بنویس…

یا چیزی بنویس که ارزش خواندن داشته باشد، یا کاری کن که ارزش نوشتن داشته باشد. ( بنجامین فرانکلین)

10 پاسخ

  1. توصیه خوبیه!!!
    لابد هست دیگه که میگی !

  2. با بهترین درودها
    بازم کاوه جان دست خوش، ای ول، آفرین بر تو
    به اندازه یه پست 20 صفحه ای نوشتی…
    من این درس رو گرفتم: آقا کاری کن ارزش داشته باشه، تمام.
    ماندگار باشی و پاینده
    درود به مهران عزیز
    لطف داری عزیزم

  3. قرار بود یه پست کوتاه بنویسم مثل مال تو ..ولی بازم نشد..برعکس بازم طولانی شد. 🙂
    رضا عظیمی همیشه رضا عظیمی میمونه😉

  4. من شما رو بی اجازه لینک کردم.به من هم سر بزنید.بدرود….

  5. لطف کنید به این وبلاگ سر بزنید.
    shokoofe-omid.blogfa.com
    با تشکر.

  6. منو گیگیلی که شکر خدا استعداد هیچ کدومشو نداریم ((=
    داری عزیزم، این گیگیلی کیه ؟!

  7. با سلام ….

    خبری بسیار بسیار مهم در سایت قرار گرفته است.لطفاً نگاهی بیاندازید!

    با تشکر ……

  8. میبینم که مینیمال نویس شدی…!
    خوبه، حال میده…!
    موفق باشی …
    نه به اون شدت که بقیه می نویسن، به دلیل سرما خوردگی مغز نداشته ام پکیده بود، گفتم کوتاه بنویسم ببینم چطور میشه، هر چند که فکر کنم این جمله ارزشش خیلی از پست های طولانیه من بیشتره

  9. تو هرچی بنویسی ما حال میکنیم کون لق بنجامین!
    لطف داری میثم جان، من هم با نظراتت همیشه حال می کنم که از صمیمیت داره می ترکه D:

  10. WOW !!!! Short but to the point

پاسخی بگذارید

