بازی 10 تایی ها !

فرشاد عزیز من رو به یه بازی دعوت کرده که توی این بازی باید بگم چی دوست دارم و چی دوست ندارم !

بدون مقدمه و بدون هیچ کلیشه اول میرم سراغ چیزهایی که دوست دارم :

1- خودم رو از هر چیز دیگه ای بیشتر دوست دارم!

2- تنهایی، چون می تونم باز هم به خودم فکر کنم .

3- موسیقی، در هر سبکی رو می پسندم البته نه کارهای سطحی و … {البته رپ رو نمی تونم جزء علاقه مندی هام بیارم}

4- ورزش کردن رو دوست دارم مخصوصا جودو، البته خیلی دوست دارم که فرصت پیدا کنم تیر اندازی و صخره نوردی رو هم بتونم تجربه کنم ! {شطرنج هم زیاد بازی می کنم}

5- کل کل کردن رو هم دوست دارم ، چه کلامی، چه … اصولا سعی می کنم کم نیارم و به هر طریق ممکن روی حریف مقابل رو کم می کنم ! { دوستان صمیمی این اخلاق مسخره رو زیر سوال می برن البته دارم سعی می کنم بذارم کنار ولی …}

6- کامپیوترم رو خیلی دوست دارم !

7- ایران !

8- تو روی آدم زورگو موندن !

9- لابدان !

10- خوندن { مخصوصا سر صبح اون هم توی حموم }

و چیز هایی که بدم میاد :

1- بعضی اوقات از خودم !

2- پیاز سرخ کرده و بادنجان !

3- سوسک از نوع شهری !

4- التماس کردن برای گرفتن حق خودم !

5- رانندگی !

6- فرزاد حسنی !

7- وطن پرسیته بیخود بعضی ها !

8- ادا در آوردن { چیزی که نباشم و نشون بدم هستم }

9- قلمبه سلمبه حرف زدن !

10- و …

شیخ الشیوخ، مسعود{ دیگر اندیش}، کوچه باغ، خلسه پرواز، علیرضا{خاطرات یک برنامه نویس}، محراب، نجمه{ملخ}، توکا، شبستان، ادیب{یه روز شاید}،FAnCy FrEe ، عمو هوشنگ، نسرین{سر آغازی نو}، سحراخوان، کدئین{پسر}، عماد {با تو می گویم} هم از طرف من دعوت هستند !

—————————————

لنگ نویس:

1- رضا عظیمی هم دعوتش نکردم چون می دونم به این جینگولک بازی ها علاقه ای نداره{ البته شاید عوض شده باشه}

2- کامنت ها رو هم به زودی جواب میدم !

3- مریم و محمد رو ببینید چی دوست دارند!

4- البته مینی کوپر و هامر، رو هم بین ارابه ها دوست می دارم خیلی زیاد ! {چه جمله بندی تابلویی}

5- روز زن هم به همه خانم های وردپرسی و غیر وردپرسی مبارک {حال کنین واسه خودتون، ما مرد ها نفهمیدیم کی از ما تقدیر میشه و کی باید بشه ؟!}

6- یه وبلاگ گروهی هم داره راه میفته برای حمایت از خانم های وبلاگ نویس ! فکرش مال علیرضاست! اینجا رو ببینید، مطلب بعدیم هم در همین مورده ! این هم هدف وبلاگه !

با سپاس کاوه گیـــــــلانی

21 پاسخ

  1. فرزاد حسنی رو خوب اومدی. اینو هستم

  2. خسته نباشید!چه لیست طویلی…
    با این وب لاگ حمایت از بانوان مخالف ام..مگر آقایان از این وب لاگ های حمایت از نویسندگان آقا ی وب لاگستان دارند؟

  3. کل کل کردن خوبه اما در صورتی که به طرف مقابلت هم فکر کنی که چقدر جنبه داره …..بادنجان یا بادمجان خوشمزه است فرزاد حسنی رو هم من دوست ندارم وسوسک خیلی بد هستش شب در خواب بره توی تن آدم ….فکر کن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! همین

  4. فرزاد حسنی رو خوب اومدی!

  5. مرسی از دعوتت…حتما مینویسم…
    منم با اون فرزاد حسنی موافقم والبته احسان علیخانی!

  6. مرسی از دعوتت…حتما مینویسم…
    منم با اون فرزاد حسنی موافقم والبته احسان علیخانی!

  7. سلام
    ممنون عزیز که ما رو هم دعوت کردی. حتما در اولین فرصت منم مینویسم.
    خوندن سر صبح تو حموم رو 3 پایه ام !!!!!
    موفق باشی 🙂

  8. ببین اینقد بش گیر میدم تا اعتراف کنه D:

  9. وای چه باحال شوور منم دقیقن از پیاز سرخ کرده و بادنجون بدش میاد.راستی مرسی از لینکی که دادید

  10. سلام رفیق
    دعوتت اجابت شد. سر بزن خوشحال می شم.

  11. سلام بر برادر گلم کاوه
    گل برار ممنون از دعوتت به زودی لبیک خواهم گفت میدونستی تو اولین نفری هستی که من رو به بازی دعوت کرده
    + این فنسی خان دمار از روزگار ما به در کرد بابا من اشتباهیم .

  12. فرزاد حسنی را هستم، یه زمانی از حسنی رادیو خوشم میومد اما اونم دیگه جلف شده!
    در ضمن خانومای وبلاگ نویس همیشه یه پله از آقایون جلو هستند،‌ دیگه حمایت می‌خوان چکار؟

  13. باشه آقای اشتباهی قبول؛ ولی بگو کجا بودی نبودی نگرانت شدیم!

  14. این لوگوی بالای ولاگ چه ربطی به قضیه داره ؟!
    کدئین دختر چشه که رفتی دخیل پسرش شدی ؟!

  15. درود به همه
    و یه درود آویژه به کاوه گرامی
    من نظری در رابطه با این پست ندارم چراکه وبلاگی ندارم تا توش بازی ده تایی کنم ولی خب برام خیلی جالب بود… D-;
    چیزی که لازم می دونم توضیح بدم
    نام بـــــادنـــــجان هست.
    دوستان وبلاگ نویس گرامی به ویژه خانم گـــــــــــل:
    بادنجان نامی است برگرفته از (باد اندر جان) گذشتگان ما باور داشتند که این میوه جالیزی خواصی ندارد و باد در بدن است و با مدفوع دفع می شود بنابراین نامش شد باد اندرجان که به مرور و بر اثر گویش شده بادنجان، در فرهنگ عامه مردم بسیاری از واژه بندها (حروف) به هم تبدیل می شوند مانند وهمن که تبدیل شده به بهمن، نون هم در بادنجان شده بادمجان.
    از این تیپ واژه در گویش و ادبیات فارسی زیاد داریم که به مرور اگه پیش آمد به شما خواهم گفت.
    بدرود

  16. […] طبقه بندی شده زیر Uncategorized دیروز از طرف برادرم کاوه در لابدان به یک بازی دعوت شدم که خوب از روی ادب باید لبیک گفت و […]

  17. به روی چشم
    در اولین فرصت

  18. کاوه جان من اصلا نمیدونم اون کامنت بالایی 2 تا بالایی رو کی داده ولی دمشگرم هرکی داده چون بازی کردیم بیا ببین .

  19. محراب: حالم ازش بهم میخوره !
    سحر: پس خسته نباشم اساسی ! حالا چه ایرادی داره که ما از خانم ها حمایت کنیم ؟ قابل بررسی نظرت 😉
    خانم گل : سوسک رو هستم !
    کوچه باغ: قابل نداشت!
    مریم: خواهش می کنم، احسان علی خانی قابل تحمل تره ولی فرزاد حسنی رو اصلا نمی تونم تحمل کنمش !
    عمو هوشنگ: خواهش می کنم عمو جون، مخصوصا اگه سنتی بخونی سر صبح !
    Fancy: من هم تو فکر یه گیر اساسی هستم بهش !
    مریم: کاملا درکش می کنم ، فکر کن ادم بره مهمونی غذاهم فقط همین جوزچیزها باشه … در مورد لینک هم قابل نداشت 😉
    نجمه: سلام نجمه خانم گل گلاب، اومدم و دیدم 😉
    MAS: سلام داش مسعود گل ، خوشحالم که اولین نفرم 😉 البته من هم با این فنسی یه مقدار هم عقیده ام و یه نمه احساس می کنم که درست میگه ! 😉
    محمد: همه از این جونور(فرزاد حسنی) بدشون میاد ! جالبه ! در مورد خانم ها هم یه جورایی باهات موافقم و نظرت رو امیدوارم علی بخونه
    سالومه شایگان: خانم معلم عزیز من فکر کردم تو سرت توی کتابه و بازی حواست رو پرت میکنه، نمی دونستم که زاغ سیا چوب میزنی 😉 مسعود هم که دعوتت کرد پس شرمنده نشدم 😉
    مهران: خیلی خوشحالم که خواننده ای مثل تو دارم مهران جان، متشکرم ازتوضیحاتت
    شیخ الشیوخ: میدونم سرت شلوغه ، گفتم یه تنوعی بدی به خانقاه 😉
    MAS: این از امکانات وردپرسه ، میام ببینم چی دوست داری

  20. دعوت شما را پذیرا هستیم با آغوشی باز :دی

  21. […] ناگفته نماند که هم از طرف آق فری چاقوکش و هم از طرف کاوه گیلانی عزیز به این بازی دعوت […]

پاسخی بگذارید

