حق حمید رو خوردند!

چند روز پیش همراه یکی از همکارهای قدیمیم برای نصب دستگاهی به اداره ای رفتیم. حمید تقریبا 40 سالشه و متاهله، مرد خیلی کاری و خلاقیه، الان یه پراید داره که خیلی هم ماشینش رو دوستداره، چند ساله پیش پیکان داشت، یادمه اون زمان یه پاور ساخته بود و از Cd Rom رو به جای سیستم صوتی بسته بود روی ماشینش ( 5 سال پیش کسی این کار رو نمی کرد، حداقل توی رشت من ندیده بودم). تا اینکه ماشینش رو عوض کرد، خیلی وقت بود سوار ماشینش نشده بودم، تا اینکه همین چند روز پیش توی ماشینش که نشستم این چیز ها رو دیدم و ازشون عکس گرفتم:

نمای کلی امکانات اضافه شده به یک پراید!

سیستم ضد سرقت ماشینش که فکر کنم توی سمندها دیده باشید، جالب ترین بخشش این سوکت Rj-45 که اونجا گذاشته که از طریق همین سوکت رمز رو عوض میکنه!

سیستم کنترل دمای موتور که قابل تنظیمه، و در هنگامی که آمپر آب ماشینش خراب بشه اخطار میده! در جای خاکسیگار ماشین نصب شده!

رقص نور سیستم صوتی ماشینش که با حوصله جایی که میبینید نصب کرده!

کنترل سیستم صوتی رو روی آینه چسبونده بود که گم نشه!

این آقا حمید ما حقش رو خوردند، البته تحصیلاتش فکر کنم تا سوم راهنمایی باشه، ولی خیلی توی کارش وارده و یه آدم فنی به معنای واقعیه! یادمه می گفت از درس خوندن متنفر بود، چون بوی کتاب تازه سردرد میاورد براش! اطلاعات فنی هم اگه خواستین بگین براتون بگیرم ازش!

——————————————————-

لنگ نویس:

1- این پست متفاوت در مورد عشق رو حتما بخونید! دوست عزیزم تورج نوشته و به عشق از دیدگاه هندسی نگاه کرده!

2- خبری از این بچه فضول نیست!

3- دومین شماره نشریه اینترنتی گیلانیان با سوژه رسانه منتشر شد! احتمال زیاد در آینده من هم مطلب میفرستم برای این نشریه جالب، حرکت جالبیه که داره منسجم تر میشه.

4- بخوانید در مورد بی جنبگی ولادمیر پوتین!

5- روزگار بر وقف مرادم نیست و دلم گرفته، امیدوارم هیچ کس توی دلش غم نباشه.

با سپاس کاوه گیــــــلانی

23 پاسخ

  1. درود دوست خوب من.من اولین بار با وبلاگ شما با مطلب فار یا عربی بودن خلیج …آشنا شدم.از وبلاگ شما و امکانات وردپرس خیلی خوشم اومد.بخاطر همین در ورد پری یه وبلاگ ساختم.من الان یک وبلاگ به آدرس http://www.omidaneh.blogfa.com دارم که متاسفانه بلگفا امکانت خوبی نداره.می خواستم خواهش کنم اگر امکان داره من را راهنمایی کنید تا وبلاگ خوبی با امکانات وبلاگ شما داشته باشم.من امکانات ورد پرس را دیدم ولی این چی هایی که شما به وبلاگتون افزوده اید نبود.منتظر همکاری و پاسخ شما دوست خوش فکرم هستم
    درود تا جایی که بتونم کمکت می کنم، هر چند خودم هم چیزی بلد نیستم

  2. حق منم خوردن!!!!
    می شه یه پست هم در مورد من بنویسی ❗
    می دونم حقت رو خوردن، حتما می نویسم دار و ندار یه کوچه باغ داریم دیگه

  3. وبلاگ من در ورد پرس
    http://omidaneh.wordpress.com

  4. به نظرم این دوستت یه چیزیش می شه (به قول ما اراذل و اوباش بی تربیت: …سش خله)
    + پاسخ داده شد
    چرا ؟
    گل برار ما با بروبکس فنی رابطه خوب نداره انگار، این حاج حمید آخر خلاقیته، تخصص اصلیش طراحی شبکه است! با اینکه سواد آکادمیک نداره، فوق العادست کارهاش!

  5. بابا من سوم راهنمایی بودم،نزدیک بود آپولو هوا کنم،الان که دیگه اینجور چیزا ساختن کاری نداره 😉
    البته اصلاً دوست ندارم کار این عزیز رو کوچک جلوه بدم و باید یه دست مریزاد هم بهشون گفت،اما اگر در کنار و گوشه مملکت مون چرخ بزنیم،مطمئن باش از این جور افراد خلاقی که سواد کمی هم دارند،زیاد دیده خواهد شد.
    حق خانوم دکتر عشقم می کشه بهشون بگم کوچه صدا رو که مطئنم خوردند اما دقیقاً نمیدونم چه کسانی و به چه علتی خوردند و جدا از شوخی هایی که باهاشون دارم، شخصاً احترام خاصی براشون قائل بوده و هستم و خواهم بود.
    دیدم رفتی آسمون ! هر چند خوب شد آپولو هول نکردی چون اونوقت وردپرس فارسی و بروبکسش از حضورت محروم می شدن!
    در مورد سواد هم فکر نمی کنم دارندگان مدرک رو بشه با سواد تلقی کرد، به کامنت مهران توجه کن، نکته جالبی اشاره کرده

  6. حیف اینهمه زحمت واسه ماشینی مثل پراید 😐

    الفراررررررررررررررر
    ماشین ماشینه!
    حالا چرا فرار ؟ بمون یه چایی بخوریم

  7. بگو آقا حمید یک سیستم سوتی توپ ببنده روت حالت خوب میشه!
    دیدمش میگم 🙂

  8. سلام
    خوبی کاوه جان
    ایول به داش حمید اصلا فکر شو نمی کردم البته منم یه دوست دارم که همینطوره تحصیلات انچنانی نداره ولی سرش درد میکنه واسع این جور کارها تا زه خوره فلزیات هم ست . کارش هم خیلی باحاله.
    سلامت باشی . حالتم حتما امروز بهتر میشه.
    درود
    قربونت، نمونه حمید زیاده، سپاس حاج احمد 😉

  9. روزگار خوش
    چه جالب…
    تویه کشور ما بسیارند که با ابتکار و نوآوری بسیاری از وسایل رو می سازند و یا امکانات جدید بهش اضافه میکنند.
    این جور جوان ها باید حمایت بشن و کمک مالی بهشون بشه و وقتی خیالشون از زندگی راحت بشه خدا داند چی میسازند. مگه ادیسون همون بچه ای نبود که از مدرسه اخراجش کرده بودن و مادرش بهش درس میداد! همین آدم زندگی رو متحول کرد …
    برای شما و آقا حمید و همه جوان ها آرزوی سربلندی و شادکامی میکنم.
    انگشتان عالی پر توان! لطف داری مهران جان، سپاسگذارم

  10. افسوس ما که پرایدشم نداریم !!
    وگرنه تاحالا تبدیلش کرده بودیم به این ماشین خارجکی گنده بزرگ قشنگها ❗
    همدردیم شیخ عزیز!

  11. فرقشون چیه
    کدوم؟!

  12. حق خیلی ها رو خوردند..ولی بهتره بگیم:حق خیلی ها پایمال شد.. ! کسی حتی نخوردش..زیر دست و پا له شد.
    دل پری داری داش رضا…

  13. ممنون جالب بود
    قابل نداشت

  14. کاوه عزیزم
    بی نهایت جالب بو د و از لطفت بی نهایت سپاسگذارم
    خواهش می کنم تورج جان، مطلب خوندنی تورو همه باید بخونن

  15. جالب بود . ممنون
    راستی «باران نوامبر» رو هم فرستادم تو بلاگم….
    دمت گرم، بازیرنویس دیدن صفاییی داره

  16. راستی یکمم درباره موسیقی بگو از چه جور موزیکی خوشت میاد یا کارای چه خواننده هایی رو میگوشی شاید درباره ی موزیک صحبت کردن باعث بشه وجه مشترک زیادی پیدا بشه بین تو و بازدیدکنندهایی که بهت سر میزنن
    همه چیز گوش میدم، از سنتی بگیر برو تا متال و راک و … . حتما این کار رو می کنم

  17. با سلام
    مرسی از اینکه به وبلاگم سر زدی همشهری. من هم حتما بهت لینک میدم
    سلام علی جان
    به این علی آقا می گم سلام، دلیلش رو هم خودش می دونه!
    خوشحالم کردی

  18. طرف پرایدشو نمی فروشه ؟

    جالب بود
    فکر نکنم;)

  19. این آقا حمید که میگی تو پاساژ بزرگمهر، طبقه ی دوم مغازه نداره…؟!
    انگار آشناست…!
    سخت افزارکار زیاد داریم… برنامه نویس حرفه ای کم داریم…!!!
    یکیش منم…! :دی
    عکس ها هم جالب بودن…!
    خانم دکتر(کوچه باغ) رو هم من میبرم هند از دلش در میارم…!
    موفق باشی …
    نه حمید مغازه نداره، در مورد سخت افزار کار باهات مخالفم، هر بچه ای که دوتا مادربرد پیچ کنه نمی شه سخت افزار کار که جیگر! هر دوتارو در سطح حرفه ای کم داریم

  20. جالب بود

    *

    ممنون از خوش آمد گویی
    قابل نداشت

  21. من دوتا بلاگ دارم
    همین فاخته رومیخوام حذف کنم
    چجوری میشه حذف کرد؟

  22. اتفاقا ما هم تو همسایگی مون همچین نابغه‌ای داریم!
    راستی به هوای پست زیبای کال کباب اومدم وبلاگت، چکارش کردی؟
    خدا حفظش کنه ( همسایه رو می گم)
    ای شیطون اون پست رو می ذارم ولی به موقع، اشتب شد از دستم در رفت ! 😉

  23. کار فنی و جالبی بود !
    لطف داری

پاسخی بگذارید

