به یاد استاد عاشورپور …

داشتم محمد نوری گوش می کردم ، که ناگهان رسیدم به ترانه ساز و نقاره جمعه بازار…

ترانه ای که گیلک ها دوستش دارند، حتی غیر گیلک ها هم حس حالی شبیه من دارند. یادش به خیر … این ترانه را زنده یاد استاد عاشورپور خوانده بود … حیف که زمانه استاد را از گیلان گرفت … استاد به گردن موسیقی گیلان و حتی ایران حق دارد .

یادم است سال گذشته ، دقیقا هنگامی که برف سنگین می بارید، در .بلاگ یکی از بچه ها خواندم که استاد رفته … به همین سادگی … به قول یکی از دوستان ان روزها گیلان به خاطر مرگ فرزندش سفید پوش شده بود. دوست داشتم بروم در تشیع جنازه اش شرکت کنم ولی برف راه ها را بسته بود.

+ بازتاب مرگ استاد در بالاترین

+ وبلاگ زنده یاد استاد عاشورپور

+ گفتگویی با زنده یاد استاد عاشورپور

+ درباره آخرین کنسرت زنده یاد استاد عاشورپور

+ من اینجا از درگذشت استاد با خبر شدم

+ گزارش ورگ از روز خاکسپاری زنده یاد استاد عاشورپور

+ بخشی  از ترانه های خاطره انگیز استاد

روحش شاد

———————————————

لنگ نویس:

1- این پست ها مال همون موقع است که برف می بارید + + !

2- اون موقع هنوز پانویس بود و لنگ نویس  نداشتم !

3- الان داشتم عکس های قدیمی برف رو که توی این ست گذاشته بودم نگاه می کردم… یادش به خیر ، توی یکی از عکسها یه بنده خدایی رو خوابوندم تو برف و دارم خفه اش می کنم ! البته اون موقع اون 90 کیلو بود من 71 کیلو ! الان هر دوتا شدیم 81 کیلو !

4- این هم یه سایه از من !

5- راستی ، یک دوست عزیز برایم یک لوگو ساخت که  دوست دارم نظرتون رو بدونم در موردش، به آیکون فید من دقت کنید ! باز هم ازش متشکرم .

با سپاس کاوه گیـــــلانی

7 پاسخ

  1. مبارک باشه 😀
    تی قوربان بشم

  2. wow… چه سایۀ س.ک.س.ی و شهوت برانگیزی… تبارک الله احسن الخالقین.
    + بریم به صدای استاد گوش بدیم ببینیم چه خبره…
    + لوگو فیدت هم دیده نمیشه سرکارمون گذاشتی باز؟
    سام علیک ، در مورد لوگو باید بگم که صبر کنی ز غوره حلوا و …
    دم شما گرم 😉
    البته سایه ما به پای آن تصویر شما نمی رسد ، چوب کاری نفرمایید برادر 😉

  3. سلام آقا میثم خسته نباشید امیدوارم همیشه اینقدر پرشور بنویسی من لینک شما رو از وبلاگ علیرضا دیدم دارم کم کم همشهری ها و هم استانی هام رو تو نت پیدا می کنم .
    همیشه شاد و سبز باشید .
    سلام
    قربونت ، لطف داری ، من هم خوشحالم که کم کم داره یه جامعه گیلک توی دنیای مجازی شکل میگیره

  4. سلام
    خوبی؟ سلامتی؟
    لوگوی قشنگیست … دستش درد نکنه 🙂
    سلام
    قربونت، تو چطوری توپولوف 🙂
    لطف داری

  5. سلام همشهری. کار ِ خوبی میکنی برای معرفی.
    اسم وبلاگت رو پیتار هم میذاشتی باحال بود ها(شوخی و چشمک)
    ارادت داریم خدمت میثم ِ عزیز.
    سلام
    دیگه نشد دیگه ، ان شاالله وبلاگ بعدی 😉

  6. روحشان شاد.
    و لوگوی قشنگیه، چه دوست خوش سلیقه ای.
    متشکرم ، لطف داری

  7. سلام
    خیلی خوبه که شما مشاهیر گیلان رو معرفی می کنی.
    برآ خودمم متأسفم ایشون رو نمی شناختم:-(
    مرسی کاوه جان استاد صدایی بسیار گوش نواز و قشنگ داشتند، صدای استاد رو خیلی شنیدم ولی نام ایشون رو نمی دونستم.
    روانش شاد
    لوگوی جدید مبارک و خیلی هم قشنگ و خوش سلیقه طراحی شده.
    روزگار شما هم خوش
    سلام ، مثل اینکه سبب خیر شدیم 🙂
    لطف داری مهران خان/جان

پاسخی بگذارید

