نگاهم کن …

نگاهم کن، نگاهم کن

تو چنگ شب گرفتارم

یه دریا تو چشام دارم

ولی هرگز نمی بارم

به جر تو آشنایی نیست

رفیق و هم صدایی نیست

ولی حتی برای ما پناهی جز جدایی نیست

منم از روزگار سوت و کور بی نفس خسته

منم تنها ترین عابر توی این کوچه که بن بسته

ببین سبزینه فریاد تلخم تو گلو پژمرد

دوباره این من و دروازه های تا ابد بسته

تو بودی و تباهی رو تو چشام نمی دیدی

تو یک دم غصه ها رو از تو قلبم ندزدیدی

رسید ویرونی عشق و توی چشمام نمی بینم

تو هم مثل خودت بودی، تو هم من را نفهمیدی

این ها حرف دل یه نفره، اون نفر من نیستم… ولی همه این حرف ها رو به من زده…

من هم می تونم در جوابش بگم که

تو هم من را نفهمیدی…

————————————————————

لنگ نویس:

1- ترانه بالا رو یغما گلرویی گفته و میلاد رحیمی هم خونده { PMC هم نشون داده}

2- ترانه رو می تونین از اینجا دانلود کنین !

3- اوضاع خوب نیست !

4-شاید روزی رو که ازش می ترسیدم داره نزدیک و نزدیک تر میشه …

5- سر برگ جدیدم کار دوست و همشهری عزیزم علیرضاست، لطف کرده، نظرتون رو در مورد سر برگ جدید هم دوست دارم بدونم، جمله نوشته شده ام از آلبر کامو نویسنده فرانسوی تباره !

با سپاس کاوه گیــــــــلانی

22 پاسخ

  1. فهميدن و درك كردن يه نفر زيادم سخت نيست بايد آدم شرايط طرف مقابل رو هم در نظر بگيره و فقط به فكر خودش نباشه.همين
    بعضي وقتا هم بيخوديه ها يكي رو كه خيلي دوس داري بهت بگه تو منو درك نمي كني.خوب دركش مي كني كه دوسش داري .
    جدي نگير خودم هم نفهميدم چي گفتم
    واقعا نفهمیدم منظورت رو:!:

  2. با سلام.
    چی شده کاوه جان ؟
    فکر کنم به این چیزا آلرژی پیداکردیا .!!
    دلیل : هر چند وقط یه بار یه چیزایی مینویسی که انگار با یه کسی به هم ریختی .!!!
    ترس چیه دیگه. ما رو این سیاره پا نذاشتیم که از چیزی بترسیم و اگر قرار به ترسیدن بود الان اینجا نبودیم.
    ول کن این چیزا رو این روزا هم مثل روزای دیگه تا یه چشم به هم بزنی میگذره و میره .
    به قول یکی از دوستام : فردارو بیخیال امروز رو عشقه.
    با تشکر.
    سلام ، آلرژی ؟!
    مهم نیست تو خودشو ناراحت نکن 😉

  3. شعر قشنگی بود. همین…..
    همین ؟ !

  4. فقط یه چیز می تونم بهت بگم کاوه جان:

    این نیز بگذرد!!!

    یک ماه دیگه متوجه می شی من چی گفتم. بعدش میای و خودت بهم می گی.
    آره بگذرد ولی به چه قیمتی ؟ به هر حال بگذرد ؟

  5. سام به بچه های ورد پرسی گل
    خوب بابا چرا ناراحت میشی به تو هم سلام میگم
    سلام به کاوه گلم خوبه حالا رضایت دادی >> دیوانه شدم رفت <<
    شرمنده مدتی نبودم رفته بودم مشهد
    جاتون خالی اول از همه که دستم به حرم رسید واسه خودمو d: وارد مسائل خصوصی مردم نشیم بهتره خلاصه همچین تو اون شلوغی ضریح و گرفتم که نگو نپرس گفتم خدایا این کاوه رو شفا بده بعدش یادم اومد که اومدم مشهد و نه خونه خدا باید دم امام رضا رو دید و جالب تر اینکه کاوه مریض نبود که شفا پیدا کنه خلاصه هیچی فهمیدم کل راه و اشتباه اومدم خلاصه جونم واستون بگه بعد یه چایی و تریاک با امام رضا قرار شد که به کاوه ما یه حال اساسی بده ……!
    داشت یادم می رفت خوشحالم از اینکه به حرفام گوش دادی خودتو با کار سرگرم کردی و بماند حال نوشتن ندارم
    امروز یه ایرانسرطان واسه …. گرفتم تا شبانه پدر همدیگه رو بیرون بیاریم با اجاز تون شرو کم می کنیم
    مقدار صحبت بدنم کم شده برم بهتره
    بای بای
    همون خداحافظ
    مسعود من تو رو بگیرم با پوستت کیف موبایل درست می کنم !

  6. در ضمن گفتم شعر گوش کن نه ………
    اینا چیه گوش میدی ؟
    مرده پروین اعتصامی گفته دلش خوشه که اهنگ خونده
    دلم واسه اون بابات می سوزه که اگه قارچ پرورش می داد الان کشاورز نمونه بود ❗

  7. حس می کنم تو داری بین چند وجه متفاوت تقسیم می شوی.این را از پراکندگی پست ها و لحن غمبار پست های اخیر می گویم.می توانی تقسیم شوی ،می توانی از کمر بشکنی،می توانی از دلتنگی کبود شوی اما هرگز نمی توانی یعنی نباید بتوانی از نوشتن صرف نظر کنی. حتا عیبی ندارد که گاه با خود بگویی چه فایده از این نوشتن؟بگو اما نوشتن را کنار نگذار.شاید دارم اشتباه می کنم اما یکی از حس هایی که نسبت به این پست های اخیر دارم همین خستگی ست که انگار موج می زند در تو.
    می خوانمت.می بینمت
    تقسیم شدم مرتضی جان، نوشتن رو که هیچ وقت بیخیال نمی شم ، مطمئن باش 😉 خستگی …. واقعا خسته شدم البته نه از نوشتن، یه روز می نویسم از این روز ها که چی گذشته …

  8. آهنگه خداست
    و من تو بنده این آهنگ ؟

  9. سلام همشهری
    خوبی
    خوشبختی : فاصله این بد بختی تا اون بد بختی
    بد بختی:؟؟؟؟؟؟؟؟
    سلام
    قربونت، 50/50 هستم 😉
    واقعا بهترین معنی برای خوشبختی همینه که گفتی

  10. هنوز قافله عشق
    به منزل نرسیده
    غریقیم و صدامون
    به ساحل نرسیده
    هنوز اشکه تو چشمام
    نگام خیره به راهه
    نه آفتاب و نه مهتاب
    چقدر دنیا سیاهه

    کدوم جاده کدوم راه
    کدوم اشک و کدوم راه
    کدوم ابر و کدوم اوج
    کدوم موج و کدوم ماه
    از این گوشه دنیا
    از این حرف ها هم بلدی ؟
    قابل توجه دوستان ، این همون مجتبی است که توی یه پست ازش یاد کرده بودم!

  11. اگر مي رنجم يا اگر شادي زيباي تو را به غم غربت چشمان خودم مي بندم . من صبورم اما . . . چقدر با همه ي عاشقيم محزونم ! و به ياد همه ي خاطره هاي گل سرخ مثل يک شبنم افتاده ز غم مغمومم . من صبورم اما . . . بي دليل از قفس کهنه ي شب مي ترسم بي دليل از همه ي تيرگي تلخ غروب و چراغي که تو را ، از شب متروک دلم دور کند. . . مي ترسم . من صبورم اما . . . آه . . . اين بغض گران صبر نمي داند چيست !!!!
    چه حرفا ! مجتبی خودتی ؟

  12. با بهترین درودها
    کاوه جان باید قوی بود، در زندگی لحظاتی وجود داره که فقط و فقط باید قوی بود.
    از هیچ چیز نترس چرا که از آنچه می ترسیم سرمون میاد البته کاوه ای که من می شناسم نترس تر و قوی تر از این حرف هاست…
    امیدوارم یه روز شادترین روزها را داشته باشی…
    سربرگ جدید مناسب و قشنگه و بهتر بگم سربرگی هست که به لابدان می خوره.
    برای همه و به ویژه شما روزهایی با شادمانی و خرسندی آرزو می کنم.
    هستیم ! هستیم ! سپاس مهران عزیز

  13. مي تونست از اين بدتر هم بشه… شعر ميزوني بود..
    راستي شنيدم يكي كه اينجا واست كامنت ميذاره درباره من يه چيزايي بت گفته … بش بگو انقدر جنم داشته باشه حرفشو به خودم بگه … ! البته اگه از اين سر كاري ها نباشه.
    همیشه می تونه از اینی که هست بد تر باشه ! 😉
    فکر کنم اشتباه می کنی رضا …

  14. خوش نداریم اوضاع بر وفق مراد نباشد ❗
    کاریش نمیشه کرد شیخ عزیز 😉

  15. سلام کاوه جان
    ایا امکان تبادل لینک وجود دره؟
    من شمره لینک بوگودم 🙂
    آره ، میام الان بهت سر میزنم …

  16. ((بيا تا مه توي چشمام بميره
    بيا تا قصه مون پايان نگيره
    بذار يادم بياد خورشيد
    منو كم كن از اين ترديد
    تو باشي شب نيست
    تو باشي آزادم))
    نمي دونم شنيده بودي يا نه مال يه سرياله
    خيلي قشنگه من كه هر دفعه مي شنوم گريه ام مي گيره(بي دليل)
    نه نشنیده بودم ، قشنگه …
    گریه ات میگیره ؟ آخه چرا ؟

  17. سلام رفیق .
    در مورد سربرگ .. با لابدان خوب بازی کردند و زیباست اما رنگ زمینه با فضای کل وبلاگتون هماهنگی نداره و آشفتگی و شلوغی ایجاد کرده .استفاده از رنگهای مکمل یا تونالیته رنگهای قبلی معقول تر است ..یا
    حد اقل با کاربرد این رنگ آبی برای سر تیتر های سمت راست ، هارمونی ایجاد کنید
    و
    جمله انتخاب شما و دیدشما ست .. اما چرا با این فونت و این همه پیچیدگی . سادگی همیشه جواب می ده .. اون هم برای مفاهیمی که عمیق هستند . این شکستگی نه زیبایی بصری دارد و نه به رساندن مفهوم کمکی کرده است .
    نظر خواستید ،همه نظر هامو گفتم .. موفق باشید
    سلام توکا جون;)
    مرسی از نظرت، به علیرضا می گم بخونه 😉

  18. Labdan
    Its My Love !

  19. درود
    لوگوی حمایت و همبستگی با کمپین برابری خواهی یک میلیون امضا را هم در وبلاگ خود قرار دهید
    قوانین تبعیض آمیز باید تغییر کند
    14 مرداد روز مشروطه ایران است و
    15 مرداد روز همبستگی با برابری خواهی
    بعد از بیش از یک قرن همچنان تلاش برای تغییر قوانین تبعیض آمیز ادامه دارد .
    خدا روح خود را در کالبد انسان دمید .. همین
    روح خدا در همه ی انسانها دمیده شده پس چرا فقط زن در قوانین شهروندی ، مدنی و قضایی درجه دوم به حساب می اید .
    این کد لوگو است
    لطفن به دوستانتان هم بفرستید
    ما را در این همبستگی یاری دهید

    پایدار باشید

  20. ُسلام بچه ها
    یادتونه کاوه راجع به یکی از دوستاش نوشته بود مجتبی چه نوع جانداریست :
    اون بالا رو بخونین متوجه می شین چه نو جانداریست (چی بکنیم ؟ یا ……… شکایت نکنه )
    راستی حاجی نمی خوای پست جدید بذاری حالا خیلی خوشگلی می گی نگاهم کن و از این حرفا بنده خدا کسرت نگاه داره
    جان کاوه یه پست جدید بذار از وقتی از مشهد اومدم تا حالا اصلا هیچ چیز جدیدی نذاشتی فکر کنم هی می یام به جای تو کامنت ها رو می خونم در حال حاضر کامنت ها مخصوصا پشه داره از همه جالبتر و به روز تره همین جا , جا داره که از پرفسور جناب آقای دکتر پشه داره کمال تشکر و قدر دانی رو به عمل بیارم

    امضا : سوختگان شهر عشق
    گفتم که بگیرمت چی کارت می کنم ! پس باز بیا و مثل اون مجتبی هزیون بنویس !

  21. توکا جان… درمورد رنگ زمینه ی هیدر باید بگم که واسه منم همون حس شلوغی رو میداد… اما بعدا متوجه شدم این مشکل رو اون پرچم آلمان که در سایدبار راست هست به وجود آورده… چند لحظه دستت رو روی پرچم بذار و بعد به صفحه نگاه کن… اونوقت میبینی رنگ هیدر اونقدرها هم در شلوغی مقصر نیست…! در ضمن من رنگ دیگه ای رو که جذاب باشه برای این قالب متناسب نمیبینم…!
    فونت! فونت ساده هست، بلکه چیدنش کمی پیچیده شده… به هرحال خواستم سبکی بهش داده باشم… اگر خود کاوه بخواد صافش میکنم… میخوای کاوه جان؟!
    مرسی که نظرت رو گفتی…
    موفق باشی …

  22. درود
    پاینده باشید

پاسخی بگذارید

