کمی درباب این روزها ی من !

چند روزی بود که وردپرس برایم ناز می کرد من هم هرچقدر نازش را می کشیدم به هیچ مسیری مستقیم نمی شد ! به هر حال

اتفاقات زیادی دراین چند روز افتاد، یکی ازمهمترین اتفاقات تلاش های شبانه روزی من برای ضبط یک پادکست بود که تا همین حالا بی نتیجه مانده ، ولی فکر کنم تا چهار شنبه بتوانم یکی از وراجی هایم را منتشر کنم.آب و هوای رشت هم بارانی است و به قولی آسمان بد جور عشق بازی میکند … چند روز پیش در مسیر باشگاه تاکسی نشستم، ساک ورزشی من به دلیل وجود لباس جودو کمی بوی عرق می دهد، دلیلش هم این است که نمیشود هر جلسه شستش و باید بماند تا عرقش خشک شود. در تاکسی که نشتم، زنی هم سن و سال مادرم نشست کنارم، در ترافیک بودیم که حاج خانم هی می گفت پیف ، پوف ، پاف ! چند باری محل نکردم ولی دیدم که حاج خانم وا نمی دهد!

گفتم : حاج خانم چیه ؟ بو میده ؟ بوی تریاک نیست که ! بوی عرق کشمش هم نیست ! بوی لباس تمرینه ! هی میگی پیف پوف !

گفت: پسرم چرا ناراحت میشی خوب ؟!

گفتم : خوب ناراحتی هم داره دیگه ، انگار که یه معتاد کنارت نشسته!

گفت : ببخشید ! {البته منظورش این بود که بچه خفه شو دیگه}

گفتم: شما ببخشید که لباس بو میده ولی کاریش نمیشه کرد! { دو مسافر دیگر و راننده خر کیف شده بودند}

شفاف سازی : لباس جودو کمی که نه خیلی ضخیم است و شستنش هم به همین راحتی نیست ، در ضمن اگر هم شسته بشود خشک شدنش دیگر با خداست!

در ادامه مسیر داشتم به این فکر میکردم که خداوند کمی درک به امثال این خانم عطا کند، راستش نمی دانم یک ورزشکار با بوی عرق بهتر است یا یک معتاد با بوی یک عطر آنچنانی !

شعر گفتن هم فعلا بلد نیستم، ترانه ای را در دوران نوجوانی شنیده بودم که محمد خان اصفهانی خوانده بود، فکر کنم زبان حال دیروز و امروز و فردایم باشد!

از تـو و فــاصله بـا تــــو
از تـو بـا حضـوری دلتنگ

تنها مونده بغضی سنگيـن
کـه تو سينه ميـزنه چنگ

ايــن غــم پنهونــی مـن
تـو نـدونستی چه تلـخـه

اين تو خود شکستن مـن
تـو نـدونستی چـه سخته

کاشکــی بـودی تـا ببينی
لحظه هام بی تو ميميرن

واســه بـــا تــو نبــودن
انتقــام ازمـن ميگيرن

حـالا همصـدا بـا يـــادت
شعــر مــونـدن ميخونم

ميــدونــم که نـاگزيــری
امـا منتظــر مـيمــونــم

—————————————————–

لنگ نویس:

1- نمی دونم چرا گودرم قاط زده! به خاطر همین خبری از هیچ وبلاگی ندارم، تنبل کرده من رو،از همه از طرف خودم و این گودر بی نزاکت معذرت می خوام !

2- سوژه پادکست رو بالاخره پیدا کردم فکر کنم برای شروع چیز خوبی از آب دربیاد، اسمش هم سونامی کره ای در باب بررسی کوچولو موچولوی خودم از سریال های کره ای پخش شده از صدا و سیماست ! بحث اصلی رو می ذارم تا روز انتشار!

3- پستی که درمورد ترین های وبلاگم هم قول داده بودم تا هفته دیگر منتشر میکنم.

4- همیشه در نا امیدی بسی امید است!

5- خدایا این جانور اسم خود را ایرانی گذاشته، تو خود لالش کن!{ البته اگر سر به نیستش کردی که خیلی دمت گرم می شود}

6- همه چیز خانم دیده بودیم جز امام جمعه زن!

با سپاس کاوه گیــــــلانی

15 پاسخ

  1. مردم نمیتونند تحمل کنن لباسات رو زود به زود بشور……تو بودی تحمل میکردی؟؟؟؟؟؟این همه غم و غصه هم فایده ای نداره ….جز
    ….
    دو کلام از مادر عروس !

  2. چند روز پيش از شهرتون گذر ميكرديم به طور كلي خيلي خوب بود
    خوبه يه كاري هست كه بلد نباشي(؛
    شعر گفتن كه كاري نداره يه چيزي تو مايه هاي شر و ور گفتنهD:
    جامعه ورزش تو رو نداشت چي كار ميكرد با اين همه سختي به راهت ادامه ميدي!(شوخي بود بهت بر نخوره)
    به به !
    حالا به من تیکه میندازی ؟ مگه دوباره مسیرت به طرف ما نخوره 🙂

  3. خوشحالم دوستای به این خوبی دارم …
    گاهی وقتا زندگی به آدم روی خوش نشون نمیده کاوه. چه می شه کرد جز تحمل؟
    دارم سعی می کنم مثل همیشه محکم باشم. برام دعا کن.
    خوبی از خودته ، آره می دونم … ولی باید روی زندگی رو کم کرد! محکم … مثل همیشه

  4. میثم , کاوه , لابدان جان! سلام
    دعوتنامه ی رادیو وبلاگستان رو واست فرستادم. لطفا اون برگه های نکات ضروری و … رو در وبلاگ مربوطه مطالعه کن. اگر هم مشکلی با اون وبلاگ داشتی به من یا وبلاگچی بگو. ممون
    موفق باشی
    چشم دادا 🙂
    مشکل ؟ نه داد ما مجلی نداریم ، خیلی هم حال کردیم، باشد که رستگار شوید

  5. من هم یه بار تو ماشین نشسته بودم که یه آقایی همین حرف بم زد ولی فقط گفت داری از باشگاه میای من گفتم تازه دارم میرم! آره خوب لباس جودو بوی جالبی نمیده!!! چند وقته نشستیش ؟
    یه پسره بود تو باشگاه مون که تو خاک همه رو ضربه فنی می کرد با بوی گند لباسش…
    آقا میلادی من داشتم می رفتم … به خاطر همین موضوع بوی لباس همیشه از سعدی تا گاز رو پیاده بر می گردم ! باور نمی کنی ولی من یکی از تمیز ترین لباس هاس جودو رو دارم بین بچه های باشگاه ! ببین حالا مال بقیه چیه دیگه 🙂
    دو ماه یه بار فکر کنم بشورم ، همیشه می ذارم خشک بشه 🙂 مثل بقیه جودو کارها

  6. لوگوهای رادیو وبلاگستان هم در همون برگه ها پیدا میشه.
    لنگ نویس فقط لنگ نویس های کاوه گیلانی
    لوگو هم حتما می ذارم ولی وقتی که پادکستم آماده بشه . شندر مندر {فراتر از شرمنده کردن} کردیا سروش جان.

  7. من نمی دونم تو این همه ورزش چرا رفتی جودو آخه؟ برادر من این همه ورزش های کلس… این همه ورزش لوکس (بلکه هم دولوکس)… من نمی دونم چرا…
    + بو، فقط بوی پلی بوی…
    + سیریش فقط سروش تهرانی.
    خوب یادم باشه در اولین ملاقات یا همان برخورد نزدیک بهت نشون بدم که چرا جودو 😉 البته نترس ، امیدوارم که مسعود هم باشه چون حون میده واسه اجرای تکنیک 🙂 . البته اگه توجیح نشدی اون موقع مجبور میشم رو خودت آزمایش کنم 🙂
    در کل ما خاک پاتیم ، راستش از شوخی گذشته دلیلش یه علاقه درونی ، مثلا تو سه تار رو خیلی خیلی خیلی دوست داری من هم جودو رو هر چند که ربطی به هم ندارن ولی این وسط یه چیزیش مشترکه اون هم علاقه دیوانه واره !

  8. سلام و روزگار خوش
    من فکرش رو هم نمی کردم لباس جودو اینقده سنگین و کلفت باشه، پوشیدنش و فن زدن با اون خودش یه هیکل ورزشی میخواد که البته به لطف دوست جونم اینم یاد گرفتم و دیدم، خب از بخت خوب روزگار تویه مسابقه ای که حضرت عالی داشتی بو که چه عرض کنم عِطر خوش عرق تمرین رو بععله…
    که فکر کنم اینم برا خودش پهلونی میخواد تا به به
    از برخوردت هم با حاج خانم حال کردم بعضی از حاج خانم ها شورش رو در میارن.
    ولی بعضی وقتآ تویه ماشین کسایی می شینن که واقعاً…
    اگر چه من از سیرابی و کله پاچه خیلی خیلی خوشم میاد ولی یه روز برادر زحمتکشی کنار ما نشست که شکمبه گوسفند خریده بود …
    آخ که نگو به به …
    آقا تو رو خدا یه فکری هم در مورد ناز وورد پرس بکنید، چرا اینجوری شده؟

    کاوه جان شاد زیی
    سلام
    متشکرم 😉

  9. حاج خانم چیه ؟ بو میده ؟ بوی تریاک نیست که ! بوی عرق کشمش هم نیست ! بوی لباس تمرینه ! هی میگی پیف پوف !
    جواب خیلی خوب بود!
    مرسی 😉

  10. می دو نی
    بسیاری از بزر گتر ها فقط سنشان بزر گ است و یاد نگر فته اند توی ذ و ق یک جو ان ز دن و شخصیتش را به چهار میخ کشید ن فقط دو نتیجه دارد یا بی احتر امی به خو د شان و یا بی اتر امی به جووانی که باید مهر ببیند
    آره ، راست میگی تورج جان

  11. :))) عجب جوابی دادی ….راستی تولدت مبارک پیشاپیش 🙂 ما منتظر پادکست هستیم
    متشکرم مریم خانم

  12. خوبه حالا تو ام … ورزشکار بودن و معتاد نبودنتو انقدر زدی تو سرمون کله مون پخ شد 🙂
    اگه به سنی ها احترام میذاشتن هیچ وقت اون جانور سر بر نمی آورد. .. تازه من که خیلی جاها گفتم جیره خوار خودشونه. ..تازه تو که انقدر بت بر می خوره این جور آدم ها خودشونو ایرانی بدونن چرا عین خیالت نیست اونایی که ایرانی اند خودشونو کانادایی معرفی کنن؟ چرا واسه کامران و هومن هیچی ننوشتی؟
    ما خاک پاتیم داش رضا ، قبول دارم ولی اون ها دارن سوء استفاده می کنن ! و اما کامران و هومن، اون ها فقط زبونشون فازسیه ! آدمی که تا به حال پاش رو توی ایران نذاشته انتظار بیشتر از این انتظار نمی شه داشت و نمی شه بهشون خرده گرفت…

  13. سلام، میخواستم جواب سئوالی که پرسیده بودی بدم… بهترین راه برای نصب وردپرس در لوکال هاست : دانلود نرم افزار WAMP Server، با یک حستجوی ساده پیداش میکنه. کاملاً هم رایگانه. نصب که کردی، برو جایی که نصبش کردی (پیش فرض: C:\wamp) و وردپرس رو بریز توی پوشه ی (C:\wamp\www) که البته هنگام نصب میتونی یک مسیر دیگه رو مشخص کنی براش.
    بقیش مثل IIS، میری به مسیر lhttp://localhost/ و وردپرس رو نصب میکنی. البته اگر IIS رو قبلش نصب کرده باشی باید اون رو غیر فعال کنی تا Apache بتونه به جاش کار کنه.
    اگر نتونستی کانفیگ کنی دوباره بهم بگو تا ایمیل کنم جزئیات رو
    سلام
    متشکرم ، امتحان می کنم بهت خبر میدم

  14. تجربه جالبی رو گفتی با استدلال جالب تر اون …………. . !
    متشرکم

  15. ورزشکار با لباس خوشبو بهتره
    اون که بعله ولی بوی عرق هم بوی بدی نیسا 🙂

پاسخی بگذارید

