جوکر شخصیت منفی دوست داشتنی !

فکر کنم کمتر کسی باشد که شوالیه تاریکی را ندیده باشد، کاری به خود فیلم ندارم، جوکر شخصیت منفی داستان که دست بر قضا زیادی منفی است، یک شخصیت باهوش است که با این همه استعداد در کشتار روی خیلی ها را سفید کرد! اگر بگویم شخصیت جوکر را دوست ندارم دروغ گفته ام، راستش در بیشتر فیلم ها شخصیت منفی هر کاری که دوست داشته باشند را  انجام نمی دهد و اگر در چنگال عدالت های ساختگی فیلم ها گرفتار شوند به راحتی نمی توانند از ان فرار کنند ولی جوکر داستان ما حکایتش فرق دارد، موجودی خشن و بی رحم که شیرین کاری خاص خودش را هم دارد و به راحتی هم دم به اله نمی دهد.البته این شخصیت جالب جوکر مدیون بازی هیث لجر فقید است که امیدوارم در آن دنیا با حوری های بهشتی محشور شود! اگر قرار باشد بین جوکر جک نیکلسون و جوکر هیث لجر یکی را انتخاب کنم، هیث لجر مردانه تر{ شلخته تر} است و جذاب تر است !

heath-ledgers-dark-knight-joker-better-than-jack-nicholson

——————————————————————————————-

لنگ نویس:

1- این هیث لجر حیف شد رفت به درک ، فکر کنم اولین فیلمی که از هیث لجر دیدم میهن پرست بود که نقش پسر می گیبسون رو داشت!

2- جالبه که جوکربزرگترین شرور هم شناخته شده 🙂

3- یکی از جالبت ترین صحنه ها اومدن بیرون از بیمارستان و منفجر کردن بیمارستان بود که جوکر یک خنگی خاص داشت 🙂

4- این مطلب هم پیشنهاد میشه که بخونید و البته لذت ببرید!

با سپاس کواه گیـــــلانی

15 پاسخ

  1. من عاشق بازیش توی فیلم آخری بت من هستم
    واقعا حیف شد که مرد …
    من فیلم شوالیه تاریکی رو فقط به خاطر بازی زیبای این، بیش از چند دفعه نگاه کردم …
    من عاشق صحنه ایی هستم که سرش رو از ماشین پلیس بیرون میاره …
    من هم عاشق بازیشم ، واقعا حیف که مرد …
    تمام صحنه هایی که جوکر توشه فوق العاده است مخصوصا آدم کشتنش 🙂

  2. تکلیف ما که فیلمو ندیدیم چیه؟
    تکلیفت که معلوم شد ، میری فیلم رو از بقال سر کوچه میگیری نگاه میکنی 🙂

  3. سلام.بله ازبازی هیث لجر توی ابن فیلم خیلی تعریف و تمجید شد.بنده خدا اینقدر درگیر این نقش شده بود و ذهنش مشغول اون بود (این وسطا نامزدش هم ولش کرده بود) که در اثر زیاده روی در خوردن داروی آرامبخش مرد.
    احتمالا با رفتن نامزدش به آرامش نسبی رسیده بود که خواست آرامش ابدی رو هم تجربه کنه که …
    بازی فوق العاده ای بود ، خیلی روان بازی می کرد انگار واقعا جوکر بود 🙂

  4. منم با لنگ سومت موافقم!
    ببینم یه بار جوگیر نشی از سر خستگی بیمارستان رو بفرستی هوا 🙂

  5. هیث لجر دوست داریم.
    هیث لجر دوست داریم.
    روح هیث لجر در قبر لرزید :))

  6. منم با کوچه موافقم
    شما دو تا باهم خوب تفاهم دارینا 🙂
    احتمالا اگه تو زود تر نظر می دادی اون هم همین رو می نوشت 🙂

  7. من فقط یه جوکر میشناسم اونم جوکر پاستوره!!!!!!!!! 🙂
    پاسور ؟ چیمده ؟ خوردنیه ؟

  8. فیلم موهبت الهی رو دیدی ؟ من که هنوز ندیدم ولی با داستانش خیلی حال کردم اگه داری بم بگو. میخوامش
    کینه رو چطور؟ اگه کینه رو دیدی بیا یه کنفرانس بدیم در موردش صحبت کنیم ها؟
    بعدش اینکه تو از کجا میدونی من نیومدم ؟ جامو خالی کردی تو یادگار امام ؟!من خودم جا پیدا کرده بودم دادا!!! بودیم همونجا توی باشگا(!) بودی زیر نظر ما ولی نشناختیمون!!!!!!!
    فیلم ها رو ندیدم ، من فقط عمو پولنگ نگاه می کنم 🙂
    ها ؟ تو اونجا بودی ؟ من رو شناختی ؟

  9. من رفتم (به جاي دل زده) بقالي سر كوچه گفت برو از هموني بگير كه گذاشته تو وبلاگش
    عجب ! خوب اگه اینترنت پر سرعت داری لینک دوبله روسی رو بذارم دانلود کن

  10. با عرض شرمندگی عمیق فرهنگی ولی بنده این فیلم رو ندیدم!!
    ولی هیث لجر رو دوست داشتم و دارم.
    تورنادو هم چیزیش نیست اما به دلیل بعد مسافت و تنبلی مفرط و … ترجیح دادیم با وسایل حمل و نقل عمومی سفر کنیم. :دی
    سعی کن حتما ببین چون بازی هیث لجر فوق العاده بود

  11. بی خود اونو با من قاطی نکن. شانسی بود ایندفعه 🙂
    بله بله ، من یکی که مطمئنم شانسیه :))

  12. من اعتراض دارم شدیدالحن !
    وارد نیست خانم دکتر

  13. دم این دوتا گرم، واقعاً کیف می کنم این دوتارو می بینم، کمال و کوچه رو می گم، هرچند منم با لنگ سوم موافقم.
    من هم کیف می کنم این دو تا رو می بینم :))

  14. با درود برادر کاوه بی خبرم ازت کجایی؟ سری بزن.
    درود علی عزیز
    توضیح می دم ، ما از شما خبر داریم برادر شما بی خبری 😉

پاسخی بگذارید

