آرزوهای من

تا به حال به آرزوهای محال فکر نکردم، خودم هم نمی دونم چرا. یادمه از دوران بچگی ( از زمانی که یادم می یاد) آرزو داشتم خلبان بشم ولی نشد که بشه و شدم…

بعد آرزو داشتم ارتشی بشم ولی نشدم و شدم…

همین حالا هم هرچقدر فکر می کنم آرزوی محالی بنویسم چیزی به ذهنم نمی یاد. ولی برای خالی نبودن عریضه آرزوهایی رو می نویسم که بیشتر ذهنم رو مشغول می کنه:

1- همیشه غم هام کوتاه باشه.

2- دستم جلوی نامرد دراز نکنم.

3- یه روزی بتونم شهردار رشت بشم.

4- ایران همیشه ایران بمونه.

5- هیچ تالاسمی ( مینور و ماژور) وجود نداشته باشه، اگر وجود داشت هیچ وقت عاشق هم نشن، اگر هم شدن بتونن راحت با هم ازدواج کنن!

6- تکرار آرزوی قبلی!

7- و بزرگترین آرزوم اینه که بتونم کم کاری هام، رو توی این چند سال جبران کنم.

فکر نکنم اینهایی که گفتم محال باشن، حالا این دو آرزوی محال هم به عنوان چاشنی اضافه می کنم :

1- گشت گذار در زمان !

2- رییس جمهور ایران !

———————————–

لنگ نویس:

1- یه حس دلتنگی عجیبی دارم، دلیلش رو خودم هم نمی دونم.

2- تغییر نام رو امضا کردم، نمی دونم آخرش چی میشه!

3- یه روز دلم گرفته بود مثل روزای بارونی…

17 پاسخ

  1. may your wish come true!

    دو نفر تالاسمی میتونن ازدواج کنن ولی نمیتونن بچه دار بشن!
    می تونن ولی هفت خانه رستمه!

  2. من بهت رای میدم!
    من تورو وزیر فرهنگ خودم می کنم! مطمئن باش

  3. چطوری رفیق؟؟
    می بینم که این مرض مسری شده تو وبلاگستان!!
    تو هم که دلت گرفته! نمی دونم شاید مال هوای بهار باشه…
    دل آدم می شه عینهو هوای بهاری …
    یهو می گیره… یهو باز می شه … یهو بارونی می شه.
    آرزو می کنم لحظات خوشی رو کنار عشقت سپری کنی. من به این نتیجه رسیدم این روزا دیگه بر نمی گرده… پس باید تا می تونیم لذت ببریم و همدیگه رو دوست داشته باشیم. الان خوب خوبم. دعا می کنم تو هم زود روبه راه بشی.
    من هم خوبم، مسری شده آره!
    سپاسگذارم نجمه خانم، دوست جون روببوس از قول من

  4. سلام رفیق
    وقتت بخیر
    ممنون اومدی پیشم
    رییس جمهور چیه دنبال دردسر میگردی؟؟؟
    برو بی خیالی رو حال کن
    دنیا و قیل و قالش غصه رو بی خیالش
    دیوونه رو نگاه کن ببین چه خوبه حالش
    دیوونه غم نداره هیچ چیزی کم نداره
    فکرشو حرفش یکیه دیوونه شو کی به کیه
    خدا نگهدار لابدان

    درود
    درد سر چیزیه که من دنبالش نیستم خودش میاد دنبالم! از نصیحتت هم سپاسگذارم همشهری

  5. دلتنگی کاوه جان این را حس کر دم حتی در میان آرزو هایت تالاسمی و عاشقی و فراق ….
    در یائی هستی دو ست من
    دلتنگم، خودم هم نمی دونم چرا …

  6. اگه به جای شهردار رشت ,شهردار تهران بشی خود به خود رئیس جمهور هم میشی
    از تهران خوشم نمی یاد وگر نه می رفتم شهردار اونجا می شدم! من به همین رشت قانعم. تازه ریس جمهور شدن جزء آرزوهای محالم بود!

  7. زیادم محال نیستن، مخصوصاً شهردار شدن !!
    خانم دکتر محال برای من ریس جمهور شدنه D:

  8. تو چقدر جاه پرستی پسر… بدبخت نکنی آخر اون دختر رو با این جاه طلبیت…
    گشت و گذار در زمان محال نیست ولی رییس جمهور ایران شدن چرا …چون تو کاخ ریاست جمهوری ما به افرادی که بیشتر از یک منگل از جهان هستی درک داشته باشند اجازه ورود داده نخواهد شد.
    جاه پرست رو خوب اومدی، اتفاقا زدی تو هدف، همه بروبچ بهم همین رو می گن، درمورد آرزوهای محال هم نظرت قابل تامل بود 😉

  9. سلام آقا کاوه ی گُــل من ویدئوی novamber the rain رو هم زیرنویس کردم بزودی میزارمش تو بلاگم
    راستی رئیس جمهور شدن تو ایران از خریدن سیب زمینی از بقالی سر کوچه هم راحتتره فقط به مردم بگو پول نفت رو سر سفره تون میارم….
    به به ، خوبی ؟ تا زمان من دیگه اینقدر هم راحت نیست D:

  10. به به چه آرزوهای کوچولو و قشنگی! اون تالاسمی مینور و ماژور که گفتی جیگرمو آتیش زد شد کپی فیلم هندی! امیدوارم بر سر راه یک کاوه عاشق و همسر دلبندش چنین مشکلاتی قرار نگرفته باشه
    بدترین مشکلات هم در مقابل اراده آدم کم میاره، میم رو بر می دارم درستش می کنم شکلات! مخلصیم دربست

  11. میگن ادمی به ارزوش هم که رسید باز احساس کمبود می کنه … امیدوارم به ارزوهاتون برسید
    موافقم با نظرت، آرزوها هیچ وقت تمومی نداره، به قول رضا مخصوصا اگه آدم جاه طلب باشه

  12. سلام کاوه جان.
    خوبی؟!
    جدی آرزوهات همینه؟!
    وقتی شهردار رشت شدی حتماً شبستان هم معاونته؟!
    امیدوارم به آرزوهات برسی.
    درود
    شکر
    همینه، چیه کم توقعم؟ آرزویی شیرینه که بهش بشه رسید وگرنه میشه خیال .
    شبستان رو می ذارم سخنگوی خودم چون خوب خالی میبنده!
    سپاسگذارم
    به قول خودت: صفای قدمت

  13. آرزو ها وقتی به زبون میان واسه خود آدم هم کوچولو میشن ، چه برسه به بقیه …

    محال محاله … آرزو هم آرزو
    از سخنان گه ار بار توکا
    ‹ شکست نفسی می فرمایید استاد

  14. بهترین ها برای شما
    از دیدگاه من آرزو و خیال مقدمه ای هست برای پیشرفت و ساختن، میخوام خلبان بشم پس سعی خودم رو می کنم و میشم حالا تا چه حد قضیه جدی باشه و زمانه و شرایط اجتماع اجازه بده و یا بسیاری از خیال بافیها خودش مقدمه ای میشه برای ساخت ابزار یا وسیله ای که ممکنه دنیا رو تغییر بده.
    خیالات کودکی بر گرفته از حس بچه گانه از وقایع یا حرف های دور بر ماست، حس پرواز در همه بچه ها هست…
    حس پلیس شدن به دلیل قدرت و نظمی که در آقا پلیس دیده میشه و احساس امنیتی که از آقا پلیس به بچه ها دست میده خودش انگیزه ای میشه برای پلیس شدن.
    من در تمام عکسهای کودکیم گل دستم دارم و همیشه گل و گیاه رو دوست داشتم و دارم و امروز …
    بشود که چنان پیش آید، که چنان که من آرزومندم.
    همون طوری که گفتی بشود که چنان پیش آید، که چنان من آرزو مندم…

  15. امیدوارم به آرزوی اصلیت برسی 🙂
    عمو هوشنگ هم بعضی وقتا دلش بارونی میشه ….
    اصلی رو خوب اومدی عمو هوشی، آخ گفتی دل بارونی…

  16. سلام.خیلی ممنون که سر می زنید.یه مدتیه سرم شلوغه.در ضمن امیدوارم به همه این آرزو ها و آرزو هایی که اینجا نگفتید برسید
    کامنت هوشمندانه ای بود، آرزو هایی که نگفتم …

  17. اميدوارم به همه آرزوهاتون برسيد حتي محال هاش !
    به به خانم محتشمی عزیز، خیلی وقت بود نیومده بودی لابدان، لطف داری مثل همیشه

پاسخی بگذارید

