در باب اتفاقات مسخره وبلاگستان!

مثلا جریان بلگفا زندان شده و شیرازی شده فلان طور و از گوانتانامو بدتره و هزار حرف و حدیث دیگه! من نمی گم کار شیرازی درست بود ولی خود شما اگه جای شیرازی بودین چی کار می کردین؟ شیرازی و شیرزای ها رو ما با همین کار ها از خودمون رنجوندیم و کاری کردیم که کم کم دور بشن از ما! به قول یکی مرده اختیار مالش رو داره! این که نشد ما بیایم یه نابغه (حالا نه به این شدت ولی چند نفر رو سراغ دارین که مثل شیرازی باشن؟) رو مقایسه کنیم با رییس زندان! لابد اگه اون زندانبانه من و شما هم قاتل و معتاد و …! متاسفانه بعضی ها دقت نمی کنن و یا بهتر بگم انتقاد کردن رو بلد نیستن! هر چند من خودمم هم پخی نیستم ولی این دیگه حالیم میشه که به هر کسی هر طوری نمیشه توهین کرد!

آخر و عاقبت دعوای این آقا و این خانم به کجا ختم میشه؟

من خودم با طرز بیان زهرا اصلا نمی تونم کنار بیام ولی اینکه کمانگیر و بعضی ها سعی کنن خودشون رو تافته جدا بافته بدونن (شمال و جنوبی کردن وبلاگستان) کمی که نه، خیلی ناراحت کننده است!

فقط این رو می تونم بگم که شعار نباید داد! افتادگی آموز گر طالب فیضی           هرگز نخورد آب زمینی که بلند است!

—————————————————

لنگ نویس:

1- این پست به نظر من از مهرنوش محتشمی یه مقدار عجیب بود ولی از حق نگذریم که جواب جالبی داد! (فکر کنم باید نشست و دید که چه عواقبی داره)

2- متاسفانه مثل اینکه این دنیای مجازی هم فرقی نمی کنه با دنیای واقعی!

3- پست بعدیم شاید یه پست متفاوت المپیکی باشه!

4- از بچه هایی هم که توی بازی وبلاگی شرکت کردن یا قول شرکت کردن رو دادن متشکرم ولی اون هایی که … !

5- این سالومه شایگان با اینکه از پشت کنکور اومده بیرون ولی هنوز اون بالا نوشته: کیبورد نویس های یک پشت کنکوری!

6- بخوانید از رضا عظیمی در مورد زهرا و حرف هایش و بخوانید در مورد شیرازی و بلاگفایش از علیرضا!

با سپاس کاوه گیـــــلانی

6 پاسخ

  1. کاش نظرتون را زیر مطلب می دادید !
    مشکل داشت ، نمی شدن نظر داد

  2. به روزم

  3. ببین من فک کنم رو هم فشاره و همه یه جورایی غاط زدن.جدی نمی دونم چراا ینقدر جو متشنجه بعد 2 تا آدم هم که آرومن میان تو این جو خوب اون ها هم عصبی میشن.خیلی بد طوری شده 😦
    بعله واقعا بد دنیای شده!

  4. اينو واسه عليرضا نوشتم در مورد بلاگفا.. واسه تو هم كپي كردم :

    نه عزيز من… اين حرف ها نيست… مسئله دلخوري ما از بلاگفا به همين مورد ختم نميشه كه… اين يكي بهانه بود واسه يادآوري همه دق دلي هامون از اين سرويس و بقيه سرويس هاي مثلا وطني… (تازه اگه خيلي فكر مي كنين شيرازي «فرشته وار» عمل كرده و مرثيه سرايي مي كنين واسش پس چرا اون توجيهات مسخره رو تو آخرين پستش آورد كه فيس بوك ال كرد فلان سرويس خارجي بل كرد .. انگار كه با يك مشت دهقان طرفه.. اون موقع كه همين بلاگفا وبلاگ خيلي از بچه ها رو بدون هيچ توجيه منطقي حذف مي كرد بدون اينكه بدبخت بتونه به مطالبش دسترسي پيدا كنه كجا بودي؟ اون موقع كه به هر وبلاگ سياسي لينك ميدادي تو بلاگفا وبلاگت حذف مي شد كجا بودي؟
    آره عزيزم، اگه بخواي شعر نو بنويسي تو وبلاگت با بك گراند مشكي و عكس يه چشم بذاري كه اشك توش جمع شده كاري به كارت ندارند، سرويس وطني برات عاليه… بيشتر ازون بخواي بنويسي هر لحظه ممكنه زير پات خالي شه.
    اين طرفداري هاي مضحك كه اخيرا از اين سرويس هاي ايراني ميشه مخصوصا از شخص شريف شيرازي كه انگار اعدامش كرديم (خوبه حالا چيز خاصي هم نگفتيم.. خيلي جاها نقد همراه با شوخي بود) همچين پيرهن عثمانش كردين وامصيبتا سر مي دين كه انگار خون برادرتون ريخته شده… اگه بلاگفا چوب ايراني بودشن رو مي خوره، الان هم داره از خاصيت چاپلوسي ايراني سود ميبره.. ! پس اين به اون در.
    من نمي فهمم اينا چي به شما دادن كه انقدر لي لي به لالاشون ميذارين.. !
    اخرین سرمقاله علی معلم رو بخون که گذاشتم ! درضمن من هم وبلاگ حذف شده دارم ! دلیلی نداره تو بوق و کرنا کنم ! مگه همین ورد پرس وبلاگ رو حذف نمی کنه ! بلاگفا توی ایران اداره میشه پس بایــــــــد قوانین رو رعایت کنه ! از حراست چیزی شنیدی ؟ تا به حال با حراستی ها برخورد کردی ؟ بلاگفا مثل لابدان یا DESERTER نیست که نشه نویسنده ها و صاحبشون رو پیدا کرد ! منطقی باش رضا

  5. سلام
    وردپرس که ناحیه بندی نشده 😀 ؟
    این جوریشو ندیده بودیم 🙂
    موفق باشی
    خبر نداری !

  6. عزیز، توضیح دادم که این موضوع سوء تفاهم بوده و اساسا چنین منطوری نداشته ام.
    عزیز ؟!
    لطف داری
    ما هم قانع شدیم که سوء تفاهم بوده و کسی منظوری نداشته !

پاسخی بگذارید

