Ubuntu یکی از راه های رسیدن به خدا !

اولین سیستم عاملی که مرا غرق {ذوب یا اصلا بگویید خفه کرد} در دنیای کامپیوتر کرد Dos 6.22  بود، بعد ویندوز 3.1 {اشتباه نکنید 3.1 یک سیستم عامل نبود} ویندوز 98 {با 2000 و ME   رابطه خوبی نداشتم} بعد هم که XP  حرف اول و آخر را برایم زد. توسط یکی از دوستان با سیستم عامل red hat 9 فکر کنم آشنا شدم ، آن آشنایی هم در این حد بود که یک فروند کتاب و چند CD آورد و گفت : ببین میثم من زدم اطلاعات هاردم رو ترکوندم تا این Red Hat  رو کنار ویندوز داشته باشم ولی نتونستم! گفتم : این به چه درد می خوره ؟ اون گفت : خیلی خوبه ! امنیتش خیلی بهتر از ویندوزه ! {آن زمان بازار چت و بوت و این طور مسائل داغ بود} به هر حال ما به کمک دو کتاب و کلی فسفر سوزاندن لینوکس و ویندوز را کنار هم نصب کردیم و به قولی سگ و گربه را کنار هم نشاندیم! ولی بعد از نصب خورد در برجکمان و چون نه مودم نه صدا و نه … نصب نمی شد! منبعی هم نداشتیم که مشکلاتمان را حل کند! بیخیال لینوکس شدیم و  از دور سعی کردیم دستی در آتش داشته باشیم. دوران گذشت و زمانه عوض شد، Ubuntu متولد شد و فکر کنم انقلابی بود برای کاربران مبتدی مثل من، البته من هنوز هم که هنوز است از ویندزو استفاده می کنم، چند باری نصب کردم ولی به دلیل تنبلی یا بعد از مدتی پسوورد هایش یادم رفت یا حس حال مطالعه بیشتر در این مورد را نداشتم. ولی در بسیاری از موار Ubuntu به کارم می آید، یکی از استفاده های سوء من از Ubuntu ورود به سیستم هایی است که کاربرش فکر می کند که خیلی خیلی زرنگ است و برای Administrator کلمه عبور می گذارد!

linux-vs-windows

یکی از راه ها این است که پسورد Administrator را با برنامه های مختلف پاک کنید ولی این کار باعث تابلو شدن می شود، یا می توانید هارد دستگاه را باز کنید و با سیستم دیگری بالا بیایید و اطلاعات را بردارید ولی اگر اطلاعات در My Document  یا Desktop  باشد دستتان از آن ها کوتاه می ماند! ولی به لطف یک فروند سی دی  Ubuntu بدون هیچ دردسری می توانید ترتیب کار را بدهید! به قول حاج رضا مارمولک این ابونتو هم می تواند یک راه برای رسیدن به خدا باشد ! البته راه های زیادی برای رسیدن به خدا هست ولی این راه هیچگونه  فسفر سوزی ندارد و کاربر مورد تهاجم هیچ بویی نمی برد که شما وارد سیستم شده اید و اطلاعاتش را سوسک کرده اید! {البته حواستان به نشانه های فیزیکی اطراف میز کاربر باشد}

شاید مسخره به نظر بیاید ولی باید در شرایطش قرار بگیرید تا بفهمید که چقدر همین کار ساده چه پوزه هایی را که به خاک نمالانده ! اینها را گفتم تا بیخود خود را درگیر این سیستم عامل و آن سیستم عامل نکنید، اول به این فکر کنید که هدفتان از استفاده از سیستم عامل چیست {دو کلام از مادر عروس} !

توضیحات : آخر فیلم های خشن یا اکشن  را دیده اید ؟ می گویند نزنید و این کار ها را نکنید خطرناک است حسن این کار را فقط بدل کار ها انجام می دهند و فلان و بهمان …، همان گفته ها در مورد این پست صادق است ، البته یکی ازحضرات در فتوایی گفته اند که برای کل کل و سر به سر گذاشتن دوستان و همکاران منعی ندارد!

———————————————————————————————————–

لنگ نویس :

1- من هم با ارسال چهار SMS به برنامه نود مشت محکمی بر دهان استکبار داخلی زدم 🙂

2- اطلاعات من در Wakoopa هم جالبه در نوع خودش ، یک ویندوزی تمام عیار ،  {فکرش رو بکنین دشمنان من بیان و همین بلایی که من سر ملت آوردم رو سر خودم بیارن ، فکر کنم باید رو سیستم محل کارم یک فروند ابونتو نصب کنم :)}

3- فکر کنم از پست بعدی ، درهر پست یه آهنگ هم بذارم برای دانلود تا هم غافلگیر بشین هم حالش رو ببرین !

4- با عرض معذرت  تاکید می کنیم که در آدرس  Email {پست الکترونیکی، بَرِيد إِلِكْترُونِيّ، electrónico malla، elettronico maglia} از گذاشتن WWW خودداری کنید. من هم در ایامی این کار رو می کردم، یکی بهم توضیح داد روشن شدم.

5-این بحث در مورد معجزه خاموش داره جالب میشه، از دست ندین اگه اهل گوش دادن به کار های داریوش هستین !

6- اون واژه های بند 4 فقط برای تنوعه و احتمال داره از لحاظ دستوری یا معنایی هم غلط باشه، گیر ندین واسه خنده نوشتم 🙂

با سپاس کاوه گیـــــــلانی

13 پاسخ

  1. مطلب جالبی بود
    اما ما عادت نداریم بی اجازه وارد حریم خصوصی مردم بشیم
    :دی
    متشکرم
    بعضی اوقات لازمه 🙂

  2. خجالت بکش آقا. لینوکس مگه واسه این کاراس؟ 🙂
    خدا من رو ببخشه
    اصولا آدم های منحرف توی تمامی صنف ها وجود دارند ، یکیش هم من 🙂

  3. یه مدتی با اوبونتو کار کردم و بازم به ویندوز برگشتم، اما این قابلیت لایوش خیلی خوبه و تو مواقع حساس دست آدمو می‌گیره!
    گفتم که من و تو نقاط مشترک زیادی داریم 🙂 تنبلی هم یکی از مشترکاتمونه که الان کاملا تابلو شد :))

  4. درود
    یک در خواست کمک داشتم و اونم اینکه نمیشه از سایت اصلی ورد پرس لوگین(log in) شد و وبلاگ رو آپدیت کرد.قبلا که فی/لتر شکن کار می کرد من از طریق ورد پرس فارسی میرفتم که حالا نمیشه.از افزونه فایر فاکس(scribefire) هم استفاده می کردم که اونم دیگه جواب نمیده.لطفا راهنمایی کنید.شما چه جوری در وبلاگتون مطلب میذارید؟!
    سلام
    والله من خودمم بعضی اوقات این مشکل رو دارم که از m.wordpress.com کمک می گیرم، یه بار لاگین کن بعد برو به وردپرس راحت می تونی وارد داشبورد بشی

  5. به به , به به
    ترفندی بود که برق شیطنت را در چشمانمان جرقانید.
    از ل.ن 3 حمایت میکنم
    من هم با 7-8 اس ام اس به نود حال دشمنان رو کردم تو قوطی
    ل.ن 4 واقعا مساله ی بغرنجیه. من هم چند باری تذکر دادم. 🙂
    امیدوارم که لعن و نفرین های کاربرانی که این طوری خورد و خاکشیر میشن شمت من نیاد :)))
    ما هم در پس تذکرات شما تذکر دادیم 🙂

  6. سلام چطوری؟؟خوبید؟آدم با گشت و گذار توی این ویندوزها تازه می فهمه که چقدر به خودش زحمت می داده و چقدر از هیچی حخبر نداشته.(البته با خودم بودم).(به خدا راس می گماااااااا)
    <strongسلام
    شکر خدا خوبم ، ما که نگفتیم خدایی نکرده دروغ میگی 🙂

  7. خب، سی دیش رو که داریم، ایجا هم که طریقه مصرفش رو یاد گرفتیم 😉
    اگه هم پلیس ما رو گرفت، به اینجا لینک میدیم 🙂
    آخ جون، آهنگ … دمت گرم
    من هم تکذیب می کنم 🙂
    اصلا پست رو پاک می کنم 🙂

  8. من عاشق لینوکس هستم…اما نمیدونم کار با ویندوز اکس پی بهتر از لینوکسه!؟
    باید ببینی که انتظاراتت از سیستم عاملت چیه ،بعد می تونی انتخاب کنی ، هر کدوم مزایا و معایب خودشون رو دارند 🙂

  9. سلام کاوه جان
    وبلاگت وحشتناک لود میشه یه فکری به حالش بکن.خیلی سنگینه:-(
    سلام
    خوب تقصیر این سوسول بازی هایی که راه انداختم 🙂
    یه فکر می کنم به حالش ، متشکرم که گفتی

  10. درود لابدان عزیز
    من اولین بار با وبلاگ شما با ورد پرس آشنا شدم.که در ابتدا خیلی کمکم کردید الان با این راهنمایتنون کمک بزرگتری کردید.خوشحالم در این دنیای مجازی دوست خوبی چون شما دارم.سپاس از لطف شما و بدون لابدان به تن همه می چسبه!بازم سپاس پیروز باشید.
    سلام امید عزیز
    من کاری نکردم، نکاتی که از دوستان یاد گرفته بودم به تو گفتم و مطمئنم تو هم به دیگرانی خواهی گفت و این چرخه ادامه داره ….
    متشکرم

  11. منم یه دونه اس ام اس زدم به نود توش نوشتم عادل!
    خوب این هم یه جور حمایته 🙂

  12. […] Ubuntu یکی از راه های رسیدن به خدا ! […]

  13. ….. : تورو به امام زمان قسم می دم این پیام رو بخون. دختری از خوزستانم که پزشکان از علاجم ناامید شدند .شبی خواب حضرت زینب(س) را دیدم در گلوم آب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به 20 نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اعتقاد نداشت کارشو از دست داد . مرد دیگری اعتقاد پیدا کرد 20 میلیون بدست آورد . به دست کسی دیگری رسید عمل نکرد پسرشو را از دست داد. اگر به زینب اعتقاد داری این پیام واسه 20 نفر بفرست…………… 20 روز دیگه منتظر معجزه باش اگر نرسید با این تماس بگیر : > 09163803915
    [Web] –

پاسخی بگذارید

