آلمان باخت ولی همچنان دوستش دارم!

آلمان باخت! به همین راحتی! حقمون برد نبود! مهم نیست زیاد «جون خودم» به هر حال آلمان تیمیه که همیشه شخصیت داشته و داره و 44 سال توی کف جام نبوده! همیشه آلمان رو دوست داشتم و دارم حتی اگه دیگه جامی کسب نکنه «مثل بعضی ها هم نیستم که اول سنگ پرتغال، بعد هلند، بعد ترکیه و … به سینه بزنم»! نژادپرست هم نیستم به اون شدت که فکر می کنین ولی اول و آخر آلمان! آلمــــان! آلمـــــــــــــــــــان!

قابل توجه همه، اون ضربه ای که به صورت پودولسکی زدن اگه یه آشغالی مثل کریستیانو رونالدو بود صد دور روی زمین دور خودش می چرخید! اینه غرور آلمانی که بچه بازی و دودره بازی تو مرامش نیست!

فکر کنم تنها طرفدار آلمان من باشم توی وردپرس!

————————————————————–

لنگ نویس هم تعطیل!

14 پاسخ

  1. سلام کاوه جان خوبی
    منم باتو موافقم آلمانها غرور خاصی تو چشاشونه و هنگام باخت گریه نکردن . همینکه قبول کرده بودن خودش کلیه . اصلا کم نیوردن اگه آرژانتینها بودن دهن مدال دهنده ها رو سرویس میکردن . ولی آلمانی ها باختنشون هم به اندازه ی بردنشو زیبا بود . مثل کشتیه تایتانیک که هم خودش زیبا بود هم با عظمت سقوط کرد . آلمان زیبا ترین باخت جهان رو داشت اینقدر مردانه باخت که گفتم کاش طرفدار آلمان بودم .
    موافقم باهات ….
    غرور چيزيه كه هيچ وقت آلمان ها فراموشش نمي كنن …

  2. سخت نگیر برادر ❗
    فوتبال برد و باخت داره 😀
    چشم 😉

  3. ۴۴ ساله هم می‌شین. نگران نباش. البته باید خوشحال باشی که تا فینال اومدین ولی دیگه قهرمانی اصلا حقتون نبود.
    خوب من که از اولش گفته بودم چندان رو این اروپایی‌ها حساب نمی‌کنم. حالا پرتغال نشد اسپانیا. ضمنا بیخود ترکیه رو به شکم ما نبند. من کجا طرفدار ترکیه بودم؟
    خلاصه که تیم اول و آخر ما برزیله. تو جام جهانی منتظر باش.
    كي با تو بود اصلا 🙂
    باشه < حالا برزيلت هم كه داره تر مي زنه 😉

  4. سلام
    آخ کاوه جان داغ دلم و تازه کردی خودت خوب می دونی که من فوتبالی نیستم ولی آلمان فرق میکنه از بچگی یه عشق دیگه ای به آلمان داشتم از باختش هم خیلی ناراحت شدم اما اسپانیا هم زیبا بازی کرد و حقش بود و از این که بازی زیبایی رو دیدم خیلی خوشحالم.
    سلامت و پیروز باشی.
    خدا را شكريم كه يك همدرد پيدا كرديم !

  5. به همين راحتي به يه آدم ميگي آشغال؟حالا رونالدو باشه يا هر كس ديگه اي.راستي،يادم باشه ديگه از كسي چيزي بهت نگم(مگر اينكه بخوام همه بفهمن)
    خوب از كسي كه بدم مياد نمي تونم بگم دسته گل ! منظورت رو نفهميدم ! شما ؟!

  6. سلام داداش خوبی
    تو رو خدا شانس رو می بینی آخه بارون نیومد نیومد زرت گذاشت روز تولد ما اومد
    تازه کاوه این همه مته به خشخاش نزن مگه پگاه باخت اونا ناراحت شدن این قد غربی نباش از این به بعد صدات میکنم کاوه فاشیکس من زبونم میگیره نمی تونم بگم فاشیست می گم فاشیکس غربی
    پس گردنيت رو كنار گذاشتم ! تولدت هم مبارك آق مسعود !

  7. تازه چرا عین بچه ننه ها تا تقی به توقی می خوره
    یا لنگ نویس تعطیل می شه یا می خوای کامنت ها رو بر داری بیا یه دفه وبلاگ رو ببند ما راحت شیم بابا هر روز عین معتادا می یایم نیم ساعت مخامون اینجا چت می شه که چی ؟ هی چی به هیچی ببینیم آقا چشه ناراخت نباشه کامنت ور نداره لنگ نویس بذاره و……………..
    این قد بچه نباش دیگه داریم زنت می دیم عیبه عیب زشته
    تو به دل نگیر یه لحظه جو گیر شدم خودت می دونی که من بزرگ شده ………….. هستم
    فردا یادت نره…….!
    در جواب ….. خواموشي 😉

  8. کاو ه جان
    سلام پسر خو ب آلمان حقش نبو د اما تیم بزر گی است اما می دانی چر ا اسپانیا 44 سال قهر مان نشد؟ پاسخ آن ساده است در سال 1964 ژنرال فر انکو دیکتا تو ر اسپانیا جام قهر مانی را به اسپانیا داد و بعد از آن جنگهای داخلی شر و ع شد جنگهائی که باعث شد هیچگاه اسپانیا متحد نشو دو حتی در هنگام سر و د اسپانیا سر و د هم نخو انند آراگو نس آمد او مر دی بو د که همه می دانستند طر فدار کل اسپانیا است او رائو ل را نبر د چو ن اتحاد می خو اتس و این اتحاد اسپانیا را قهر مان کر د زیرا اسپانیا همیشه تیم بزر گی با ستار گان بزر گی بو ده است خو شحال می شوم تحلیل من در مو ر د قهر مانی اسپانیا را بخو انی و نظر ت را بگو ئی
    سلام تورج عزيز
    كاملا حق با توست.
    حتما ميرم مي خونم …

  9. سلام
    این عکسی که گذاشته مال چه دورانی است
    همه دارن از اون
    «های هیتلر»
    از خودشون در وکنن
    🙂
    دوران عمو آدلف 😉
    تاريخش نمي دونم كي بود

  10. درود.
    امشب داشتم آرشیو نظرات وبلاگمو سیر میکردم.
    گفتم سلامی عرض کرده باشم.
    سلام گرم ما رو هم پذيرا باش دوست عزيز

  11. […] آلمان باخت ولی همچنان دوستش دارم! آلمان باخت! به همین راحتی! حقمون برد نبود! مهم نیست زیاد «جون خودم» […] […]

  12. هيچ كدوم ازينايي كه گفتي از قباحت فاشيست بودنشون كم نمي كنه.
    خوب حالا تو هم گير داديا ! دنيا دست فاشيست هاست !

  13. ایشالا جام جهانی می بره!!
    اینارو ولش کن، خودت چطوری؟؟
    بد نيستم يعني خوب هم نيستم ! فكر كنم معلوم شد چطوريم ! 😉

  14. درود

    نشنیده بودم تا حالا ماجرای هوایپما رو ! مرسی که یادآوری کردی
    قربونت 😉

پاسخی بگذارید

