در باب بوی ماه مهر !

مدتی کوتاه در غیبت صغری به سر بردم ، خواستم مطلبی در باب گیلان بنویسم که حال هوای امروز از این امر جلوگیری کرد،  راستش آبجی کوچیکه امروز رفت اول راهنمایی و از همان اول تابستان تا ما  حرفی  می زدیم می گفت ، من دیگر بزرگ شده ام و به قولی راهنمایی رفتم و از این صحبت ها  … ما هم چون فرزند اخر است نازش را می کشیم و ذوق کشون نمی کنیم !  صبح  در راه محل کار کودکانی را دیدم که چشمانی پف کرده داشته اند ولی در نگاهاشان یک نوع رضایت دیده می شد که فکر کنم همه ما این حس را تجربه کرده ایم ،  حس وحالی دوست داشتنی که  همر کدام از ما خاطرات بسیاری در این باره داریم …

یادش بخیر وقتی اولین بار زنگ می خورد دوان دوان به سمت کلاس هجوم می بردیم تا بهترین جای ممکن را برای نشستن انتخاب کنیم وتازه اگر خوش شانس بودیم و پسر رئیس یا آقازاده ای سرزده نمی آمد و جایمان را غصب نمی کرد…

یادش بخیر که وقتی کتاب های جدید را می آوردند بویی می داد عجیب و البته دوست داشتنی {هر چند که خیلی ها هم از این بود بدشان می آمد}

یادش بخیر وقتی برای اولین بار می خواستیم خودمان را به معلم ها معرفی کنیم …

یاد شوخی های دوران مدرسه هم بخیر که البته بعضی اوقات جدی می شد و به عبارتی خر بیاورید و باقالی بار کنید !

به هر حال دوران شیرینی بود که یادش بخیر …

کمی در باب خودم !

روزهای سختی است و بود و شاید هم باشد ولی خوب چه می شود کرد ، تا بوده همین بوده ، مهم این است که کم نیاورم و همین ، از همه دوستان عزیز هم متشکرم که به من دلداری دادند ، نمی دانم با چه زبانی تشکر کنم . فقط امیدوارم که روزی بتوانم این همه محبت صادقانه را جبران کنم.

———————————————–

لنگ نویس:

1- اول مهر تولد رضا عظیمی بود که من هم به نوبه خودم بهش تبریک می گم، امیدوارم همیشه موفق باشه و زندگی با عزت داشته باشه.

2- اتفاق جالب این روزهای وبلاگ من کامنت سعید جعفرزاده با همای بود، مطلبی رو که در مورد کنسرتش نوشته بودم خونده بود، حالا شاید هم خودش نباشد ولی دل کوچکم خوش است که خودش خوانده و نظر داده.

3- باز هم معذرت و تشکر از همه شما دوستان عزیز

با سپاس کاوه گیـــــلانی

11 پاسخ

  1. سلام.خوشالم که دوباره برگشتی

    الان بهتری؟ امیدوارم که زود بگذره

    من از اول مهر بدم میومده همیشه.
    مرسی خوبم ، دیدم مطلبت رو

  2. از خواننده های جدید وبلاگت هستم . خیلی عالی می نویسید
    وقتی تو یه شهری که که غریبه ام وبلاگ همشهریهای گلم رو میبینم که اینقدر توانا هستن خوشحال میشم و مغرور.
    موفق باشی
    سلام دوست عزیز
    مرسی از این همه لطف

  3. مهر بر تو مهر آفر ین باد
    متشکرم تورج عزیز

  4. خوش برگشتی رفیق
    Welcome Back
    فنسی نمی دونم واسه چی بی خودی نگرانت شده بود. قدری دلداریش دادم نگرانیش کمتر شد.
    مرسی ، خبر دارم که چطور از نگرانی درش اوردی🙂

  5. خوش برگشتی🙂
    مرسی😉

  6. راستی کاوه جون برای گروه موسیقی مون احتیاج به یک نوازندۀ سازهای کوبه ای داریم. خبرش در این کامنت مرجان جون (که الهی روزی صدهزار مرتبه قربونش برم) اومده:
    http://kerm65.wordpress.com/2008/09/23/092308/#comment-112
    گفتیم کی بهتر از شوما؟
    + فعلا که حالت بهتر شده اگه معرفت به خرج بدی و جواب کامنت ها رو بدی همچین بفهمی نفهمی بدک نیست؛ علی الخصوص از اونجا که یکی از عشاق سینه چاکت (فنسی فرفری) داره برای دوباره دیدنت، *… (خودم سانسورش کردم) لحظه شماری می کنه… نکن این کارو با دخترای مردم، امیدشون به توئه؛ یه کاوه گیلانیه و یه بلاگستون.
    در مورد گروه باشه پایه ام🙂
    راستی یکی از این کامنت ناراحت شد و با تهدید مجبورم کرد سانسورش کنم

  7. کلانتر تو اصلا فهمیدی ما بلاگ محترم پلنگ صورتی رو بازگشایی کردیم؟
    مگه میشه ندونم که داداشم چه میکنه

  8. آبجی کوچیکه رو جدی بگیر. به نظرم سن و سالش بهترین و شیرین ترین سن و سال آدمیزاد جماعته (برای خودم که این طور بود). هواشو داشته باش و بدون که اون الان فقط به لحاظ جثه، تجربه، احساسات گرایی و عدم تکامل فکری از بزرگ ترهاش کوچیک تره، و آروم آروم داره به اون انقلاب عظیم روانی/جسمانی نزدیک میشه. یه وقت اشتباه نکنی، نه محدودش کن و نه خیلی آزادش بذار. در ضمن نذار وبلاگ های قبیحه و کثیف من رو بخونه.
    می دونم و حواسم هست مرسی از اینکه گفتی😉

  9. یادش بخیر وقتی اولین بار زنگ می خورد دوان دوان به سمت کلاس هجوم می بردیم تا بهترین جای ممکن را برای نشستن انتخاب کنیم وتازه اگر خوش شانس بودیم و پسر رئیس یا آقازاده ای سرزده نمی آمد و جایمان را غصب نمی کرد…
    .
    یادش به خیر که من نیز چنین بودم!
    خوشبختم🙂

  10. یادش بخیر اون دوران
    وبلاگستان بدون کاوه صفا نداشت. اصلا
    به به ، داش کمال خودمون ، امان از دست این شایعه پراکن ها

  11. آقا ما کلا ملخصیم واینا … مهم همونه که گفتین …
    موفق باشین
    تشکرات و مخلصات و این حرف ها

پاسخی بگذارید

