این روزها !

در اولین گام سلامی عرض می کنیم خدمت دوستان عزیز

در دومین گام باید عرض کنم که دلیل غیبت این  روزها چند صد دلیل دارد ، اول آنکه از خواندن وبلاگ های دوستان لذت می برم و راستش خجالت می کشم که همین جوری بشینم و یا سرپا بماننم و مطلبی سرسری به خورد خلق بدهم، دارم در مورد چند مطلب تحقیق می کنم که یکی در مورد واؤه های گیلکی برای بخش گیلان نامه ام است و دیگری هم چند مطلب خواندنی ورزشی است که فکر کنم برای شما هم جالب باشد مخصوصا برای علاقه مندان فرهنگ ژاپن !

چند مطلبی که این روزها خواندم و برایم جالب بود، پیشنهاد می کنم که شما هم بخوانید البته باید قول بدهید که مثل من محو در خواندن نشوید و … 🙂

روز اتحاد آلمان ، که مطالب خیلی جالبی در مورد آلمان غربی و شرقی توسط پانته آ ، تو وبلاگش غربتستان نوشته بود. من که حالش را بردم شما هم بخوانید و حالش را ببرید 🙂

دلیل عمر کمتر مردان از زنان ، از کوچه باغ که البته من دلیل عمر کمتر مردان رو خود زنان می دونم 🙂

شاهنامه خوانی ، از آرش یا همان صورتی متواری ، که کار جدید و قابل احترامیه چون شاهنامه رو بررسی می کنه

تصاویری از گیلان، منیره عکس های قشنگی گرفته که من به عنوان یک گیلک کیف کردم 🙂

یک وبلاگ هم چند مدتی است که پیدایش کردم، اسمش رادوار است ! رادوار در زبان گیلکی یعنی رهگذر ! از لحاظ انتخاب ما با هم تفاهم داریم البته شاید تفاهمات دیگری هم داشته باشیم 🙂 . البته هنوز فید ندارد ولی خوب همین روزها راه اندازی می شود به گمانم 😉

و  در پایان  یکی از قشنگترین حرف های پدرانه وبلاگستان فارسی به نظر من رو اینجا بخونید ، نوشته های تورج همیشه خواندنی است .

———————————————————-

لنگ نویس:

1- فکر کنم آرامش کم کم داره به سراغم می یاد.

2- مثل اینکه این لنگ نویس ها بیشتر از بقیه بخش های وبلاگم طرفدار داره 🙂

3- این روزها کم کم دارم به یک سالگی وبلاگم نزدیک میشم !

4- تولد خودمم نزدیکه ، منتظر پست های ویژه از اتفاقات تولد من باشید که فکر کنم دلتون برای خاطرات عجیب و غریب من تنگ شده باشه 🙂

5- در ادامه لنگ چهارم باید بگم که تولد من هم دردسر های زیادی برای پدر و مادرم همراه داشته که خودم هر دفعه می شنوم از خنده روده بر می شم !

6- کامنت ها رو هم دارم جواب می دم

7- این بلاگ رول من هم داغونه ، یعنی خیلی وقته تغییر ندادمش و اصلاح نکردمش ، همش تقصیر این گوگل ریدر ! همین روزها در یک عملیات ضربتی باید خیلیها رو بهش اضافه کنم باز هم معذرت ، گفتم توضیح داده باشم که فکر بد نکنید 😉

با سپاس کاوه گیــــلانی

13 پاسخ

  1. کاوه عزیزم
    بی صبر انه منتظر خو اند ن بلاگهای جدیدت هستم و خو شحالم که حالت بهتر شده و تو لدی دیگر در سالگر د تو لدت بر ایت آرزومندم و باز هم سپاس از این همه محبتت
    قربونت برم تورج جان ، وظیف است و دیگر هیچ ، من هم سپاسگذارم از این همه محبت

  2. ممنون آقاي لابدان 🙂
    عکس ها قابل شما رو نداشت. خواستين بگين عکس با ابعاد واقعيشو واستون بفرستم
    خواهش می کنم ، برات میل زدم 😉

  3. 1- در مورد معنی و چرایی انتخاب کلمه ی لابدان هم لطفا توضیح بده؟
    2- در مورد لنگ نویس پنجم حتما باید ما سوال کنیم؟ خب خودت توضیح بده دیگه
    چشم توضیح میدم، موقع داره !

  4. لنگ نویس رو عشق است ….
    خودت رو عشقه غمو

  5. سلام بر کاوه گیلانی واقعا به یاد قدیم تر ها افتاد آن روزهایی که روزی دوبار به بلاگت سر میزدم آی صفایی داشت ولی نمیدونم چرا همه کمابیش دست خوش تغییر شدیم به هر حال من هم این روزها از چیزای دیگری لذت میبرم تا بلاگ نوشتن امیدوارم فقط این طور نمونه
    با سپاس مس تهرانی
    سلـــــــام
    داش مسعود گل گلاب
    اخه معلوم هست کجایی ؟
    هر جا هستی شاد باشی و موفق 😉

  6. آهان این شد،بدون لنگ و پاچه حال نمی ده!
    امان از دست تو کوچه باغ

  7. با درود بسيار سپاسگذارم از اين كه به وبلاگ روژين سر زديد و كامنت گذاشتيد كه در همان قسمت پاسخ اين دلخوري براي شما بزرگوار نوشته شد .
    سرافراز باشيد
    درود ما هم برشما
    متشکم دوست عزیز

  8. یاد خودم افتادم که یه مدت قاط زده بودم نمینوشتم…
    ولی خب، تو زودتر از من سر عقل اومدی :)))
    به به ! ای ول به عاقلان وردپرس 🙂

  9. با سلام وبلاگ جالب و پر محتوایی دارید من همیشه مطالبتان را از طریق فید دنبال میکنم من هم یک وبلاگ کوچک دارم اگر به من لینک بدهید ممنون میشوم
    مرسی ، ولی آدرس وبلاگت رو نذاشتی که

  10. 1. به به، به به؛ خیلــــی ممنونم!
    2. می بینم که این MAS بی معرفت هم ابراز وجود کرده؛ هه هه!
    3. با یکی دو مطلبت موافق نبودم از جمله پستی که کوچه باغ نوشته و همونجا هم واسش نوشتم که مطلبش بسیار مطلب تخمی و چرتی بود.
    4. بنویس دیگه کم ناز کن.
    استغفرالله 🙂
    باشه ولی به جان خودم کا دارم، می نویسم چشم

  11. […] محبوب ما، حسام الدین سراج عزیز و دوست داشتنی سخن گفت. کاوه گیلانی (+) به مطالعات صورتی ما ابراز لطف کرد و توکا (+) در وقفه ای […]

  12. در باب خواندن مطالب مفید و لنگ نویس ، هم عقیده ایم …

    موفق باشید
    تکبیر 😉

  13. سلام
    خوشحالم که حالتان بهتر شده.به امید روزهای بهتر تر تر
    خوراک پزتم خیلی جالبه
    سلام
    مرسی 😉

پاسخی بگذارید

