روپایی زدن بلد نیستم ولی … !

هر وقت که بحث فوتبال ملی می شود نا خودآگاه یاد حماسه ملبورن می افتم… راستش این روز ها هم باز بحث تیم ملی و فوتبال داغ شده و البته بیشتر از همه این علی دایی است که مورد لطف همه قرار گرفته، من هم بد ندیدم کمی در مورد حس حالم در مورد دایی بنویسم!

راستش این مطلب از فواد محرکی شد بر نوشتنم در این باره، همه ما می دانیم که در ایران هر وقت بخواهند کسی را خراب کنند پست یا مقامی به شخص مورد نظر داده تا با ساختن حاشیه ها و پاپوش های متفاوت به دست مردم از صحنه روزگار پاک شود، اگر کمی فکر کنیم در تمامی اقشار خواهیم دید این گونه اتفاقات را …

به نظر من علی دایی هم به همین خاطر در راس قرار داده شده تا به قول قدیمی ها با دست خودش،  قبرش را بکند! راستش من همه رفتار های علی دایی را نمی توانم تایید کنم ولی به نظر من علی دایی برای خیلی جوان ها {مثل خودم} می تواند الگویی مناسب باشد، الگویی که ثابت کرد هم می توان در ورزش موفق بود هم در درس ، الگویی که ثابت کرد هم می توان تاجر خوبی بود، هم ورزشکار خوبی و …

ما از خیلی از اتفاقات پشت پرده خبردار نیستیم ولی می دانیم که علی دایی چیزی را که بخواهد برای رسیدنش تمامی تلاشش را می کند  و این جزء ذات او محسوب می شود چون ثابت کرده که می تواند.

فکر می کنم در ایران کسی موفق است که به هیچ کس باج ندهد ، علی دایی این خصوصیت را دارد ! به قولی روپایی زدن بلد نیستم ولی اطرافم را خوب می بینم ! راستش برای من و خیلی ها فقط مهم این است که ایران به جام جهانی راه پیدا کند ، و اصلا هم مهم نیست که چه کسی در راس باشد !

———————————————–

لنگ نویس:

1- امیدوارم که ایران بازی با عربستان رو ببره !

با سپاس کاوه گیــــلانی

4 پاسخ

  1. در موفق بودن دایی بحثی نیست بحث در اینه که وجود اون باعث نا موفق بودن تیم ملی میشه
    نمی دونم چی بگم این هم نظریه

  2. منم از این جنبه ای شخصیت علی دائی خوشم میاد.
    امیدوارم به جام جهانی بریم.بدون علی دائی یا با علی دائی
    معلومه به غیر از علاقه به آشپزی نقاط مشترک دیگه ای هم داریم ، من هم امیدوارم که بریم جام جهانی

  3. من که چشم آب نمی خوره این تیم ملی کاری از پیش ببره!
    زیادی درب و داغونه!!
    وقتی دکترها کارشناس ورزشی می شوند❗

  4. من كه اصلا تو باغ عرق ملي و اين حرف ها نيستم … ولي چون حالا علي دايي سرمربيه دلم مي خواد ببره چشم اونايي كه چشم ندارن ببيننش در بياد…!
    از طرفي ميدوني دايي خيلي به كرج ارادت داره… يه بارم با بنزش اومده بود جلو مغازه ما… خيلي حيف شد كه يه گوشي دوربين دار همرام نبود وگرنه باش عكس مي گرفتم… خوشم اومد وقتي بچه هاي اون حوالي جمع شدن دورش باش عكس بگيرن همش مي خنديد خودشم نمي گرفت… !
    راستي اون روش Embed كردن فايل صوتي رو هم ياد گرفتم .. مي توني بري وبلاگم ببيني.
    خدا رو شکر یکی پیدا شد خوب علی دایی رو بگه❗

پاسخی بگذارید

