معادلات عاطفی و بررسی ریشه های جدایی

معادلات خط رو یادتون هست؟ من هم می خوام همون روابط که در معادلات ریاضی صدق می کرد یه جورایی ربط بدم به روابط عاطفی! و یه نتیجه گیری ساده بکنم! اگر در یک رابطه عاطفی طولانی مدت بین دو نفر احساس افراد به همدیگر رو به دو صورت در نظر بگیریم { عشق و عادت} و برای بررسی بودن یا نبودن دو فرد در کنار هم، معادله می تونه در بررسی سختی جدایی جواب های {جدایی یا ادامه}، {جدایی مطلق}، {ادامه مطلق} داشته باشه، پس :

1- پسر عاشق / دختر عادت: خورد شدن پسر و استفاده دختر! {جدایی برای دختر راحت و برای پسر غیر ممکن پس جواب معادله دارای دو ریشه متفاوت میتونه باشه یا ادامه راه یا جدایی}

2- دختر عاشق / پسر عادت: خورد شدن دختر و استفاده پسر! {جدایی برای پسر راحت و برای دخترغیر ممکن جواب این معادله هم دو ریشه متفاوت میتونه داشته باشه یا ادامه راه یا جدایی}

3- پسر عادت/دختر عادت: معادله جوابش کاملا مشخصه، جدایی راحته!

4- پسر عاشق/دختر عاشق: در این حالت جدایی غیر ممکنه! و معادله اصلا جواب نداره!

—————————————————-

لنگ نویس:

1- پگاه رو حال کردین؟ به نظر من امیدوارم که تیمی که حقشه قهرمان بشه و همین!

2- این هلند چه تیمیه، فان باستن چی ساخته … دلم واسه طرفدار های ایتالیا می سوزه ❗

3- فراقت آتشی بر جانم افروخت/ که تا روز قیامت بایدم سوخت …

4- دسته بندی هزلیات رو اضافه کردم که این اولین مطلب شه !

5- آدم که اعصاب نداشته باشه می شه همین! ببخشید به هر حال!

6- این مطلب رو ساعت 4 صبح رو کاغذ نوشتم!

با سپاس کاوه گیـــــــلانی

15 پاسخ

  1. احوالات تو هم يه روز مياد رو فرم..نگران نباش.
    امیدوارم 😉

  2. چهلمین شماره ماهنامه ستارگان درخشان منتشر شد؛ جهت مطالعه مطالب این شماره به وبلاگ ماهنامه ستارگان درخشان مراجعه فرمائید.

  3. شیب مماس رو چه طوری به وسیله این معادله بدست بیاریم؟!
    فعلا در حال بررسیه ! جواب گرفتم بهت خبر میدم 😉

  4. باحال بودا!!

    من آپم. سر بزن رفیق.
    قربونت، اومدم ببینم چه کردی باز 😉

  5. راستی کسی خبر نداره این رضا عظیمی آخرین بار کجا رویت شده؟؟ دلم براش تنگ شده!!
    همین جا ! اولین کامنت رو رضا گذاشته! زنده است هنوز 😉 . تو فکر یه وبلاگه گروهیه !

  6. پسر بيخيال/دختر ديوانه ي پسر
    ميشه بگي اين جوابش چي مي شه؟
    پسر دختر رو فاکتور گرفته ! پس دختر باید به زندگی خودش برسه !

  7. دیر زیوشنی باد
    کاوه جان اینکارت هم ای ول داره.
    اما یادت نره تویه زندگی معادلات خشک و کلاسک علم شمار (ریاضی)
    کاربردی ندارند.
    برآ شما و همه عشاق آرزوی وصال و شکر شدن زندگی رو دارم…
    به قول خودت:
    لنگ نویس
    دیر زیوشنی باد به چم (معنی) با هم سال های دراز شاد زندگی کنید.

    بدرود و بشود آنچنان که تو می خواهی.
    مرسی مهران عزیز

  8. سلام دوست عزیز
    غصه نخور، دور برگشتی هم هست. پگاه تهران هم بازی داره. والا به نظر من هلند فقط شانس آورد وگرنه در بهترین حالت بازی 2-2 بود و در بدرتین حالت هم 4-2 به نفع ایتالیا. از قبیل اتفاقات هر قرن یک بار در عالم هستی رخ می دهد آن هم روی شانس یکی و بدشانسی دیگری. تازه گل اول هلند هم آفساید بود.
    غصه چرا ؟ پیروزی هلند چیزی فراتر از شانس بود 😉
    آفساید هم نبود مصطفی جان 😉

  9. اوه، تازه دیدم طرفدار آلمان هستید. من با این که ایتالیا شدید باخت ولی هنزم معتقدم ایتالیا هلند فینال هستن.
    عمرا ❗
    ابر های بالای سرت رو پاک عزیزم 😉

  10. بله .. درکتون می کنم حوالی ساعت 3 و 4 می شه از این هایی که تو گفتی و من گفتم ..

    ممنون
    خوشحالم که یکی پیدا شد درک کنه ❗
    من هم سپاسگذارم

  11. با سلام .
    والا اینطور معادله ها سر آدمو میگیجونه.
    هرطوری که بخوای فکر کنی یکم خطر داره.
    راستی برای پگاه هم تبریکات منو بپذیر.
    با تشکر.
    سلام
    خوب معادله که سر آدم رو
    گیج نیاره معادله نیست ❗
    اصلا هم خطر نداره 😉
    سپاسگذارم 😉

  12. به هیچ عنوان ایتالیایی ها ناراحت نشدن !! امید داریم و همچنان کاپ رو در دستان خودمون میبینیم !!! ( ادعا رو داشتی )

    پگاه رو هم اساسی حال کردم !! دمشان گرم
    جون خودتون ناراحت نشدین !؟ بوی سوخت ایتالیایی ها تا رشت اومد 😉
    مجددا تکرار می کنم : ایتالیایی های عزیز ابر های بالای سرتون رو پاک کنین ❗

  13. با سلام به همه دوستان به خصوص مدير محترم سايتlabdan

    سايت جالبي داريد ما که حداکثر استفاده را برديم
    با تشکر
    سايت ما در حال نبادل لينک با تمام سايت ها با پيج رنک
    3 . 4 . 5 مي باشد
    خوشحال ميشم با درخواست ما موافقت نماييد
    ممنون
    http://www.bikalak.com
    لطف داری ، میام ببینم در چه حال هستین، با تبادل لینک مشکلی ندارم 😉

  14. کاو ه جان
    پیر و زی پگاه را تبر یک می گو یم این تبر یک بخاطر این نیست که استقلال باخت بلکه بخاطر این است که دلم می خو است ر شت یک تیم قو ی داشته باشد که دارد اما در مو ر د یو ر و 2008 هنو ز قضاو ت ز و ده بیشتر او قات در تو ر نمنتها ایتالیا بد شر و ع می کند اما این ایتالیا یک مشکل دارد دفاع ندارد من آلمان و پر تغال را هم خو ب دید م اما هلند ز یبا است و البته اسپانیا هم خو به
    در مو ر د معامله عشق من یک حر ف دار م عشق مثل یک اتحاد است که دو ر یشه مشتر ک دارد ایمان و امید
    مرسی تورج جان ، من هم استقلالیم و از باخت استقلال ناراحت میشم ولی وقتی می بینم که مردم شهر من با برد یک تیم چقدر خوشحال میشن ترجیح می دم که از شهرم حمایت کنم …
    درسته زوده ولی خوب من طرفدار آلمانم 😉

  15. ظاهرا بند 3 و 4 بهتر باشند، حالا باید چکار کنیم که جزو بند چهار بشیم، یا مشمول بند 1 و 2 نشیم؟
    پگاه هم خوشم میاد که مربی شمالیش تا تونست بازکنای شمالی را جمع کرد ولی حیف که قراره حذف بشه! :))
    من فرمولش رو دادم 😉 خودت تست کن 😉

پاسخی بگذارید

