کمی دیرشده ولی پگاه برای ما قهرمانه …

و استقلال قهرمان شد … شاید برای من سخت ترین بازی فوتبالی بود که توی عمرم می دیدم. شاید جمله قبلی کمی تعجب بر انگیز باشه ولی چند دلیل داره …

من از دورانی که طرفدار تیمی از باشگاه های ایران شده بودم، همیشه به عشق اسقلال می نشتم فوتبال رو نگاه می کردم، بازی هایی از این تیم دیدم که جزئی جدا نشدنی از خاطرات زندگیمه. بازی استقلال دالیان یا استقلال الاتحاد که توی آزادی بود و دقیقه 90 نیکبخت گل زد … یا بازی با جوبیلو ایواتا …

خاطراتی که بعضی هاشون تلخ بود و بعضی هاشون شیرین …

تا اینکه در لیگ امسال نا امیدکننده ترین بازی ها رو شاهد بودیم، بازی هایی که برای همه طرفدارهای استقلال کابوس بود … هر چی بود تموم شد …

از طرف دیگه تیمی توی فینال بازی می کرد که تیم شهرم بود، تیمی که با هر برد نشاط رو به شهر ما می آورد، تیمی که پیر و جوون برای تماشای بازی هاش به ورزشگاه بدون امکانات سردار جنگل می رفتند …

برام واقعا سخت بود این بازی رو نگاه کنم … حس غریبی بود …

به هر حال بالا و پایین یک طرف برده و یک طرف باخت، فکر کنم تنها باریه که بعد ازدیدن یه بازی فوتبال هم می تونم شاد باشم و هم ناراحت! حسی که فکر کنم کسی تا به حال تجربه نکرده باشه.

بچه های طرفدار پگاه ناراحت نباشین، با این همه دردسر و کمبود امکانات تیم های قدرتمندی رو امسال شکست دادیم فینال رو هم باختیم … ولی همه خوب می دونیم که می تونستیم استقلال رو هم ببریم … بهتره بذاریم به حساب قسمت و به این فکر نکنیم که دست نشان بازی آخر با احتیاط بازی کرد … بهتره به این فکر نکنیم که می تونستیم جام رو بیاریم رشت … به هر حال نشد …

و اما طرفدار های استقلال، امیدوارم که دوباره بریم به روزهای اوج و بتونیم توی آسیا قد علم کنیم … و همین.

البته باید یادمون باشــه که لایق قهرمانی نبودیم … اون دید تعصب رو اگه کنار بذاریم همه می فهمیم که شاید توی این بازی اخر فقط تونســـتیم حرفی برای گفتن داشـــته باشـــیم، که البته اون رو هم مدیون کم تجربگیه بچه های پگاه هستیم، مطمئنن اگه تیمی مثل سپاهان جلوی ما بازی می کرد نمی تونستیم سه بر صفر ببریمش! به امید روز های خوب برای فوتبال ایران …

—————————————————————-

لنگ نویس:

1- حرف اضافه نمی زنم چون الان، توی این خط ناراحتم!

2- به وبلاگ پرسپولیسی ها حسودیم می شد! حالا خوشحالم که تونستم توی وبلاگم هم یه حرفی در مورد استقلال بزنم!

3- امیدوارم که باشگاه دستگاه فکس خریده باشه!

4- این پست هنگام جشن قهرمانی استقلال نوشته شد!

5- علی رضا منصوریان هم همیشه محبوب استقلالی ها می مونه!

6- جواب کامنت ها رو هم فردا می دم! با عذر خواهی ویژه از همه دوستان، باور کنید که دردسر های کاری یه طرف، این امتحان جمعه هم همون طرف اعصابم رو به هم ریخته، مشکلات ویژه هم که بمونه سر جاش!

7- این پست هم می دونم دیر شده ولی ببخشید به هر حال.

با سپاس کاوه گیــــــــلانی

15 پاسخ

  1. بهترین ها برای شما
    کاوه جان خسته نباشی
    جای خالی یه پست در مورد بازی استقلال و پگاه از طرف شما خالی بود که مثل همیشه به جا و شایسته نوشتی.
    من یکی منتظر خبری خوش برای امتحان روز جمعه ات هستم و هر چند کاوه رو خوب می شناسم و باور دارم که خبر خوش به ما می رسونه و در واقع جز خبر موفقیت ت چیز دیگه ای انتظار ندارم.
    سربلندی، شاد کامی و تندرستی از آن تو باد.
    بدرود

  2. چه فرقی میکنه؟! من که اصلا فوتبال دوس ندارم.

  3. آرش فوتبال رو دوس نداره..من كه آرشو دوس دارم …. 🙂

  4. کاوه جان توی جر یان بازی یاد تو بو د م خصو صا که به نمایش یک نفر ه پر از کمدی نظر محمدی نگاه می کر د م پگاه بد شانس بو د و داو ری … بگذ ر یم استقلال ر فت آسیا امیدو ار یم آبر و داری کند

  5. سلام با نام «نون وا» لطفا لینک کن . مرسی
    من راستش دلم می خواست پگاه برسه فینال ، اما اونجا هر کاری کردم دیدم بازم استقلالیم!

    پگاه خوب بازی کرد، فقط یه خورده حرکات دروازه بانش زشت بود اونم جو گیر شده بود ، من نمیدونم الان شما در گیلان زندگی می کنید یا نه ؟ اما جالبه بدونید که استاندار قبل از سفر به تهران با پگاهی ها ملاقات کرده بود که اقدام قابل تقدیر و کم نظیریه

  6. خلاصه با ژنرال رفتیم اسیا ، به امید قهرمانی در اسیــــــــــــــــــا

  7. ما هم یک چیزی در مورد پگاه مان نوشتیم!
    همان زمان اهدای جام استقلال!

    برای پگاهی که دوستش دارم….http://tildaasahar.blogspot.com/2008/06/blog-post_16.html
    ما هم خوندیمش و همون جا نظر دادیم !

  8. سلام خوبی پسر می بینم راه افتادی
    داری تند تند پست می ذاری چی ؟ اونم دوتا دوتا
    جای تقدیر و تشکر داره
    جای شما خالی اون روزی که پگاه بازی داشت تولد یکی از دوستام بود ما هم به سلامتی تک تک بچه ها و تماشا چی ها و کل تیم و داور و اصلا به افتخار بازی نفری یه دونه نوشابه مشکی زدیم با طعم پپسی کولا ((فکر بد که نکردین )) می گم من شدم زیر مجموعه لابدان خودم تو کامنت هاش یه وبلاگ ساختم . خوبه نه ؟
    میگم ما همین جوری کیسه بوکس آقا بودیم حالا وای به حال ما که آقا داره دان امتحان می ده
    پیشا پیش می خوام برم بیمارستان
    کاوه رفتی اونجا هواست باشه پشه ها هواست رو پرت نکنند آخه پشه داره
    در ضمن یه بار جواب کامنت های منو بده دهنم بسته شه
    هی می یام تو این گرما تو این سهمیه بندی برق کامنت می ذارم انگار نه انگار
    چی بوکونیم ؟
    خفه شدم از بس دوش اب سرد گرفتم
    تازه ما توانش رو داریم قدرتش رو داریم تا سال بعد جلوی استقلال قد علم کنیم و گل دقیقه 14 استقلال 354 و پگاه گیلان 0
    بای بای

  9. سلام و تبریک ..
    فکر می کنم با اینکه لیگ دهن پرکن تره ، اما جام حذفی به خاطره همون حذفی بودنش کم از اون نداره ..
    موفق باشی
    مرسی

  10. اینکه همه‌اش شد استقلال
    تو من رو ببخش !

  11. کاوه جان تبریک وتسلیت ( مثل شهدا 🙂 ) تبریک برای برد استقلال البته خودت همه ی حرفارو زدی دیگه چیزی نموند ما بگیم . امتحانت هم خوب میدی میدونم .
    سپاس مسعود عزیز

  12. از اونجایی که فقط پی نوشت ها رو خوندم و حوصله ی فوتبال رو هم ندارم، فقط اینو میگم که امیدوارم توی این امتحانت موفق بشی…
    راستی، بالاخره طلسم وبلاگم رو شکستم…! :دی
    موفق باشی …
    به سلامتی { شکستن طلسم } و مرسی

  13. ما که اهل فوتبال نیستیم ولی این دفعه برای اینکه نتایج رو به یکی از دوستان گزارش بدیم مجبور شدیم تا آخر نگاه کنیم ….بد نبود هیجان داشت!!!!

  14. راستی اون سیب رو هر وقت میبینم دوست دارم بخورمش…فکر کنم ترش و شیرین باشه!!

  15. دلم گرفته خيلي چي كار كنم؟
    هميشه اينجا(وبلاگت)حالم بهتر ميشه ولي الان خودم هم نمي دونم چي حالم رو خوب مي كنه

پاسخی بگذارید

