دنخبل یرارکت !

خسته ام از این لبخند تکراری…

————————————

ببخشید که به کامنت ها جواب ندادم، پنچر شدم اساسی…

23 پاسخ

  1. به بازی مشاعره نوروزی دعوت شدی:
    http://hparadox.wordpress.com/2008/03/27/moshaere/

  2. نک و نال نکن بابا حال نداریم!

  3. به به
    برادر شکوه نکن که همیشه بدتری هم وجود دارد !!
    خواهی دیدی در خانقاه !!

  4. میگن انسان آن چنان عمیق رنج می کشید که ناگزیر از اختراع خنده شد!
    می گذره، سخت نگیر که سخت می گیرد جهان 🙂

  5. سخت می گیرد جهان بر مردمان سخت کوش…
    راستی پنچری رو می شه گرفت ها… (!)

  6. بیا من خودم تو کارشم. دو تا پهنش رو برات میندازم که فقط بری تو خیابونا معکوس بکشی! (البته چون رفیقمی بهت بگم که اصطکاکش زیاده مصرف سوخت میره بالا!)

  7. کاوه جون دعوت شدی به بازی وبلاگی مشاعره. بپر تو گود ببینم چه جوری دک و پوز مدعیان رو میاری پایین

  8. نبینم غم داشته باشی…. برات آرامش آرزو می کنم دوست عزیزم.
    بعد کجا به کامنتم پاسخ دادی؟ من که چیزی ندیدم!!!

  9. انشالله لبخند واقعی روی لباتون بشینه…

  10. سلام
    کاوه عزیز نبینیم چنین باشی
    غم و غصه بعضی وقتا باید بیان و برن پس زیاد جدیشون نگیر
    بهار و طبیعت زیبای رشت رو از دست نده حظشو ببر
    خوش باشی
    بخند اونم خنده واقعی

  11. یه جایی برای گریه میخوام…

  12. حرف دل ما رو زدی آقا کاوه اما همیشه یک امیدی هست.آدم نباید ضعیف باشه .تو همین لبخند رو بزن ادامه بده به این لبخند که کاری جز این در این دنیای شاید قشنگ نمیشه کرد.

  13. من شعله نیستم
    من دود نیستم
    من کوه نیستم
    من رود نیستم
    محدود نیستم
    محدود نیستم به همین نقشه تنم
    بیرون ز تخته بند تنم باز این منم
    تا دوردست تا همه تا تو
    ای آخرین ستاره بیرون ز کهکشان
    آری منم زمان
    آری منم مکان
    نامم بلند در همه محدوده خدا
    مرزم کشیده تا پس دیوار این جهان
    __________________
    دیوانه باش تا غمت عاقلان خورند
    عاقل مباش که حسرت دیوانگان خوری

  14. هر کجا هستم
    باشم
    آسمان مال من است
    پنجره فکر هوا عشق زمین مال من است

  15. کجایی کاوه؟ تو هم پیوستی به فنسی؟ دلمون پوکید چیزی بنویس.

  16. فراخوان انتخاب بهترین کامنت گذار جشنواره نوروزی
    http://1fathi.wordpress.com/2008/03/31/547/

    امیدوارم تا ساعت 12 سیزدهم فروردین شرکت کنید.

  17. اما تو کوه درد باش
    تاقت بیارو مرد باش

    موفق باشی …

  18. کجایی ؟ ؟؟؟

  19. خب کامنت بیستم مال خودمه! کاوه جون مدت هاست که به بازی وبلاگی مشاعره دعوت شدی ولی کو گوش شنوا؟

  20. وووووووووووووووووه!
    بابا مردی گفتن!
    زعفرونی باش!
    سفتتتتتتتتتتتتتت!
    آها!
    حالا شد!
    بخند!
    نه بابا، جدی بخند!
    .
    نه!
    تو همون خسته باشی بهتره!
    استعداد خنده رو هم داری از دست میدی!
    مث حیاتی (اخبار گو) میخندی!
    جدی که مث اون نیست.هست؟
    اون تخمی میخنده!
    تو جدی بخند!
    مث…ام…ام…
    آهان.یادم اومد
    مث باب اسفنجی!
    دیدیش؟
    حتما ببینش…
    خنده هاش ماهه!

  21. با کمال تاثر و تاسف باید بگم که من زنده ام!
    به قول خودم دم همه شما گرم! راستش بعد از لبخند تکراری شد نوبت مسافرت اجباری!
    به دلیل مثبت بودن بیش از حد من، پدر و مادر گرامی حاضر نشدن که من رو تنها بذارن!سفرنامه رو در اولین فرصت می نویسم، هر چند که بیشترش عذاب بود ولی جالبه فکر کنم!
    خیلی شرمنده ام، خیلی خیلی!
    امیدوارم که دیگه از این غلط ها نکنم(یهو غیبم بزنه!)
    به قول قدیمی ها دل سوخته می دونه که م چی میگم!
    حالا…

  22. عجب بد شانسی..درکت میکنم اساسی…اشکالی نداره حتما حکمتی در کار بود….مثبت بودن رو که هستی اصلا ما همه فرشته ایم .

پاسخی بگذارید

