گشتم نبود، نگرد نیست، تمرکز ! !

چند مطلب کاملا متفاوت از هم نوشتم ولی هیچ کدامشان برایم جالب نبود پس فرستادمشان در Draft  . مانده ام در کار خودم حیران که نمی دانم وقتی تمرکز ندارم چرا زور می کنم به خودم که بنویسم ! فعلا باید بروم در مراسمی که در باشگاه گرفته اند شرکت کنم تا خدا بخواهد و سوژه ای بدهد برای نوشتن و لذت بردن، شایعه کرده اند که قرار است به ما جایزه بدهند، جایزه چه ؟  خودم هم نمی دانم !

cartoon5

لنگ نویس و موسیقی پیشنهادی هم نداریم، طالبین لنگ نویس اینجا ، طالبین موسیقی پیشنهادی هم اینجا !

8 پاسخ

  1. ما هم شریک!
    به روی چشم فقط بچه محل ها رو خبر نکن 🙂

  2. با سپاس فراوان :8-)
    قابیلی نداشت 🙂

  3. اگه به حجابت گیر دادن، ترک زمین کن، بهت ماشین میدن
    موفق باشی
    منتظر مدالیم دادا
    :))
    خیلی باحالی عمو :))

  4. جایزه چی؟مگه تو چه رشته ای ورزش میکنی؟وزنه برداری؟لابد اونم عکس خودته آره؟
    نفر سومی لابد؟:-)
    عکاس منم 🙂
    جودو 🙂

  5. سلام هم ولایتی
    ممنون که بهم سر زدین
    چه عکس خنده داری گذاشتین
    امیدوارم جای اون خپله باشین

    روزگار بر وفق مراد.
    سلام
    معمولا من یا سومین نفرم یا چهارمی که … 🙂

  6. تو اولی هستی یاسومی؟
    هیچ کدوم 🙂 من عکاسم

  7. درود بر شما
    خبرهای خوش … 😉
    اِ اِ اِ کاوه جان چه عکس باحالی گرفتی 🙂 🙂 🙂
    اشتباه نشه عکای منم 🙂

پاسخی بگذارید

