خودمان را تكاني بدهيم !

به دعوت خانم مهرنوش محتشمی عزیز این پست رو می نویسم شاید بیشتر وصف حال باشه یا چه می دونم هر چیز دیگه ای…

دستاوردهای من در امسال خیلی زیاد بود از مهمترین اونها شروع می کنم و می رم تا آخر چیزهایی که یادم میاد :

1- رضایت پدر و مادرم بعد از پنج سال با ازدواج من و نازلی!

2-بازگشت دوباره به دنیای مجازی با همین لابدان و آشنایی با دوستان خیلی خوبی که اسم بیشترشون توی بلاگ رولم هست!

3-کمربند قهوه ای جودو و پوشیدن لباس آبی همین ورزش (آرزو داشتم از بچگی یه روز لباس آبی جودو رو بپوشم)

4-از لحاظ کاری هم سال خیلی خوبی بود برام اعتماد به نفس از دست رفته ام رو پیدا کردم، یه جورایی راه رسم مدیریت رو یاد گرفتم، البته تجربه داشتم ولی علمی نبود!

5- تست گویندگی هم دادم که به دلیل نداشتن پارتی شوتم کردن بیرون!

6- از لحاظ کتاب خوانی هم سال فوق العاده ای بود برام، شاهنامه، سیاست نامه و …

7-از افتخارات امسالم اسمبل کردن چند تا سرور بود که شاید بهترین تجربه کاریم بود، و شروع مطالعه برای ایجاد گرید کامپیوتر!

8- پیدا کردن دوست بسیار خوبی که جای خالی برادر نداشته ام رو توی دنیای واقعی برام پر کرد، اسمش فرزاده و همین جا می گم که خاک پاشم!

همین ها یادم میاد، در کل و در جز، سال 86 رو به خاطر تلخی ها و شیرینی هاش هیچ وقت فراموش نمی کنم، از همین جا هم از همه دوستان وردپرسیم تشکر می کنم، یادمه روزهای اول به خاطر سبک شدن غم هام می نوشتم ولی الان کاملا تغییر کرده همه چیز، یادمه فکرش رو هم نمی کردم یه روز بتونم جزء ده تا وبلاگ برتر ورد پرس بشم. خوشحالم که امسال سالی بود برام پر از تجربه، تجربه هایی که باعث شده توی همین سن کم، بتونم خودم رو پیدا کنم و مسیر زندگیم رو انتخاب کنم. امیدوارم که همین راه رو بتونم ادامه بدم، چه در دنیا واقعی و چه در دنیای مجازی.

با آرزوی خوشبختی و شادی برای همه دوستان!

————————————-

لنگ نویس:

1- این آخرین پست من در سال 86 نیست!

2-از مهران و آناهیتای عزیز هم سپاسگذارم که از شروع نوشتنم در لابدان کنارم بودند!

3- از خانم محتشمی و آق رضای عظیمی هم سپاسگذارم چون اولین دوستای وردپرسیم بودن!

4-شیخ الشیوخ، صورتی، فنسی، تورج عاطف، کمال، شبستان، باران،کوچه باغ هم متشکرم چون جزء بهترین دوستای وردپرسیم هستن،از دوستای غیر وردپرسی هم می تونم از ملخ، سرآغازی نو، اشکان،بیتا یاری، علی انجم روز،تاسیان و… تشکر کنم در ضمن گفتم همه دوستان من در بلاگ رولم حضور دارند!

باسپاس کاوه گیــــــــلانی

15 پاسخ

  1. خوشحالم که در پایان سال شادکامی…
    داشتن یه دوست خوب یا کسی که آدم رو درک کنه و در مواقع بحران به آدم آرامش بده یه نعمت بزرگه. چون در اطراف ما افراد با افکار کلیشه ای زیاد هستن و با حرفهاشون آدمو از زندگی کردن سیر می کنن.
    سال 86 نه تنها برای تو برای خیلی های دیگه پر از اتفاقات بود. لحظه های غم و بعد از غم شادی…
    برای تو و همه آرزوی من اینه که در کنار کسی باشن که دوسش دارن و در جایی باشن که آرامش دارن.
    سپاسگذارم آناهیتای عزیز

  2. خیلی چاکریم، ما م از شما مچکریم داش کاوه.
    تی خاک پایم

  3. امیدوارم سال خوبی هم پیش رو داشته باشی
    امروز دو تا پست نوشتی اما من به روت نمیارم D:
    تو هم سال خوبی داشته باشی فنسی جونم، در مورد خط دوم هم ای شیطـــــــون!

  4. لینکیدمت!

  5. کاوه عزیزم
    همیشه از نو شته های تو لذت می بر دم و می بر م اما این او اخر افتخار هم کلامی ای میلی با ترا داشته ام و این یک تجر به شیر ین بر ای من بو د امیدو ار م همیشه شاد و پر مهر و مو فق باشی
    درود تورج عزیز
    برای من افتخاری بود آشنایی با شما
    سپاسگذارم از لطفت

  6. امیدوارم سال خوب و پر اسمبلی پیش رو داشت باشی :‌)
    سپاس محمد جون

  7. آره.خودمم.

  8. سلام…
    از این که یه همشهری تو وردپرس پیدا کردم خوشحالم…
    منم بچه ی رشتم…
    راستی یه وبلاگ هم قبلا واسه میرزا کوچک زده بودم…
    البته مسابقه بود… و رفیقم شرکت کرده بود و از من خواسته بود که تمش رو طراحی کنم…
    به جز تم یکی دو تا مقاله هم گذاشتم…
    دیدم تو لینک هات از اینجور وبلاگ ها زیاده و جای وبلاگ میرزا رو خالی دیدم…
    http://giulans-history.blogfa.com/
    موفق باشی …
    درود
    ای ول ، میرم تره
    من هم رشتیم از لهجم که تابلوئه! دمت گرم میام پیشت

  9. خوشحالم که دوست خوبی مثل تو پیدا کردم 😉
    لطف داری باران عزیز

  10. واقعا اشک تو چشمام حلقه زده. منم دوست دارم عزیزم!
    دستمال کاغذی بدم ؟ لطف داری شبستان عزیز

  11. نوروز خجسته باد
    خب وقتی به گذشته نگاه میکنم می بینم سال 86 برای من هم پر از لحظه های بیاد ماندنی، شادی و غم بوده …
    یکی از وقایع جالب و خوب همین لابدان و کاوه عزیز بود که امیدوارم تویه سال جدید هم ادامه داشته باشه.
    برای شما کاوه مهربان آرزوی سلامتی و سالی خوشتر از همیشه میکنم.
    نوروز شاد باش
    سپاس مهران عزیز
    من هم آرزوی سلامتی دارم برای شما که هر چقدر تشکر بکنم کمه…

  12. سلام
    دوست مهربان و برادر جان، کاوه ی مهربان، بسیار سپاسگزارم
    شما هم برای من همچون برادری، عزیز جان امیدوارم در کنار نازلی مهربان سال خوشی رو شروع کنی و در سال تازه هر دوتاتون موفق و پیروز باشید و سال تازه براتون پر از لحظات شیرین و بیاد ماندنی باشه…
    مثل همیشه در کنارت هستم، جان ره بمیرم بلا میسر
    چاکرتیم فرزاد
    درود
    ره تو ایه چی کونی؟(پسر تو اینجا چی کار می کنی؟)
    میرم تره

  13. امیدوارم همیشه در این دنیا موفق و سر بلند باشی کاوه جان.برای تو وتمام دوستانت آرزوی سال خوبی را دارم.تو برای من پناه خوبی بودی در اوقات تنهایی من با خوندن مطالبت کمی از این دنیافاصله میگرفتم.و در آخر شاد و پیروز باشی.
    سپاسگذارم شکوفه عزیز

  14. چه باحال.اصلن بهتون نمیومد متاهل باشیدوتبریکات ویژه.بعدشم شما پادکست درست کنید مطمئن باشید کلی طرفدار پیدا خواهید کرد.اصولن یکی ازعوامل نساختن پادکست نداشتن صدای خوبه که شما داریش
    مریم خانمی شما، هنوز متاهل نشدیم ولی متعهد شدیم، اتفاقاتی افتاد که یکم تاخیر افتاده، ولی خوب اصل مطلب حل شده، سپاسگذارم، در مورد پادکست هم به فکرش بودم، حتما توی سال جدید پادکست راه میندازم، لطف کردی .
    شاد باشی در کنار خانواده محترم

  15. […] هم به سرعت گذشت. سال پیش به دعوت بانو مهرنوش محتشمی عزیز پستی نوشتم برای بررسی کوتاه خودم و به نوعی نوشتیم تا یادگار […]

پاسخی بگذارید

