اون روزها یادته ؟

سر نویس: این مطلب کاملا خصوصی بوده و حاوی هیچ گونه پیام علمی، تاریخی، اخلاقی و …. نمی باشد در صورت کمبود وقت، از خواندن این خزعبلات خودداری کنید!

دیشب دراز کشیده بودم و به گذشته فکر می کردم، به خودم و خودت که چی گذشت توی این مدت. الان دو ماهه که دیگه نیستی ، شاید حضور فیزیکی داشته باشی ولی نیستی…

یادته اون روزی که برای اولین بار رفتیم بیرون و من توی خوردن یه رانی مونده بودم…

یادته اون روزی که زنگ زدم بی هوا خونتون و بهت گفتم دانشگاه قبول شدی…

یادته اون روزی که پدر و مادر ها فهمیده بودن و نزدیک بود سرمون رو از تنمون جدا کنن…

یادته اون روزی که نزدیک بود اون پسره رو تو خیابون بکشم!

یادته از ترس دیگه اتفاقات دانشگاه رو به من نمی گفتی که نکنه دوباره برم و کسی رو تیکه پاره کنم…

یادته اولین روزهایی که می رفتیم رستوران به زور دو تا لقمه می خوردی و من مثل اژدها همه چیز رو جارو می کردم ؟

یادته اون روز مامورها به خاطر موتور گرفتن خیابون رو بسته بودن ما فکر کردیم می خوان ما رو بگیرن…

یادته دزدکی با ماشین بابات می رفتیم بیرون ؟

یادته چقدر غر غر می زدی چرا من لباس اسپرت می پوشم ؟

یادته … ؟

می دونم همه یادته ولی تنها چیزی که از یادت رفته منم…

می دونم که خسته شدی و نمی تونی ادامه بدی، مهم نیست که کجا باشی یا چی کار می کنی ولی بدون که همیشه یکی هست…

مثل همیشه جایی که فکرش رو نمی کنی پیدام میشه…

این همه سال صبر کردم این یک ماه هم روش…

————————————————————-

لنگ نویس:

1- قرار بود یه بازی وبلاگی راه بندازم، پست بعدی یه بازیه البته صبر کنید تا بنویسمش!

2- متن بالا رو باید می نوشتم هرچند که شاید درست نباشه ولی هر چی باشه به قول شاتوت می نویسم تا سبک شوم از بار غم هایی که کمرم را شکست! {البته نه به اون شدت}

با سپاس کاوه گیــــــلانی

11 پاسخ

  1. چقدر خوب بعضی چیزها یاد آدما میمونه …..اما خیلی جاهاش رو فاکتور میگیرن….انسان موجودیه که هیچ وقت نمیشه شناختش.

  2. عشق بازان چنین مستحق هجرانند

    می دانم ز گذ شته می گو ئی ز آن لحظه ها که سخت آمدند و مفت از یاد می بر د گو ئی عشق و دل عاشق تو ی هر کو چه شهر و جو د دارد و لی
    همه می دانیم تو ی این دیار و غو غا عاشقی یک ر و یا است

  3. سلام کاوه جان.میدونم که کاوه نیستی.حالا محسن یا حسن یا حسین یا سامان یا سعید یا محمود یا مهران یا میثم!!!!!!!!
    ای کاش همه مثل تو با وفا بودن و فقط به فکر هوس نبودن.
    خدا پشت و پناهت باشه.
    انشا الله میام رشت میبینمت.خیلی دوست دارم ببینمت عزیز.

  4. این نیز بگذرد…

    منتظر بازی هستم.
    گذشت و روزی دیگر آمد

  5. احساس می کنم چون خیلی خصوصی در موردش نمیشه (نباید) نظر داد

  6. سلام
    من خيلي كمتر ميام نت
    دعا هم نفر ماييد برق قطع خواهد شد !
    بار الها سرعت اينترنت وبلاگنويسان فعال را دوچندان بفرما !!!
    به روزم

  7. سلام کاوه خسته نباشی
    اسکمو یادت رفت بگی
    بخند به روی دنیا دنیا به روت نمی خنده پرو می شی ….!

  8. هــــــــــــــــــــــــی کاوه جان به یادش زنده باش به یادش زندگی کن به یادشم بمیر . اصن میدونی چیه یادش بخیر باشه شاید بهتر از خودشه مثل اسطورههای کهن هـــــــــــــی کاوه جان .

  9. سلام
    کاوه جان همونطوری که گفتی اینها همه خاطره بود و یاد اون دوران و چه زیبا و قشنگ که خوش بود و این که کجا باشیم و چه کار کنیم زیاد مهم نیست این که خاطره خوش به یادگار بذاریم مهمه.
    هردو تون سالم و سلامت باشید و به آرزوهای قشنگتون برسید.
    🙂
    مرسی احمد جان

  10. درود و سلام
    چقدر خوبه مخاطب شما یه چیزی بنویسه یا به طریقی نظرش رو به شما بگه، نمی دونم شاید اینکار رو می کنه…
    من بهش می گم:
    تویه کره خاکی قرار نیست همش دو دو تا بشه چهار تا، باور کن وقتی با کسی که دوستش داری و یا وقتی همدیگر رو دوست دارین، زیر درخت و نداشتن خیلی چیزهای باز آدم خوشبخته، اصلا کی تونسته خوشبختی رو در یه چهار چوب تعریف کنه، خوشبخت کسیه که انجوری دلش میخواد و با اونی که دوستش داره زندگی کنه، تازه دنیا رو چی دیدی میشه دو نفری زندگی ساخت …
    و به تو دوست عزیز می گم:
    صبور باش
    بدرود

پاسخی بگذارید

