علم بهتر است یا فوتبال ؟

دیروز در هنگام وبچرخی با خبری برخورد کردم که با خواندن تیتر خبر خیلی ناراحت شدم، ولی در آخر خبر نمی دونستم باید ناراحت بشم یا خوشحال! در ادامه همون وبچرخی، خبر کمک شش میلیارد تومنی دولت رو به سرخابی ها خوندم!

به نظر من در حال حاضر جلب توجه افکار عمومی مهمتر از همه چیزه! و اصلا مهم نیست که چی بشه و چی نشه! قدیم همش موضوع انشا می دادن به ما و می پرسیدن که علم بهتر است یا ثروت! ولی در حال حاظر نا خودآگاه این تیتر اومد توی ذهن به هم ریخته ام که علم بهتر است یا فوتبال!

فوتبالی که روز به روز در حال پس روی و نابودیه، و هر روز خبرهای بد و بدتری از اون به گوش میرسه!

افسوس و صد افسوس!

———————————————————–

لنگ نویس:

1- قرار بود جمعه تشریف مبارک رو ببرم برای مسابقه ولی در یک لحظه آرنج یک از دوستان طی مبارزه برخورد کرد به چشم مبارکم ( یا برعکس) و هم اکنون بنده دارای یک چشم آلبالو و یک چشم گیلاس می باشم!

2- در ضمن آلوچه هم پا به عرصه ظهور گذاشته، جای همه رو خالی کردم موقع لمبوندنش!

3- دل دماغ درست و حسابی نوشتن رو ندارم، به بزرگی خودتون ببخشید.

4- نمی دونم برای پادکست چه موضوعی انتخاب کنم!

با سپاس کاوه گیـــــــلانی

17 پاسخ

  1. جانا سخن از زبان ما می گویی …

    در ضمن همیشه حکومت بر نادانان آسان تر است پس چرا باید هزینه ای برای آگاهی شود ؟
    موافقم، حیفه برای آگاهی هزینه بشه

  2. ای بابا!
    چش و چالت سلامت!
    علم چیه!دلت خوشه ها!
    نه!تو وجدانتو قاضی کن…
    احمدی نژاد علی دایی رو بیشتر دوست داره یا دکتر عابدی پلی تکنیک؟
    چش و چالمون که فکر نکنم دیگه بدرد صاحب بچه بخوره!
    درمورد علاقه فکر کنم بیشتر حسین رضا زاده رو دوست داشته باشه D:

  3. خيلي خوب مي نويسي , حتما ادامه بده , من وبلاگ نویسی رو رها کردم و الان پشیمونم .
    لطف داری، برای شروع دوباره هیچ وقت دیر نیست، من هم پنج سال پیش گذاشتم کنار ولی دوباره از کنار برداشتم و شروع کردم!

  4. یعنی نمی دونی فوتبال مهم تره؟ این کاملا مبرهن است. 🙂
    اگه فوتبال هم مهم بود الان ما باید می شدیم برزیل! این هم مهم نیست مهم افکار عمومیه!

  5. پاینده ایران
    دورود وسپاس از دیدن کردن شما.بسیار شادمان می شوم که با هم پیوند داشته باشیم.
    پاینده ایران
    من هم همین طور همزاد من

  6. ای بابا بعد از این همه سال وب چرخی هنوز متوجه نشدی که فوتبال بهتره؟! عجبا!
    خدابیامرزه سیروس قایقران رو که اولین فوتبالیستی بود که در فوتبال ایران شش میلیون تومان گرفت.
    جوونی کردم، منو ببخش! گفتی سیروس، خدا بیامرزدش، همیشه می گم ای کاش سیروس به جای رنو یه ماشین آمریکایی داشت

  7. خداوند تو را به راه راست هدایت کناد!!!
    این لنگ نویست خیلی با حاله 🙂
    راه راست؟!
    پدرم هم همیشه در باب جمله شما میگه: پسرم تا من بیام تو رو آدم کنم خودم هم پاک … شدم!
    لنگ نویس هم جزء ابداعات ذهن یک کله ماهی خوره دیگه! 😉

  8. میگم الان گچ پیچ شدی! :دی
    انشالا زودتر بادنجان زیر چشمت هم خوب بشه!
    حیف شد میخواستیم بیایم مسابقت رو ببینیم ولی نشد دیگه!
    موفق باشی …
    گچ پیچی و من ؟! عمرا!
    بادنجانی نیست، فقط یکی کوچیک شده یکی بزرگ، بعد از عمری ورزش افت داره صاحب بادنجان بشم، یخ گذاشتم جابج شد، مسابقه نرفتنم هم دلیلش یه چیزیه که بیشتر روحیه ، سر فرصت در موقع توضیح میدم، فرصت زیاده ، چند ماه دیگه هم مسابقه هست ولی الان …
    در مورد اون میل هم که قرار بود بزنم ببخش بد قولی کردم، فعلا یه نمه گیرم، فقط وقت همین رو دارم که بیام و لابدان رو چک کنم.

  9. به طور کلی هرچیزی که فکرشو بکنی از علم بهتره. در مملکت ما که احمدی نژاد برمی گرده می گه: «ما با کسانی که یک مشت فرمول از خارج وارد کرده اند کاری نداریم» مقایسۀ علم با هر چیزی اساسا اشتباهه.
    + به به؛ آلبالو گیلاس چه شود!
    + به به؛ بنده بسیار خوشحالم که موجبات آشنایی شما دو تا کاوه (گیلانی/اهوازی) رو فراهم کردم. خدا خیرم بده اگرچه هیشکی ازم تشکر نکرد!
    فقط در مورد بند آخر بگم که صورتی جون، من می خواستم در پستی جداگانه این حرکت مردمی و انسان دوستانه رو اعلام کنم( البته حتما این کار رو انجام می دم) خدا خیرت بده و من از پشت همین تریبون ازت تشکر می کنم و ( چالاپ چولوپ هم فعلا داشته باش تا به زودی) .

  10. به نظرت خوردن مدفوع گربه یک کار علمیه؟ معلومه که نه ..اما میدونی حقیقت اینه که خیلی ها این کار رو می کنن و بش عادت هم کردند و فکر می کنند خوشمزه ترین تغذیه دنیاست…. یه وقت هایی هست ملت نمی فهمند که نفهمند ، و به نفهم بودن رضایت تام دارند… !
    کل مطلب رو گرفت و باهات موافقم ولی خودمونیم، چند بار خوندم تا گرفتم چی میگی!

  11. البته من به شدت با این سیاست که فوتبال را بیشتر از علم به شم می رسند مخالفم !
    فقط علم مهم است
    اسن علم است که می ماند
    اما چه می شود کرد که این سپاهان امسالم قهرمانه ❗
    از بیانات شیخ عزیز لذت می بریم!
    سپاهان ؟! تیم فقط تیم پگاه ( حتی اگه بره دست دوم دوباره ما دوستش داریم)!

  12. من همیشه واسم سواله که کجای کله ی ماهی رو می خورن!
    در اولین فرصت به صورت تصویری برات توضیح می دم! تا اون سوال رو از ذهنت پاک کنی 😉

  13. سلام كاوه جان
    جات خالي دارم از سر صندوق بهت پيام ميدم D-;
    خب بد نيست حداقل به جاي مگس پروندن كمي اطلاعات كسب ميكنيم…
    به آقا سروش هم يه پاسخ دندان شكن بده كه بدونه كجاي كله ماهي رو ميخورند.
    روزگارت خوش و آدينه به كام.

  14. کاوه جان
    توی این دیار گل و بلبل نه علم خو ب است نه فو تبال فقط دلال بازی و حقه بازی و کلاه بر داری خو به آخر کدام فو تبال ؟ با این اداها فو تبال داریم؟ فو تبال که چشم آن بنده خدا را کو ر می کند و یا آد م اخلاقش مایلی کهنه چه فو تبالیه ؟ یا داستان آن مدر سه فو تبال…
    علم هم …
    بگذر یم داداش
    تورج جان مثل همیشه درست گفتی، باهات موافقم همون طور که گفتم مهم ترین چیز همون افکار عمومیه که جایی مشغول باشه!

  15. درود رفیق. 16 اردیبهشت سالگرد وفات پدر یاس هستش و طرفداران یاس دست به اجرای طرحی زده اند.
    امیدوارم شما هم در این طرح شرکت کنید.
    منتظرتم.
    خدا بیامرزدش، ولی من نه طرفدار یاسم، نه طرفدار رپ، یه فاتحه می خونم براش

  16. سلام آقا کاوه خوبی آقا؟

    توضیح واضحات دادی قبون شکلت!! هر چی که تو ش بشه هاپولی بازی کرد و خورد و برد و دوز و کلک زد از علم بهتره!!
    بماند که محیط های علمی رو هم یه عده پول پرست به لجن کشیدن!!

    آقا بیا یه پست ترسناک بخون!! بسم الله یادت نره!
    قربون نجمه خانم ، من خوبم یعنی 50/50 مثل همیشه! پول پرست رو خوب اومدی…
    به روی چشم

  17. […] استان، ولی دو روز قبل از مسابقه هم توی باشگاه و هم اینجا تکذیب کردم شرکت کردنم رو. به هر حال شب قبل از مسابقه توی […]

پاسخی بگذارید

