بیماری توهم تب فلفلی در وبلاگستان !

بیماری فوق در بیشتر وبلاگ نویس های {چه مدعی و چه غیر مدعی} وبلاگستان مشاهده شده، از عوامل بسیار بارز بیماری مذبور می توان اشاره کرد به بعضی از نوشته های شخص  بیمار در باب مسائل فنی و تخصصی {بررسی احمقانه فیلم، داستان،تکنولوژِی، موسیقی و …} ، شخص مذبور هیچ گونه اطلاعاتی در آن مورد ندارد و به قولی نه خورده است نان گندم ونه دیده است نان گندم!  فقط بویی شنیده و فکر کرده که بوی  نان گندم است ولی غافل از این که آن بو ، بوی گاز معده مردم است نه نان گندم!

البته پزشکان متخصص هم بعضی اوقات در کشف بیماری دچار مشکل می شوند چون گاهی اوقات زبان وبلاگ نویس هم در بیان حرفش دچار روغن سوزی میشود یا به نوعی نمی تواند مفهومی را که در ذهنش است را به درستی به مخاطب بفهماند ! و همین مساله باعث جنگ افروزی های بسیار می شود ، آخرین جنگ افروزی در این باب ، جنگ گرجستان و روسیه بوده است !

—————————————————-

لنگ نویس:

1- بازگشت مسرت بخش زنده باد صورتی از دیار فانی به دیار باقی رو با نام آرش : کرم کتاب به وردپرسی های عزیز تبریک و تسلیت عرض می کنیم!

2- به نظرتون من تا به حال دچار بیماری بالا شدم ؟ خودتون چی ؟

3- اسم بیماری هم چون کاشفش خودم بودم گذاشتم توهم تب فلفلی !

با سپاس کاوه گیــــلانی

8 پاسخ

  1. من که از خودم مطئنم
    خوبه😉

  2. مرسی عزیزم. من متعلق به همۀ آحاد جامعه، اعم از جامعۀ مدنی و غیر مدنی هستم. خیلی متشکرم… خواهش می کنم تشویق نفرمایید… استدعا می کنم!
    تکبیر❗

  3. در مورد لنگ نویس اول عرض کنم که خودش تکذیب کرده که این , اون نیست. اما شایدم سر کارم گذاشته باشه. یه تحقیق جامع بکن
    خود نامردشه😉

  4. نه. مثل اینکه خودشه. خود نامردشه
    بالاخره پس کاشف به عمل آمد😉

  5. خوب شد گفتی یادم باشه دیگه اینورا نیام
    آفرین

  6. بیماری جالبیه.منم گاهی می گیرم :)))

    شما رو نمی دونم.به محض مشاهده شدن علائم این بیماری در شما اعلام عمومی می کنم🙂
    دستت درد نکنه😉

  7. سلام
    فکر کنم این بیماری به خاطر دلسوزی زیاد دوستان باشه شایدهم چیز دیگه.🙂
    علیک ، دلسوزی ؟ یعنی چی اون وقت ؟

  8. اسم جالبیه،این همه استعداد داشتی و ما نمی دونستیم ؟!😉
    استعداد ؟ من ؟ شوخی می کنی😉

پاسخی بگذارید

