کمی در باب خودم {بخش دوم}

این روزها منتظر خبری هستم ، شاید خوب باشد، شاید هم بد، به هر حال من با در نظر گرفتتن هر دو شرایط پست ویژه اش را آماده کرده ام ! روزگار هم می گذرد و ما هم پیر می شویم ، هرروز که به آینه نگاه میکنم انگار که تعداد موهای سفیدم بیشتر و بیشتر می شود ، شاید خنده دار باشد ولی نسبت به سنم 30 یا 40 عدد موی سفید کمی غیر منطقی باشد . به هر حال دلیل را بر وراثتی بودن می گذارم از کنارش رد می شوم .کتابی را دو سال تهیه کرده بودم که آن زمان خواندنش برایم بسیار کسل کننده بود ودر میان را نیکه کاره رهایش کردم. ولی از چند روز پیش شروع کردم به خواندنش ، نسبت به مطالعه این کتاب احساس خیلی خوبی دارم !

کمی هم در باب لابدان !

قالب را که به سلامتی عوض کردم و فکر کنم تغییرش ندهم ، هنوز هم درگیر تغییر دسته بندی ها هستم . فکر کنم بعد از ده ماه وبلاگ نویسی مستمر و تازه فهمیده ام که چه می خواهم ارائه بدهم. در ایام نه چندان دور به فکر ایجاد وبلاگی تخصصی در باب شبکه بودم ولی بنا به دلایلی منصرف شدم ، ولی در راستای سال نوآوری و شکوفایی از مهر ماه در باب شبکه و سخت افزار خواهم نوشت تا هم تمرینی شود برای خودم و با زبانی ساده بتوانم خلق بی خبر ازاین دو گرایش شیرین را مطلع کنم ! فکر کنم دروبلاگستان کمتر به این دو موضوع پرداخته شده ، هر چند خود به ان صورت چیزی بلد نیستم ولی باید از جایی شروع کرد . چند سری هم پادکست را در دست اجرا دارم که امیدوارم مورد پسند دوستان و خوانندگان واقع شود !

و درپایان باشد که رستگار شویم!

——————————————————-

لنگ نویس:

1- این پست خوشمزه رو پیشنهاد می کنم بخونین!

2- این پست خاطره انگیز هم من رو بدجور از خود بیخود کرد!

3- خبری از سالومه شایگان نیست ، میگم نکنه جزء معترضین به سازمان سنجش باشه ؟

با سپاس کاوه گیـــــلانی

12 پاسخ

  1. باشد که رستگار شویم ❗
    به اتفاق هم 😉

  2. خوب اسم كتاب رو هم مي گفتي ديگه….! بخيلي؟ 🙂
    شبکه های کامپیوتری ، نوشته تنن بام

  3. و دیگر هیچ
    آره و دیگر هیچ

  4. من بیشتر موی سفید دارم.به نظرم وراثتی هم نیس همچین.
    بخ نظر من قالبت بهتر شده 🙂
    پس موی سفید واسه چیه ؟ حرس و جوش ؟
    در مورد قالب هم مرسی 😉

  5. از این به بعد من و MAS دوتایی می نویسیم. مشروح اخبار در وبلاگ «کرم های کتاب»…
    +راستی، آیا کوچیک ترین تمایلی به دیدن تمثال بی مثال من داری؟ در این صورت به این آدرس بیا:
    http://kerm65.wordpress.com/about-arash/
    به سلامتی و دلخوشی ، امیدوارم که موفق باشین 😉

  6. سلام
    خوبی امیدوارم اون خبر اونطوری که میپسندی به گوشت برسه قالبت هم قشنگه وبلاگم که می خوای تخصصیش کنی کار بسیار خوبیه.
    موفقباشی و سربلند.:)
    قربونت احم جون;)

  7. قالب اینجا قشنگتر شده! 🙂 – اینجاس که من میگم هر کسی بعد از مدتی چه کوتاه چه زیاد مسیر خودشو پیدا میکنه. باشد که همگی رستگار شویم.
    مرسی ، نظر لطفته 😉
    آره، درمورد پیدا کردن مسیر باهات موافقم

  8. پادکست خیلی مد شده هااااا،
    گودلاک مستر گیلانی …. قالبت هم خوشکله
    ما را که با مد کاری نیست 😉
    تنکس 😉

  9. باقلا قاتوق را دوست می دارم.
    اسم کتاب چه بود؟
    من هم دوسش دارم، شبکه های کامپیوتری ، تنن بام

  10. ين دهــان بستي دهــاني باز شـــد
    كـو خـورنده‌ي لــقمـه هاي راز شـــد
    لــب فـروبــند از طـعـام و از شـــــــراب
    ســـوي خوان آسـمــاني كن شـــتاب
    گـر تــو اين انبان ز نـان خــالي كـــني
    پـر زگـــوهــــر هـــاي اجــــلالي كـــني
    طــفل جـان از شـير شــيطان بــاز كن
    بــــعـــد از آنـــش بـا مـــلك انـــباز كــن
    چند خوردي چرب و شيرين از طـعــام
    امـــتحـــان كــن چـــند روزي با صــيام
    چــند شــب ها خواب را گشتي اسير
    يــك شـــبي بــيدار شــو دولـــت بـگير

  11. […] کمی در باب خودم {بخش دوم} […]

  12. […] 5- در باب خودم قدیمی هم خواندن دارد + + […]

بیان دیدگاه