اگر نامرئی بودم !

در دوران نوجوانی که صدا و سیما فیلم سینمایی مرد نامرئی را پخش کرده بود به این مسئله فکر کرده بودم و چه فکر هایی هم کرده بودم! خودتان تا آخرش را بخوانید که چه فکرهایی بود و شیطانی بود در حد تیم ملی ! مثبت ترین فکرم آن زمان دستیابی به سوالات امتحانی و … و منحرفترینش هم که شرمنده !

ولی وقتی در حال حاضر هر چقدر فکر می کنم در انتها یک نتیجه می گیرم، مطمئنم اگر نامرئی بودم، در چند روز اول حسابی خوش به حالم می شد ولی بعد از چند روز از همه فرار می کردم. از انسان های دورویی که ظاهرا دوست اند و در پشت سر … . از واقعیت هایی که برایم در حال حاضر یک رویای شیرین است در صورت نامرئی بودن برایم تبدیل به یک کابوس می شدند. پس با اطمینان خاطر می گویم که در حال حاظر نامرئی بودنم برابر می شود با پناه بردنم به کوه و دشت و فرار از همه !

————————————————

لنگ نویس:

1- ببخشید که این طوری شد دیگه !

2- ببیند اگر بقیه نامرئی بودند چه می کردند + + + + + و … !

3- آیا واقعا هنگام بارش باران باید چتر ها را بست ؟!

4- به نطر شما اگه اوباما رئیس جمهور نمی شد این وبلاگستان بیمار ما چی کار می کرد ؟!

5- متشکرم از دوشیزه شین که من رو دعوت کرد، فکر کنم همه دعوت شدند.

6- راستش من همین حالا هم نامرئی هستم، یعنی جایی که نباید باشم سرو کله ام پیدا می شود، دوستان فکر کنم بتوانند گواه این مسئله را بدهند. شاید روزی در مورد این خاطرات تلخ و شیرین نوشتم.

با سپاس کاوه گـیـــــــلانی

10 پاسخ

  1. :))) چقدر همه نامرئی میشن بچه مثبتن.من یکی دو تا خورده حساب با یه عده افراد دارم اگه نامرئی می شدم حتمن می رفتم حسابمو صاف می کردم :دی….امیدوارم اتفاقات ناگوار هر چه زود تر تموم شه و همش شیرینی باشه برات
    من و مثبت ؟! عمرا
    من حساب ها رو ترجیح میدیم در حالت مرئی صاف کنیم 😉 حداقل یارو بدونه از کجا می خوره دیگه
    مرسی 😉

  2. ببینم به گجمو یه سری نمیزدی :دی
    احساس می کنم که تنت می خواره مسعود !:)

  3. یعنی به ما هم پشت می کردی و می رفتی؟ (حالا اون مخمل بی همه چیز یه حرفی ولی صورتی جون…)
    اون بشکه آمونتیلادو رو بیخیال می شدم ولی از صورتی جون نمیشه گذشت 🙂

  4. بَه فید لوگوی نو مبارک؛ چه نازه… 🙂
    این همونه که شونصد ماه پیش گذاشتمش و شما گفتی کو کجاست! 🙂
    تی قربان بشم 😉

  5. من می خوام نامرئی باشم
    گور بابای هر چی آدم دور رو!
    اینطوری حداقل هیچکی بهم گیر نمی ده و چرت و پرت بهم نمی گه و تازه می تونم مشت خیلی ها که چس چس شون آسمونو گذاشته رو سر ما باز کنم
    ببخشا! این نظر من بود
    موفق باشی
    خیلی خشن شدیا 🙂
    همون بهتر که تو مرئی باشی 😉

  6. سلام
    من به وبلاگ سلام میدم و میگم لابدان، میخوام وبلاگ رو خطاب کنم اما میدونم که شما کاوه گیلانی در واقع ( میثم ) هستی و من هم همان پروچیستا هستم ، و به خوبی شما رو می شناسم…
    سلام ، خوب چرا میزنی حالا ؟ شما من رو ببخش 🙂
    نمی گفتی نمی شناختمت حاج خانم 🙂
    در مورد شناختن هم باید بگم : کس نمی داند ز من جز اندکی …

  7. سلام و روزگار به کام
    منم به نامرئی شدن خیلی فکر کردم …
    دو رویی ها برام مهم نیست چون همینجوریش هم میتونم نشخیص بدم، ولی دیده نشدن خیلی مزایا داره، حسود ها حسودی نمی کنن، طمعکاران طمع نمی کنن، دشمنان دست کوتاه می شن و از همه جالب تر اینکه اینقده آدم به خودش و یا دیگران به آدم گیر نمی دن! چی پوشیدی، مدل موهات چرا اینجوریه، کچل شدی ها، وای پیر شدی، خوب مونده، اَ اَ اَ ریختش رو ببین یا …
    فکرش رو بکن وقتی نامرئی هستیم یکی گیر بده، کجا بودی؟ با خونسردی بگی: نامرئی بودم 😉
    سلام ، خوب این هم یه جورشه 🙂
    من هم که هنوز رو حرفم هستم ، کوه و بیابون

  8. خیلی جالب بود احتمالا سر وکار هممون بعد از نامرئی شدن به همون کوه و بیابون می رسه
    خدا رو شکر یه نفر با ما هم عقیده بود

  9. ;کاوه جان
    می دانی بعضی و قتها حتی اگر بخو اهی هم نامرئی بشوی باز مشکلی داری و آن این است که از خو دت نمی تو انی پنهان شوی مگر نه ؟ درد این است
    زدی به هدف تورج جان …

  10. من که خراب این لوگوی فیدتم. 🙂
    شماره ی ما رو که ز بهر پیدا کردن مورد مناسب برای امر خیر ازمان نگرفتی که پسرک!
    خودم هم خرابش شدم
    صبر کن فرصتی در راه است 😉

پاسخی بگذارید

