در باب تبلیغ مسخره مخابرات، واقعی یا غیر واقعی ؟!

شاید به صورت اتفاقی تبلیغ بی مزه و یخناک شرتک {شرکت نه شرتک} محترم مخابرات را دیده باشید، که بیشتر شبیه این است که بخواهد مردم را دراز گوش فرض کند تا …

طبق این آمار های شگفت انگیز ارائه شده توسط شرتک محترم مخابرات در سال چکش {حدود سال 57} درایران زیر یک میلیون تلفن ثابت داشته ایم ! ولی به لطف تلاش و همت همین شرتک در حال حاضر به بیست میلیون و اندی تلفن ثابت رسیده!

جالب است که در دورانی که ما زندگی می کنیم هر جوجه جقله ای میداند که حرف اول و آخر را در این زمان {اخر الزمان} تلفن همراه می زند و البته سرویس های عجیب غریبی که روز به روز بیشتر می شود !البته ما هم در ایران از سرویس فوق العاده SMS استفاده می کنیم که تنها تغییری که تلفن همراه ماداشته این بوده که نام واژه منحوس و بیگانه و ضد اسلامیه SMS را به پیامک {حسی مثل خوردن دو کیلو نخود به من دست می دهد وقتی می گویم پیامک}تغییر پیدا کرده !و البته SMS را پارسی هم میشود ارسال کرد تا پارسی را هم به این ترتیب پاس بداریم و اصلا مهم نیست که تمامی تجهیزات ساخته شده {بهتر است فکر کنیم که خودمان ساخته ایم} توسط داخل را با اسامیه عربی نام گذاری می کنیم !

در باب اینترنت و سرعت فوق العاده ان نیز سخن نرانیم بهتر است ، راستش اصلا اینترنت چیز خوبی نیست و باعث می شود که جوانان از سراط مستقیم به این طرف یا آن طرف کشانده بشوند و چشم و گوششان نیز باز شود ! پس بهتر است که اینترنت هم پی سوز باشد !و …

مطلبی خواندم که ما تحتم سوخت ! شما هم بخوانیدش مثل من میشوید !

——————————————————-

لنگ نویس:

1- شرتک درست است چون اگر ما کمپانی هایی مانند vodafone شرکت بنامیم مخابرات شرتک هم خطاب کردن زیاده گوییست !

با سپاس کاوه گیـــــلانی

6 پاسخ

  1. سلام
    حالا کجاشو دیدی آقاهه اومده و با کمال افتخار میگه سرعت 128 هم زیاد و نیازی به این سرعت نیست بقیه سرویس هام پیش کششون.
    سلامت و پیروز باشی.
    امان از …

  2. ای بابا… این از این اینترنت کوفتی و زهرماری و آشغالی که مجبورم به خاطر یه 128 اش ماهی 31747 تومن بدم، بعد قطع می شه دیگه نمی تونم بیام نت تا پول شارژ مجددشو جور کنم.
    خب پول زوره که وقتی می بینم تو تهران حداقلش با این پولی که من دارم می دم بچه ها 256 می گیرن.
    برای همین هم نبودم و داشتم غاز می چرنودم…
    در مورد مخابرات هم ، لنگه دیگه همین مملکت دزدن دیگه! چه می شود کرد ، اینا هم خرج دارن!
    به به چقدر عصبانی به نظر میای😉

  3. هیچ وقت به آمار و ارقام ایرانی ها اعتماد نکن!!
    اون که جای خودش😉

  4. من اگه وقت و حوصله داشتم یه چند تا کلیپ با همین شیوه برای خودشون میساختم. مثلا تو اولین کلیپ اول نشون میدادم که سال 2008 بعد یه پسر رو که به اینترنت 33.6 متصله و واسه دانلود یه فایل 3 مگی 3 ساعت وقت گذاشته. واسه اینکه هی دیسکانکت میشه. آخرش هم خودم میومدم میگفتم : درست حدس زدید. این اتفاق واقعیه و در ایران هنوز هم اتفاق میافته.
    خیلی باهالی سروش😉
    به منم نقش میدادی ؟

  5. سلام دوست عزیز
    من ادمین سایت تمیزی دات کام ! هستم
    همون سایتی که شما لطف کردید و لینک مطلبم رو توی پستتون قرار دادید
    من همیشه برام یه سوال مطرح بوده و هست و اون هم اینه که آیا این گسترشی که مثلا مخابرات ما داره می کنه بر چه اساسیه ؟
    آیا به خاطر افزایش درآمد خودشان هست یا به خاطر رفاه مردم ؟ یا شاید هم هردو ؟
    از مطلبتون استفاده کردیم … هم ما و هم خدمه و حشمه !
    خوشحال میشم با هم تبادل لینکی داشته باشیم . . .
    سلام دوست من
    در مورد قرار دان لینک مطلبت باید بگم که جالب بود و من هم متشکرم ازت
    در مورد مخابرات باید بگم که مطمئنن رفاه مردم اهمیتی نداره
    تبادل لینک هم بروی چشم، باعث افتخاره

  6. سلام کاوه جان
    آقا ما به دامان پر مهر وردپرس برگشتیم
    ممنون میشم لینک را به گرمابه شیخ الشیوخ تغییر بدی
    سلام شیخ عزیز
    خیلی خوشحال شدم
    به روی چشم

پاسخی بگذارید

