوای سلامتی هر چیزی رو بگی، هزار و یک جور برای سلامتی مفید نیست و همون بهتر آدم یا به حرف های اونها گوش نده یا اینکه چیزی نخوره و مثل اون عزیزان سفید پوش بشه، البته از نوع سفیدپوش باغ رضوانی.
    سلامت باشی و پایدار
    سلام ، خدا از دهنت بشنفه {اسمایل عقدس خانم}
    اصولا آدم نباید زیاد حرف دکتر ها رو جدی بگیره 🙂

  7. پزشک عزیز بدون هیچ عکس العملی کالباس شیمبولی شومبول را میخرد و از مغازه خارج میشود.
    2- تفتیش عقاید میکنید آیا شما از ما؟
    7- و زمینه ای مناسب برای هنرنمایی های جوانان ایجاد می کند.
    البته دنده عقب رفت بیرون 🙂
    2- آرش خوب شناختت مرتیکه اصلاح طلب :))
    7- سمعی و بصری و تجسمی و … :)))))

  8. سلام آقا کاوه عزیز،خوبین؟
    توصیف زیبای شما از کالباس و مواد تشکیل دهنده آن مارا به شکر خوردن انداخت،چرا که همین دیشب کالباس خوردیم:)واااایییییی….تاج خروس هم توش می ریزن مگه؟! اه اه اه ……:):)
    به مناسبت شرکت در یوم الله 22 بهمن امروز بوق سگ مارو از خواب پروندن(با بلندگو میان اعلام می کنن بیایید بریم راهپیمایی و مشت محکم واینا….)
    قربان شما.
    سلام الهام خانم
    تاج خروس تازه چیز خوبشه 🙂 ببخشید به هر حال باید شفاف صحبت می کردم 🙂

  9. چه شور و شوقی هم ایجاد می کنه لامصب :))
    آره … :))) معلومه که اهل دلی :))))

  10. به بازی دعوتی داداش
    میدونی که من عاشق اون عکس با توپتم، یه بار دیگه آپ کن اون عکس ها رو
    چشم در اولین فرصت 🙂

  11. با درود
    حالا كه حرف از خوردن شد خوبه يه سري به اين سايت بزنيد:
    http://www.iranvegetarians.com/
    متشکرم ، سایت جالبیه 🙂

  12. چرا کامنتات بسته بودن؟
    بسته نیست ، فقط باید تائید بشه ، دلیلش هم بیمزگی چند تا تماشاگر نما بود 🙂

  13. سلام بابا دكترا تا پا به مطب مي ذارن مي شن مبلغ بهداشت و سلامت اما خدا نكنه كه پاشون به بيرون برسه.تازه خيلي ها هم آب پاكي رو رو دست آدم مي ريزن و تو همون مطبشون سيگار و … .دست هر چي معتاده از پشت مي بندن.
    گل گفتی ای گل گفتی 🙂

  14. سلام خوبین.می گن گاهی نباید به حرف این دکترا اعتنا کرد.اگه اینجوری بود که هیچ دکتری نمی بایست که سیگاری یا معتاد می بود.ولی خب ما داریم نمونش رو می بینیم و خوشبختانه یا بدبختانه داره روز به روز به تعدادشون هم داره اضافه می شه
    سلام
    متشکرم، اصولا زیاد نباید دکتر ها را جدی گرفت 🙂

پاسخی بگذارید

