اتفاقاتی در وردپرس!

سه خبر عجیب در وردپرس :

اولین خبر ناراحت کننده و مهم ، حذف وبلاگ دوست بسیار عزیزم صورتی که به لطف ورد پرس… امیدوارم که خبری بشه ازش!

دومین خبرعجیب و نادر در وردپرس بود که برای من اتفاق افتاد، من با این پست به صورت کاملا اتفاقی یکی از همکلاسی های دوران دبستان رو پیدا کردم! خیلی رمانتیک و هندی وارانه بود!

سومین اتفاق عجیب برخورد با طولانی ترین تگ وردپرس بود که این وبلاگ در پستش استفاده کرده بود!

می خواستم برای محمد عزیز که منتظر پست کال کباب بود، پست مورد نظر رو بذارم ولی وقتی دیدم وبلاگ صورتی حذف شده حالم گرفته شد…

با سپاس کاوه گیـــــــلانی

16 پاسخ

  1. سلام
    از قدیم میگن که تا سه نشه بازی نشه خوب امیدوارم که چهرمین خبر خوشی که اینجا میخونم خبر ازداجت باشه وووووووووووو.
    سلامت باشی.
    سلام، الان خجالت کشیدم 🙂 می دونی که من خیلی خجالتیم از این حرف ها نزن! 😉

  2. +مرسی که ما رو در این شرایط بحرانی (منظور به عدم حضور صورتی ) بی خبر نمیذاری و حضور یا عدم خضور دوستان برات مهمه
    +همچنین از اینکه به بنده احترام گذاشتید و سوالم را پاسخی گفتید .
    +عدم حضور صورتی و یا کلا بسته شدن وبلاگ ها باعث ناراحتی همه گان است .
    +منم فکر کنم صورتی رو به دلیل پوستش کشتن چون نمونه ی نادری از پلنگ و با پوستش میشه یه کت شلوار قشنگ صورتی تهیه کرد .
    خواهش می کنم، واقعا بسته شدن وبلاگ ها ناراحت کنندست، مخصوصا اگه مال دوست آدم باشه، احتمالا به خاطر پوستش بوده!

  3. احتمالا تو انتخاب شدی… برای چی نمیدونم، یعنی نه که ندونم منتها یکم گفتنش سخته…
    این اتفاقات هر 2400 سال یک بار میفته که این بار برای تو افتاد…
    (چقدر چرت و پرت گفتم :دی)
    موفق باشی…
    اینها از عواقب زیاد بیدار موندنه فکر کنم 😉

  4. می‌گم بیا صدا و سیما رو خبر کنیم ازمون یه گزارش بگیرن.
    D:
    این هم فکر بدی نیست! 😉

  5. سلام.
    جداً از حذف صورتی ناراحت و کمی هم نگرانم،البته این احتمال رو میدم که با وبلاگ دیگری برگرده » مطمئن نیستم » اما جاش خالیه و لطف کردی که به ما هم اطلاع دادی.
    دوم اینکه یه آش برای تو پختم پیش اون دوست دبستانی ات که از کل کباب » به قول تو کال کباب » هم خوشمزه تر بود و اینو هم بگم که خودم هم می دونم کل کباب آش نیست.
    اینم اون آش :سلام
    تی احوال خب ایسه زای؟
    بگردستی بگردستی وردپرس میان ریفق پیدا کودی؟
    آخه ان لابدان هم ریفیقه!
    عین اون گول قارکونا منه،تا ایتا ان گپ زنی خوره گل قارکونا منستان قار کونه!
    خارج از شوخی به وردپرس خوش اومدی و امیدوارم مطالب وبلاگت از لابدان بهتر باشه.
    تی جان قوربان.
    خب اظهار نظر ما هم تموم شد و خدا به فریاد ما برسه که می خوای چه جوابی بدی.
    دوست داریم.
    سلام گجمو خان/جان
    حذف وبلاگ بدترین بلایی که سر یه وبلاگ نویس می تونه بیفته، فکر کنم خودت هم تجربه اش رو داشتی…
    حالا من شدم گل قهر کن ؟! 😉
    باشه قبول من زود از کوره در میرم 🙂
    , و اما محراب، آقا محراب از من توی وردپرس قدیمی تره مطالبش هم از من بهتره.
    من هم دوستت دارم

  6. اين صورتي چرا حذف شده؟ فك كردم مشكل از سيستم منه كه نمياره، ولي حالا كه تو گفتي : -(
    اگه خبري ازش شد به منم بگو بي زمت، يه معذرت خواهي بش بدهكارم
    من هم نمی دونم چی شده، ازش خبری هم نیست.

  7. با بهترین آرزوها
    از اینکه دوست وردپرسی شما حذف شدند منم ناراحتم. چرا که برای یه نویسنده بسته شدن وبلاگ بسیار ناراحت کننده است.
    آرزو می کنم همیشه خوش خبر باشی به ویژه خبر خوش شادمانی و عروسیD-;
    روزگارت خوش
    سپاس مهران عزیز

  8. بعد میگن شیرازیا فلانن و بهمانن ! خب این همه لینک دادی تو یه پست جاش 2 خط توضیح میدادی !
    بیا بزن منو!
    خوب آخه دیگه چی توضیح می دادم!
    کی گفته شیرازی ها فلانن ؟ اتفاقا هم خیلی دوست داشتنین! من یکی از صمیمی ترین دوستام شیرازیه 😉

  9. حالا که فکر می کنم، می بینم که خیلی سخته وبلاگت رو حذف کنن….
    منم واقعاً متأسفم!
    یک دقیقه سکوت به احترام وبلاگ های حذف شده و حذف کرده!

  10. دوست عزیز اگه به صفحه بلاگ صورتی دقت کرده باشین می بینین که نوشته The authors have deleted this blog یعنی صورتی خودش بلاگشو حذف کرده و به عبارتی این یه خودکشی وبلاگی بوده. با شناختی که توی این مدت از روحیات آتشین و انفجاریش پیدا کردم چنین کاری ازش بعید نبود.
    فکر می کنم یا حسابی خسته شده یا کار جدیدی رو شروع کرده که انگیزه وبلاگ نویسیش رو از بین برده. حیف بود توی این مدت یکی از بهترین و متفکرترین بچه هایی بود که تو وبلاگستان دیده بودم. یادش به خیر. (در جواب گجمو 2 من فکر نمی کنم برگرده همون طور که گفتم به نوعی خودکشی کرده)
    من دقت نکرده بودم، سپاس از اینکه نکته رو گفتی، ولی با شناختی که من از صورتی دارم این کار بعید بود، یعنی دلیلی نداشت، پلنگی که از بالا رفتن آمار وبلاگش این همه راضی بود، هر دفعه هم به امکاناتش اضافه می کرد دلیلی نداره ناگهان بیاد و حذفش کنه!
    مطمئنم نه خسته شده نه کار جدیدی رو شروع کرده! امیدوارم که یه روز برگرده و توضیح بده…
    واقعا جای خالیش رو من احساس می کنم، حرف بیخودی تا به حال نزده بود توی وبلاگش…
    امیدوارم روحش در کالبد موجود دیگه ای بدمه و برگرده…

  11. سلام خوبی؟
    دیدی … این پلنگی هی می خواست منو بخوره!! هی تهدیدم می کرد! حالا یکی پیدا شد اونو خورد.
    از شوخی گذشته حیف شد. البته خودش خواسته لابد. دوباره سر و کلش پیدا می شه… گفت که تا 24 ام نمی نویسه. احتمالاً جو گیر شده یادش رفته کدوم 24 ام رو می گه.
    به هر حال پلنگی اگه میای اینجا و اینارو می خونی بدان و آگاه باش که :
    ما همگی دوستت داریم و منتظرت هستیم.
    سلام نجمه جون
    خوب که چه عرض کنم…
    امیدوارم که برگرده

  12. چرا تو لینک هر کی رو میذاری فرداش حذف می شه ؟ اون یارو که میگه تگش بلند بوده هم حذف شده.
    خودم هم نمی دونم! مواظب خودتون باشین پس! 😉

  13. می گم این یک نفر هم یه پا صاحب نظره واسه خودش 😀
    از دوستای صورتیه دیگه! 😉

  14. در مورد اون دوست عزیزتون باید بگم (کوه به کوه نمیرسه ولی آدم به آدم میرسه)…..اتفقاق شیرینیه….من هم دیروز غروب معلم کلاس سومم رو دیدم طوری بغلم کرد که هیچ وقت فراموش نمیکنم…
    خوش به حال خانم معلمتون 😉

  15. عجیبه که صورتی وبلاگش را تعطیل کرده، ظاهرا توییترش را هم بسته!
    بابت باقی هم ممنون! :‌)
    برای من هم عجیبه…
    قابل نداشت

  16. […] جریان پیدا کردن اتفاقی محراب همکلاسی دوران ابتدایی ! + […]

پاسخی بگذارید

