عیدی های لابدان !

درود به یکان یکان خوانندگان جان

این بازی دادن عیدی رو ،علی آقای گل گلاب راه انداخته، به خدا! من قرار بود برای همه دوستای وردپرسی و غیر وردپرسیم عیدی ها شون رو میل کنم ولی نرسیدم آمادشون کنم (درگیر کارهای فرمانداری بودم) به هر حال دوتا عیدی ناقابل براتون گذاشتم، اولی یه آهنگه از زنده یاد ناصر عبدالهی که با یه خواننده دیگه خونده. اسم آهنگ تقویم کهنه، سازهای استفاده شده گیتار، گیتار بیس، ویلون و یه ساز کوبه ای! آهنگ خیلی قشنگیه و حرف دل همه ما، مخصوصا فکر کنم حرفهای رضا عظیمی هم در این پست رو بشه به این آهنگ ربط داد! عیدی دوم هم یه سالنامه ایرانیه به همراه توضیحات جشن های ایرانی که یکی از دوستان (همون فرزاد) برام میل زده، دیدم چیز بدی نیست. به هر حا ل امیدوارم سال خوب و خوشی در کنار خانواده هاتون داشته باشین (چه اینجا چه توی دنیای واقعی). همین جا از دو نفر باید عذر خواهی بکنم (دنیای مجازی) یکی گجمو که بچگی من رو تحمل کرد از همین جا ازش عذر خواهی می کنم اگه ناراحتش کردم و رضا عظیمی که نفهمیدم چی شد قاطی کرد، به هر حال اگه از دست من دلخوره امیدوارم که حداکثر تا آخر همین سال باشه. حالا اگه شخص دیگه ای هم از من دلخوری داره همین جا ازش عذرخواهی رسمی می کنم!

امیدوارم که سال خوبی داشته باشین، سال جدید وقتی کنار هم نشستین و منتظر تحویل سال و شنیدن اون آهنگ معروف هستین، به یاد رفته ها مون باشیم، کسایی که دیگه نیستن و به این فکر کنیم که شاید فردا ما هم نباشیم، پس این دو روز دنیا رو به هم زیاد سخت نگیریم و سعی کنیم دل خوشی از هم داشته باشیم. به هر حال می دونم که از خیلی ها کوچیکترم ولی حرف های بالا فقط حرف دل بود و خدایه نکرده کسی فکر نکنه که یه جوجه وبلاگ نویس (تازه اگه بشه بهم گفت جوجه وبلاگ نویس) داره نصیحت می کنه. همتون رو دوست دارم و آرزوی سلامتی دارم براتون.

متن ترانه تقویم کهنه حرف هایی که رضا عظیمی زد ولی به سبک خودش!

کسی از ما نمی پرسه که بهرمون کجاست

خنده سبز بهار کجای گریه های ماست

کسی از ما نمی پرسه که کجای جاده ایم

بین این همه سوار چرا هنوز پیاده ایم

کسی نیست نشون بده نشونیه ستاره رو

بده دل ما یاد بده تولد دوباره رو

تقویم کهنه رو باید ببندیم

بازم باید دروغکی ببخندیم

بهار داره پا میزاره تو خونه

حنجره ی قلب ما کی می خونه

یکی باید واسه ما بهارو معنا بکنه

سفره ی گمشده ی هفت سینو پیدا بکنه

یکی باید بیاد و بگه بهار چه رنگیه

بگه که تحویل سال چه لحظه ی قشنگیه

یکی باید بیاد و سین سکوته بشکنه

رمز قد کشیدنو تو کوچه فریاد بزنه

تو کوچه فریاد بزنه

دانلود آهنگ تقویم کهنه با صدای زنده یاد ناصر عبدالهی و شهرام فرشید

دانلود سالنمای ایرانی

—————————————————–

لنگ نویس:

1-حس خوبی دارم، احساس سبکی می کنم، هوا هم اینجا توپه توپه خود بهاره! درختا شکوفه زدن و…

2-آبجی کوچیکه که یادتون هست، شده همیار پلیس، خدا به من و پدرم رحم کنه!

3-در مورد همون آبجی کوچیکه، پست قبلیم یادم رفت بگم که قهرمانی این وروجک توی کشور به همراه اون یکی آبجی کوچیکه از افتخارات من توی سال 86 بود!

4-توضیحات بالا رو کامل کنم که هر دوتا توی مسابقات تکواندو قهرمانی کشور مقام کسب کرده بودن!

5-اگه گجمو و رضا عظیمی رو دیدن بگین یه سر بیان اینجا!

6-این آخرین پست من در سال 86 نیست !

7-راستی این خط اولی که معمولا توی پست هام می نویسم به خاطر مجری برنامه دوقدم مانده به صبحه (استاد صالح اعلا) که الگوی من توی اجراست!

با سپاس کاوه گیــــــلانی

17 پاسخ

  1. آخ جون، عیدی من عاشق عیدی گرفتنم،مرسی لابدان جان!
    ناقابل بود، ببخشید

  2. سلام
    شرمنده کردید ما رو
    از این که بنده رو قابل دونستید ممنونم…
    منم دارم یه عیدی خیلی خیلی ناقابل واسه وبلاگ نویس های فارسی زبان آماده می کنم…
    البته فکر کنم اواسط عید آماده بشه!
    به حر حال خوشحال شدم
    موفق باشید …
    خواهش می کنم، منتظرم ببینم چه می کنی، سر می زنم بهت همشهری

  3. کاوه عزیز ( جوجه وبلاگ نویس D:) اگه توی این مدت باهات شوخی کردم ( گاهن ناجور) قصد توهین یا جسارت نداشتم دیگه به جوجگی خودت ببخش D:
    سال خوبی هم داشته باشی
    می گم هر کاریت بکنم همینی ، البته احتمالا تا سال دیگه میشم خروس لاری ! :Dمواظب خودت باش

  4. ممنون از عیدیت.فکر کنم خیلی مهربونی؟؟؟موقع تحویل سال به یادتم.کاوه جان ازهمین جا برای تو آرزوی بهترینها رو دارم.شکوفه همیشه قشنگه مثل من (ما اینیم دیگه)
    امیدوارم توی سال جدید غنچه بشی شکوفه خانم، سپاس

  5. نوروزت مبارک.
    تقویمی که گذاشتی عالی؛نه خیلی عالی بود.
    ، نوروز تو هم مبارک .قابل نداشت میثم جان

  6. سلام کاوه جان.
    چهارشنبه سوری و سال نو بر شما و هم بر خونواده محترم تان مبارک.
    معمولاً آدمهای بزرگ اعتراف به اشتباهات خود می کنند که شما هم جزوی از اون آدمهای بزرگ و مطئنم علاوه بر خصلت مردانگی،بزرگ زاده و بزرگ منش هم هستید.
    اصلاً به دل نگرفتم و مثل همیشه دوستت دارم.
    از رضا هم بیشتر ازین انتظار نداشته باش،اما قلباً دوست داشتنیه.
    اگه اون رضای یکدنده و مثا من کله شق اومد سلام منو هم برسون.
    درود گجموی عزیز
    لطف داری ، هر کس مرامی داره توی زندگی برای خودش ، شاید من یه نمه (یکم از یه نمه بیشتره) گند باشه و زود از کورهدر برم ولی خوب بعدش اگه اشتباه کرده باشم اعتراف می کنم، در مورد حرفام تندروی کردم، به هر حال من هم دوستت دارم با اینکه بعضی اوقات کلاهمون میره توهم ولی این توی خانواده ها هم طبیعیه و مهم اینه که ما همه در کنار هم هستیمو

  7. کاوه جان کامنت من رفت تو اسپم،لطفا پیداش کن

  8. >
    >
    >
    من اولين کسي بودم که براي تو ماهي عيد فرستادم.
    سال نو مبارک
    ======================================
    سايه حق
    سلام عشق
    سعادت روح
    سلامت تن
    سرمستي بهار
    سکوت دعا
    سرور جاودانه
    اين است هفت سين آريايي
    نوروز مبارک
    ======================================
    يک شاخه رز سفيد تقديم تو باد
    رقصيدن شاخ بيد تقديم تو باد
    تنها دل ساده ايست دارايي ما
    آن هم شب عيد تقديم تو باد
    ======================================
    دنيا را برايتان شاد شاد
    و شادي را برايتان دنيا دنيا آرزومندم
    هر روزتان نوروز
    ======================================
    با آرزوي
    12 ماه شادي،
    52 هفته پيروزي،
    365 روز سلامتي،
    8760 ساعت عشق،
    525600 دقيقه برکت،
    3153000 ثانيه دوستي.
    سال نو مبارک باد
    ======================================
    سال و مال و فال و حال و اصل و نسل و بخت و تخت
    بادت اندر شهرياري برقرار و بر دوام
    سال خرم، فال نيكو، مال وافر، حال خوش،
    اصل ثابت، نسل باقي، تخت عالي، بخت رام
    ********سال نو مبارك********
    ======================================
    بهار بهترين بهانه براي آغاز، وآغاز بهترين بهانه براي زيستن است
    آغاز بهار بر شما مبارک
    ======================================
    چند روز ديگه بهار مياد و همه‌چيز رو تازه مي‌كنه، سال رو، ماه رو،
    روزها رو، هوا رو، طبيعت رو، ولي فقط يك چيز كهنه ميشه كه به
    همه اون تاز‌گي مي‌ارزه، «دوستيمون»!
    ======================================
    بهار،نـيم بهار،ربـع بـهار، بهار را قسمت کردند؛بازارشان سکه شد!
    دوست عزيز سبز ترين و هميشگي ترين بهار ها را برايت آرزو مندم
    ======================================
    سلامتي
    سعادت
    سيادت
    سرور
    سروري
    سبزي
    سرزندگي
    هفت سين سفره زندگيتان باشد.
    نوروز مبارک
    ======================================دنيا را برايتان شاد شاد
    و شادي را برايتان دنيا دنيا آرزومندم
    هر روزتان نوروز
    ======================================

    ******سال نو مبارک ******

  9. سلام
    چه عیدی خوبی دستت طلا ، کاوه جلن قرار بود حتما چند نفر رو دعوت کنی ها ؟!!! 😦
    سال نو مبارک ، موفق و پیروز باشی

    یا علی مدد
    علی جان ببخش گیج بازی در آوردم ان شاالله بازی بعدی جبران می کنم

  10. …توپه توپه خود بهاره!…
    حیف که سال نو مبارکه وگرنه یک دعوای حسابی میشود با این جمله درست کرد. حالا خودمون بهاره کیه؟!

    **سال خوبی داشته باشی** (اگه بذارن!)
    ای شیطون مثل اینکه باد فنسی خورده بهتا! تو هم سال خوبی داشته باشی

  11. عیدی هات هم خیلی خوب بود.
    ناقابل بود، بسوزه پدر بی برنامگی (خودم رو می گم) ببخش به هر حال

  12. سلام رفیق شفیق…
    درود ، میبینم اینجا روشن شده!

  13. تشکر از حضور و دل گرمی ات.بر تو هم مبارک که گفت:
    ایام را مبارک از شما ست
    ایام می آیند تا بر شما مبارک شوند…
    و این امید که در این شلوغ بازار نهار زده حداقل دل هایمان دریایی باشد و نه جایگاه کینه که عین حقارت است.
    می بینمت ، می خوانمت
    درود مرتضی جان، خوشحالم کردی عزیز

  14. راستی حرف مهم یادم رفت : تبریک که می توانی چنین آرام از دیگرانی که احساس می کنی از تو ناراحت هستند عذر خواهی کنی و کاش همه می توانستیم لااقل دل خودمان را از ناراحتی و اندوه پاک کنیم.
    باز هم سپاس

  15. سلام
    عیدت مبارک، سال خوبی داشته باشی !!!!

  16. سال و مال و فال و حال و اصل و نسل و بخت و تخت بادت اندر شهرياري برقرار و بر دوام سال خرم، فال نيكو، مال وافر، حال خوش، اصل ثابت، نسل باقي، تخت عالي، بخت رام ******** سال نو مبارك ********

  17. […] این پست هم در نوع خودش خاطره انگیزه […]

پاسخی بگذارید

