آینه…

می خوام از آینه ها دل بکنم

اما دل نمی ذاره

راه بیفتم دل به دریا بزنم

اما دل نمی ذاره

لنگ نویس : امان از دست دل که نمی دونم چی کارش کنم!

13 پاسخ

  1. اولین نظر خودم توی وبلاگم : تکه ای از ترانه آینه ، از خانم نیلوفر لاری پور که علی لهراسبی خونده!
    😉
    این هم اولین جواب خودم به خودم: که چی ؟ مثلا میخوای ذکر منبع کنی ؟

  2. اگه جوابشو پیدا کردی به منم بگو …..
    عمو هوشنگ هم چند وقته که دلش یه جایی جا مونده ….
    از خداوند صبر جمیل خواستاریم!

  3. سلام بر تو کاوه ایرانی
    از صورتی خبری نشد ؟
    درود من هم بر تو
    نه متاسفانه

  4. هر چی میکشیم از این دل که بگم خدا چی کارش کنه میکشیم!!!!!
    تبلیغ خوبی واسه آهنگ علی لهراسبی نبود….حالا چرا دل رو با رنگ قرمز نوشتی ؟؟؟؟یعنی دلت خونه؟؟؟؟!!!آخ آخ روزگار…
    مگه من خواستم تبلیغ کنم ؟!

  5. به روز هستم!
    به سلامتی

  6. سلام کاوه عزیز
    حرف از دل نزن و نگو هر کسی دل داره گرفتارش هست و به گفته بیشتر دوستان وای از دل…
    اما بیچاره دل این وسط همچین باست گفت بی گناه هست چرا که چشم ها مشکل ساز هستند
    من میگم امان از چشم ها…
    چشم های قشنگ و زیبا دل رو می برند…
    چش خود آدم که نگو هر چی دید میخواد…
    فدات شم چشت رو درویش کن داداش
    (((((-;
    شاد زی
    عجب !

  7. سلام
    به نظر من اول توکل به خدا کن بعد دل و بزن به دریا که بسیار پاک هستو درسهای بزرگی به ما میده البته بسته به دید اون فرده.
    سلامت باشی.
    تکبیر!

  8. دریای غم ساحل نداره …. ….. پارو بزن!

    بی ادب هم نیستم!
    آپم رفیق.
    ای ول خوشم اومد…. 😉

  9. همانجا مقادیری شفاف سازی نمودییییم!!
    سپاسگذاریم 😉

  10. ز دلبرم کی رساند نو ازش قلمی
    …………..
    عمو تورج….

  11. با درود به کاوه ایرانی
    میدانستم که تو آگاهی. خردمندی ولی محافظه کار من از لحن کلمات تو اگاه شدم که تو نیک ایرانی هستی افتخار به داشتن هم میهنانی مثل تو میکنم .
    + صورتی جاش خیلی خالی بود تو بحث و امیدوارم هرچه سریع تر بیاد اگه نیاد پایان غم بار یک اسطوره میشه .
    درود
    حالا محافظه کار هم نه ولی اصول خاص خودم رو دارم 😉
    به قولی ماهم افتخار می کنیم به داشتن همسایه هایی دوست داشتنی مثل تو…
    آخ گفتی صورتی ….

  12. کنسرتش رفتی…؟!
    پنجشنبه جمعه بود نه؟!
    دوست داشتم برم ولی علی لهراسبی خیلی آهنگ باحال نخونده…!
    فقط اون آهنگش که میگه اونی که مدعی بود عاشقته…!
    ولی کنسرت خواجه امیری که چند ماه پیش تو رشت برگزار شد خیلی باحال تر بود و منم دو شب پشت سر هم رفتم…
    در کل هیچ کسی نمیتونه روی دلش پا بذاره!
    موفق باشی …
    نه من کنسرت نمی رم!
    حالا نه به اون شدت ولی کار قشنگ هم داره

  13. چرا اين روزا همه دارن مينالن اونم بيشتر از دل؟!………..
    چون این روز ها همه طپش نگاه می کنند!
    نمی دونم والله

پاسخی بگذارید

