تیم فقط تیم پگاه !

دیروز روزی بود که مردم رشت بعد از مدت ها به تیمشون افتخار کردند، از وقتی که سپیدرود اقتدارش رو از دست داده بود مردم رشت منتظر تیمی بودند که بتونن بهش افتخار کنند . استقلال شهرداری رشت وقتی منحل شد و پگاه جای این تیم اومد همه فکر می کردیم که با امکانات شرکت پگاه می تونیم حداقل این امید رو داشته باشیم که دیگه دغدغه سقوط رو نداشته باشیم ولی …

به هر حال امسال هم مشکل رفتن یا موندن رو داشتیم ولی مردم فوتبال دوست همه از پگاه راضی بودند و به تیمشون افتخار می کردند چون پرسپولیس، استقلال، صبا و سایپا رو برده بود و همین کافی بود برای همه …

برای بازی دیروز امیدی برای بردن نداشتیم شاید دو آتشه ترین طرفدار پگاه هم فکر نمی کرد که سپاهان اصفهان رو با چهار گل بدرقه بکنیم…

نادر دست نشان ثابت کرد که برای بردن و کسب موفقیت فقط پول و امکانات حرف اول و آخر رو نمی زنه بلکه همدلی مهمترین چیزه که یه تیم باید داشته باشه. تیم ما یکدست بود و هیچ کس خودش رو بالاتر نمی دونست…

بچه های پگاه ثابت کردند که با اتحاد میشه کارهایی که به نظر غیر ممکن به نظر میرسه رو انجام داد. به همشون خسته نباشید می گم، به دست نشان، چاوشی، نوری، مهدوی، نظر محمدی ( که متعصب ترین بازیکنه پگاه و بهترین بازیگر فیلم سینمایی در وسط زمینه) و همه و همه …

حتی پسر خاله خودم که تیم نوجوانان پگاه بازی میکنه و دیروز توپ جمع کن بود !

به قول بچه ها : نه اینتر ، نه میلان ، فقط پگاه گیلان !

———————————————————–

لنگ نویس:

1- اطلاعات باشگاه پگاه در ویکی انگلیسی کاملتر از فارسیه ! باور نمی کنید ببنید !

2- دیروز انگار که پگاه قهرمان شده بود، جوون ها و نوجوون ها چه حالی می کردند ! جای همه خالی …

3- شیخ عزیز بهت گفته بودم می بریم 😉

4- وبلاگ هواداران پگاه گیلان

5- اخبار برد دیروز پگاه در فارس ، تابناک !

با سپاس کاوه گیـــــــلانی

8 پاسخ

  1. من هم به نوبه خود از کاوه گیلانی ، نودال ، امپکس و بچه های فیل وردار ممنونم … 🙂
    نمکدون 😉

  2. سلام کاوه جان.
    چره فقط زاکان رشت؟
    بخدا قسم دیروز خودم از کسانی بوم که قبل از بازی دوست داشتم پگاه بوبوره و الحق والانصاف کی مردانه بازی بوکود و مردانه بوبورد و منم تره تبریک گم چون بفرماستی رشت شین ایسه.
    یاد امثال افتخاری ها هم بخیر.
    سلام بلامیسر
    شمان لطف داریدی، اوشان یاد هم بخیر به امید انکی دوباره گیلان فوتبال ببه ده شصت مانستن

  3. کاو ه جان خیلی د و ست داشتم پگاه در لیگ یک بمو نم فو تبال ما با دست نشان در شهید قندی و در مس خیلی بد تا کر ده بو د اما دست نشان در پگاه نشان داد عاشقه یک عاشقه فو تبال مثل غلام پیرو انی و من خو شحالم بخاطر گیلان بخاطر فو تبالمان که مافیائی های سپاهان آن را کثیف نکنند و بخاطر تو که دو ست عزیز من هستی مبار کتان باشد به امید دیدار پگاه در فینال
    سلام تورج جان
    لطف داری، به امید حضور در فینال…

  4. فوق‌العاده بود، فوق‌العاده. دیروز پگاه عالی بازی کرد. وسطای بازی مثل چی پشیمون شده بودم که چرا ورزشگاه نرفتم.
    من هم مثل تو پشیمون بودم! با بچه ها بازی برق رو میخوایم بریم، خبرت می کنم 😉

  5. دوغشون که خیلی خوشمزس …
    فوتبالشون هم حرف نداره
    🙂
    خلاصه تو همه چیز رو باید به شکم ربط بدی !

  6. ما که اهل فوتبال نیستیم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    هیچ وقت علاقه ای نداشتم….مسخره است آخه …البته ببخشیدا!
    مسخره این نظرته فکر کنم ❗ شما هم ببخشید ❗

  7. سلام
    من هستم ولي آپ نكردم حسش نيست !…
    حال و احوالت بهتره؟
    خوش باشي
    سلام!
    خسته هم نباشی که حال نداری آپ کنی ❗
    در مورد احوالات هم نـــــــچ !

  8. با درود به تو کاوه گیلانی – تبریکات صمیمانه ی ما رو بپذیر .
    + این شیخ رو هم اینقدر اذیتش نکن پیره مویی سفید کرده از دست میرها حالا ببین کی بهت گفتم
    + راستی در مورد اسم که تو پاسخ به کامنت پیشم گفته بودی : خودم رو که مسعود صدا کن ( کوچیک شما ) و این اسم وبم هم بزار دیگراندیش ( البته اگه زخمتی نیست )
    +ممنون از تو کاوه جان که مارو تو وبت راه میدی . موازب;) باش غلط املایی نداشته باشه یه وقت سالومه شایگان میان با خشونت 🙂 به همون گوش زد میکنه .
    {در وبم یه بحثی در گرفته که نگوووو الان که دیر وقته فردا باید جواب بدم بابت اینکه تو هم نظرت رو گفتی ممنونم .
    ( اسمایل حرف زیاد زدم ببخشید )
    درود من و بروبچ لابدان هم پذیرا باش 😉
    ُشیخ هم دوستش دارم سر به سرش میذارم;)
    باشه مسعود جون 😉
    من حال این سالومه رو میگیرم ، حالا ببین کی گفتم D: !
    قربون داش مسعود گل گلاب ( اسمایل حال کردن با اسمت )

پاسخی بگذارید

