بدون عنوان !

نشد !‌ فقط همين !

چيز ديگه اي هم كه مي تونم اضافه كنم حالم از خودم به هم مي خوره !‌

به دليل كمبود جنبه و اعتماد به نفس و تنفر از شخصيت بي در و پيكر و بيخود خودم ،‌يه مدت نمي نويسم ،‌با عرض معذرت !

از همه خجالت مي كشم ، پدر،‌مادر و …

15 پاسخ

  1. خسته نباشی! همین؟
    مسخره بازی را بزار کنار بیا بشین وبلاگتو بنویس (شرمنده یکم بی ادبانه شد می خواستم جذبم بگیرتت!! 😛 )

    هر کسی ممکنه این فکر ها را پیش خودش بکنه اما مهم اینه که در گام های بعدی زندگیش کاری کنه که دیگه شرمنده کسی نباشه

    شادکام و سربلند باشی _-_امین_-_

  2. و این نیز بگذرد

  3. کاوه عزیزم
    نخست از جنگ نو شتی و بعد حالا از تسلیم نمی تو انم بگو یم جنگ خوب است و یا بد و لی می دانم تسلیم شدن بد است حالت از خو د ت به هم می خو ر ه ؟ چر ا ؟ من که تحت هیچ عنو انی نمی تو انیم باو ر کنم پسری با ر و حسه با ذو ق و مهر بان چو ن تو انسان با ار زشی نباشد دو ست دار م داداش

  4. نشد که نشد، فدای سرت
    برگرد ادامه بده، دلمون تنگ میشه 🙂

  5. با بهترین آرزوها
    سلام دوست خوبم
    خیلی خوب احساست رو درک می کنم و خوب می دونم چه احساسی داری ولی خب که چی، نشد که نشد…
    بار دیگر با انرژی و تجربه بیشتر…
    هر چند باور دارم اگه بشه مثلا چی میشه؟، ای بابا ما عمر گذاشتیم براش خب چی شدیم؟ البته هدفم از این حرفها اینه که خوشبختی درس و کتاب و مشق و نمی دونم پول و مال و منال نیست،زندگی هر لحظه اش زندگیه چه بد و چه خوش، بهتر نیست به موفقیت ها فکر کنیم و شکست رو مقدمه پیروزی بدونیم…
    برای شما و همه جوانان آرزوی توفیق و پیروزی دارم
    شاد باش تا دیر زی

  6. 1. با سروش موافقم.
    2. ببین کاوه هر کاری که من می کنم دلیل نمیشه تو هم انجامش بدی، شاید من خواستم خودمو از بالای برج میلاد بندازم پایین (با عرض ارادت خدمت جناب اکبر میثاقیان)
    3. فقط امیدوارم بابت اون موضوع نباشه… حالا باهات تماس می گیرم.

  7. یعنی دیگه نمی خوای بنویسی ؟!!؟
    یه مدت بود ، برگشتم

  8. باز لوس شد …. بچه بازي درنيار پسر.

  9. جاي من بودي چيكار مي كردي ؟ روحيه ورزشكاريت فقط تو باشگاه بدردت مي خوره؟ موج منفي نريز رو سر خودت … يه » گور باباش» گنده بگو و بي خيال همه چيز شو …! اوكي؟

  10. تو هم گرفتار مشکلات لعنتی زندگی شدی…
    همه چیز رو به راه میشه…

    یه چیز …
    چرا به جای/یا حداقل کنار عکس چگوارا، عکس میرزا کوچکُ نمیذاری ؟
    در مورد عکس میرزا ، متشکرم که یادآوری کردی ، حتما اضافه می کنمش میلاد جان

  11. قدر و ارزش ما در شکست و پیروزی در یک مسئله در یک مقطع خاص از زندگی نیست.
    ارزش انسان بیشتر از اینهاست.
    البته وقتی به موضوع اشاره نکردی که ماجرا چی بوده نمیشه چیزی گفت.
    امیدورام روزهای خوش برای کاوه زودتر فرا برسه.
    موفق باشی
    مرسی

  12. اين حرفارو نزن
    اين همه آدم كه باهات موافق نيستن حتما يه چيزي ميدونن ديگه(؛
    تازه،يه چيزي هم كه بهت گفته بودم يادت رفت ولي مهم نيست
    بنويس و قوي باش
    یادم نرفت و نوشتم

  13. اواااااا 😦 چرا چی شده؟
    چیز خاصی نبود ، خود درگیری بود 😉

  14. ای بابا… خب منم نتونستم دیگه… قرار نیست که اینطوری تریپ بگیریم… ایشالا دفه ی بعد دوتایی با هم موفق میشیم… مگه نه؟!
    آره ولی شرایط فرق میکنه علی جان ، مرسی

  15. […] از وضعیت تحصیلی من خبر داشتند، چند ماه پیش که قبول نشده بودم پنچر بودم اساسی، متشکرم از مهربانی […]

پاسخی بگذارید

