وقتی از همه چیز خسته می شوم!

اطرافیان می گویند که در انتخابم اشتباه کرده ام و مطمئن هستند روزی پشیمان خواهم شد …هر کس حق را به خودش می دهد ولی من حق ندارم حقی برای خودم قائل باشم ! در گذشته اگر اشتباهی انجام بدهی همه تورا از دید ان اشتباه می بینند! گویا همه می توانند آینده را به روشنی امروز پیش بینی کنند و فقط من هستم که چشمانم کور شده و گوشهایم کر ! حس وحشتناکی است این نشستن سر دوراهی و از هر سمت سخنی شنیدن !می دانم زندگی و آینده  همچون جاده تاریکی هستند که عابرینش هیچ چراغی در دست ندارند. عده ای جلو ترند و عده ای عقب تر ! آن عده که جلوترند فکر می کنند که فقط یک مسیر وجود دارد …

باید صبر کرد تا صبح امید …

good_bye_daddy_by_selebant

چند روز شاید هم چند ماه در لابدان چیزی ننویسم. منظورم از نبودن تعطیلی نیست یک وقفه است برای شروعی دوباره. به قول سنجد بر می گردم، حتما ! {البته سنجد هم زیر قولش می زند}

دوستتان دارم ، به امید روزهای آفتابی

16 پاسخ

  1. روزها با نگاه ما هستند که آفتابی یا ابری دیده میشن
    این نیز بگذرد رفیق
    آره ولی …

  2. 😦 امیدوارم که به زودی بر گردی. به هرحال غار تنهایی این جاها به درد می خوره.آدم واقعا بعضی وقتا باید تنها باشه.کاملا درکت می کنم و منتظر می مونیم تا بر گردی 🙂
    مرسی مریم بانو 😉

  3. باز چی شده؟
    نکنه دچار افسردگی زمستانه شدی 😀
    بعضی وقتها سکوت بهتره، امیدوارم وقفه ات خیلی طولانی نشه.
    من و افسردگی ؟ یه مقدار استراحت لازمه . مرسی

  4. من نمیفهمم چرا اینقدر رو این مسئله حساسیت هست.بچه دار شدن دو تا مینورو میگم.آخه فقط 25% احتمال داره بچه ماژور شه.حتما خودتونم میدونید تو هر بار زایمان 25% احتمال ماژوره و 25% احتمال سالم بودن و 50% احتمال داره مینور شه.50% احتمال زیادیه.این به اضافه ی لطف خدا میتونه حسابی دل آدمو گرم کنه.نمیتونه؟(ببینم اصلا دلیل ناراحتی شما اینه؟!)
    مسئله مهمیه خوب ، این هم یکی از مشکلاته 🙂
    مرسی از توجهت

  5. می گن تو آسمون از یه ارتفاعی به بعد دیگه ابری وجود نداره، پس هر وقت آسمون دلت ابری شد، با ابرها نجنگ، فقط اوج بگیر.

    امید دارم هرجا که هستید پیروز و سربلند باشید.
    من هم دوست دارم اوج بگیرم ولی کو بال پرواز ؟
    مرسی المیرای عزیز

  6. امیدوارم خوش خبر برگردی
    امیدوارم

  7. فقط فکر باید کرد. فکر به همه چیز نه من تنها.
    به همه چیز فکر کردن خیلی سخته …

  8. درود بر کاوه عزیز
    به راستی گل گفتی «باید صبر کرد تا صبح امید …»
    من در دو راهی های زندگی همیشه سعی کردم خودم تصمیم نهایی رو بگیرم چون مسئولیت آن پای خودم باشه. اینجوری راحت ترم چون همه مسئولیت ها پای خودم هست.
    هیچکس از آینده خبر نداره و آنچه مهمه این است که امروز این تصمیم رو گرفتم و از فردا خبر نداشتم.
    بر اساس امروز تصمیم بگیر نه آینده، ببین یار جانی داری، ببین با سختی ها می تونید دو نفری بسازید، ببین دیدگاه طرف چی هست، ببین میشه روش حساب کرد، خودت رو ببین، توانمندی های خودت رو باور کن و ببین طرف مقابل به توانمندی های شما و خودش باور داره و ببین و باز ببین … اونوقت تصمیم بگیر.
    گاهی واقعیت تلخه، ولی باورش کن.
    گاهی دل یه چیز میگه و خرد چیز دیگه، ببین خودت چی می خواهی.
    گاهی هم خرد و دل اشتباه می گن، چون جور دیگه ای به قضایا نگاه می کنیم.
    و همه اینها رو باز ببین …
    امیدوارم آن بشود که تو می خواهی.
    ایدون باد ایدون ترج باد
    متشکرم مهران عزیز

  9. سلام شما هم كه عصبي و از همه گريان هستيد.مثل اينكه اين حس بايد روزي در دل همه بوجود آيد كه «هيچ كس من را درك نمي كند».بهر حال من به شخصه با شما همدردي مي كنم چون من هم روزي مثل شما فكر مي كردم.
    اتفاقا من هیچ کدومشون نیستم ، من فقط از خودم فراریم ، متاسفانه من کسی رو درک نمی کنم و فقط به خودم فکر می کنم

  10. ولي از اينكه گفته ايد كه يك مدتي شايد در لابدان چيري ننويسم،واقعا ناراحت شدم.
    لطف دارید

  11. ای بابا رفیق…
    زود برگرد دوباره 😉
    چشم 🙂

  12. انتخاب کردن چیز سختیه، گاهی باید رفت پیش خدا و خیلی ساده گفت، خدایا نمیشه خودت جای من انتخاب کنی آخه من خودم نمی دونم دقیقاً باید چه کنم.
    دقیقا 🙂

  13. امیدوارم که هر چه زودتر از این احساس بیرون بیاید.به امید شادکامی شما
    متشکرم

  14. سریع فکراتو بکن نتیجه شو اینجا اعلام کن
    چشم ، زیاد امیدوار نباش که بتونی نتیجه خاصی بگیری آخر داستان 🙂

  15. به خاطر محمد جون زود برگرد!
    میدونی که… D:
    چشم 🙂

  16. بر آي اي صبح روشن دل خدا را
    كه بس تاريك مي بينم شب هجر

    سلام
    نمي دوني چطوري پيدات كردم ؟!! توي وب زدم كه وقتي از همه چيز خسته مي شي … و ديدم فقط من نيستم كه گاهي از همه چيز خسته مي شم و دلم مي خواد سفر كنم … دلم مي خواد اونقدر راه برم و فكر كنم تا خسته بشم … زندگي و ازدواج هاو تغيير فرهنگ ها جديدن بوي تعفن مي ده !

پاسخی بگذارید

