خوابی که ای کاش واقعیت بود !

شاید بار ها برای همه شما اتفاق افتاده باشد که چیزی را که خیلی دوست دارید در خواب ببینید ، به عنوان مثال یکی از دوستانم که عاشق زنده یاد فرهاد است و دستی هم در موسیقی دارد ، شبی خواب دید که با زنده یاد فرهاد مشغول همنوازی و خواندن است و یا خود من یک بار خواب دیدم که در مکزیک، در کنسرت نوازنده محبوبم کارلوس سانتانا حضور دارم و …

روز گذشته خوابی دیدم که برایم خیلی شیرین بود ، شاید خنده دار باشد ولی به هر حال خواب دیدم که ارنستو چه گوارا در روبه رویم ایستاده و مشغول صحبت است.  تعداد زیادی جوان هم در اطرافش بودند که البته من هم در میان جمعیت بودم . نکته جالب دیگر این خواب هم این بود که وی به زبان فارسی حرف  می زند ! داشت عده ای را معرفی می کرد و به نوعی هم از آن ها تشکر می کرد، ناگهان مرا هم صدا کرد و به سمت خود فراخواند که در همین لحظه من بیدار شدم …

می دانم که این روزها زیاد به او فکر می کنم و می خواهم کاری درباره او ارائه کنم … حس قشنگی بود ای کاش در بیدای می شد تجربه اش کرد !

———————————————–

لنگ نویس هم نداریم !

با سپاس کاوه گیـــــلانی

8 پاسخ

  1. من جوونیام همیشه تو خواب با زیبارویان هالیوودی و گهگاه ماه رویان محل هم صحبت و … بودم. دلتون آآآب
    ما را که با بانوان هالیوودی و بالیوودی کاری نیست ولی دلمان هم آب افتاد 😉

  2. چه خوابای عجیبی. این مدلیشو ندیده بودم
    من دیدم، حس جالبیه 😉

  3. اینجا یه جوری نشد؟! یا چشم من تازه منور شد به بعضی تغییرات؟
    ممنون از حضورت
    نمی دونم ، خودت چی فکر می کنی ؟ 🙂
    من هم ممنونم از حضورت

  4. توهم زده بالا كاوه جان …كنترل كن
    تا باشه از این توهم ها 😉

  5. برادر بدجور چپ می زنی که… این طوری نه دیگه!!
    چی کار کنیم دیگه 😉

  6. اینو که گفتی یاد یه جوکی افتادم که بعد برات تعریف می کنم.
    + هه هه! چه گوارای فارسی زبون! چه شود!
    + این رضا عظیمی ک.و.ن نشور که هنوز هم هست. مخصوصا از این که چپ و راست دور و بر فنسی می پره شیکارم. لا اله الا الله! (جای مسعود خالی)
    به به !
    جک ؟ ببین من رو چه تعصب نافرم دارما ! مواظب خودت باش 😉

  7. به به
    دکوراسیون نو مبارک …
    بسیار زیباست و کمی سرد …
    خوبی؟ سلامتی؟
    شرمنده من یکم دیر سر زدم، خیلی گرفتار بودم( و هنوز هستم)
    راستی من این دکوراسیون رو یه جایی ندیدم ؟ 🙂
    مرسی عمو جون ، در مورد سرما هم باید بگم زمستونه دیگه ولی از شوخی گذشته دلیل این انتخاب رنگ بی خود نبوده که توضیح می دم

  8. سلام
    معلومه که دیشب زیاد به یادش بودیا.
    🙂
    اون طوری که فکر کنی من همیشه به یادشم 😉

پاسخی بگذارید

