حیوانات خانگی بی آزار!

درود به یکان یکان خوانندگان جان

آدم در عالم وبچرخ زدن به چه چیزهایی که برخورد نمی کنه، تصاویر زیر تفاوت فرهنگ ها بین جوامع مختلف را کامل نشون میده…

121.jpg

abig-cat.jpg131.jpg

pets_welcome.jpg

271.jpg

pets_roll3.jpg

371.jpg

——————————————————

1- منبع تصاویر آفریقا از سایت etoday

2-جای شیخ و صورتی خالیه!

3-عجب هوای توپی شده اینجا(رشت)

با سپاس کاوه گیــــــلانی


22 پاسخ

  1. مردم اینقد بیکار شدن که روزی دوتا دوتا پست میذارن
    با توجه به اینکه جای صورتی رو خالی کردی دیگه جای من اینجا نیست( سخنرانی فنسی فری در جمع کامنت گذاران!)
    = ))
    کوفت!
    من که امروز یه پست گذاشتم، من هر روز اگه تازه برسم یه پست میذارم، حالا چرا حسودی می کنی!در ضمن لینکت کردم، توضیح اون علامت سوال رو ندادی، در ضمن از طرف خودم پشت تریبون ک هستی این تخم مرغ رو بگیر که اومد! پوففففففففففففففف
    صورتی کجایی که این حسودا نمی تونن برادرت رو ببینن!

  2. – میگما اون کوفت چیه ؟ غذا شمالیه؟ طرز تهیه اونم بذار کاوه خانوم! اما نه نمیخواد بذاری آخه من غذاهای شمالی دوس ندارم پس خودت بخور
    – بهتره بگی هرروز اگه آبجی کوچیکه ت وقت کنه یه پست جدید میذاری!
    – توضیحشو نوشتم واسه ت اونور.
    – تخم مرغت رسید دستت درد نکنه دادم به رضا با گوجه ش یه املت درست کنه همه ظهر دورهم باشیم D:
    – خود صورتی رم نمیتونستم ببینم چه برسه به برادرش واه واه
    جوابتو که همون جا دادم، حالا ببینم این دفعه چی میگی!

  3. 1. کاوه جون می بینم که به جغرافیا و به ویژه قارۀ شگفت انگیز آفریقا هم علاقه داری؛ اینم یه شباهت دیگه! (دقت کردی که ما چه قدر علائق مشترکی داریم؟)
    2. اون گربهه تو دست زنه (عکس دوم) گربه ست یا ببره که این قدر درازه؟ فکر می کنم نسبتی با FAnCy داشته باشه (ملقب به گربه نره).
    3. به پرسش تو و رضا دربارۀ تویتر پاسخ داده شد.
    4. جای شیخ همچنان خالیه!
    5. در پاسخ به فنسی: تا کور شود هرآنکه نتواند دید!+ لقب خانوم برازندۀ خودته فنسی جون. یادت باشه که بهترین آشپزای دنیا بی برو برگرد مردا هستن.
    در مورد اشتراکات که باهات موافقم من یه من یه نهالم و تو یه درخت !واقعیت و باید قبول کرد، دامنه اطلاعات تو بیشتر از منه البته خوب در یه سری موارد هم برعکسه، فقط مهم اینکه ما باهم تفاهم زیادی داریم و بعضی ها حسودی می کنن! 😀
    در مورد توییتر هم دمت گرم، میبینمت اونجا.

  4. با بهترین ها
    نمی دونم کی بود همین سال 1386 خودمون بود که مسابقه بزرگ آشپزی سالیانه که خیلی هم معروفه توی پاریس گذاشته بودند و چیزی که باعث شده بود همه خبرگزاری ها اونو با آب و تاب پخش کنن برنده شدن یه خانوم بود چرا که اصلا سابقه نداشته یه خانوم توی آشپزی برنده بشه، که البته ایشون وارث هتل آنچنانی پدرشون بودند و چون پدر بیچاره پسر نداشت دختر جای پدر رو گرفته بود و جالب تر اینکه همه سر آشپز ها و کارکنان آشپزخانه برای همین موضوع استعفا داده بودن…
    تازه یادمون نره توی دنیای امروز بازار داغ برابری جنسی همه عالم رو گرفته مگه خانم بودن چشه؟؟؟؟؟
    یادمه چند سال پیش رفته بودم تاتر مذهبی (تعزیه) یه آقا نقش زینب رو بازی میکرد و همه اونجا می گفتن: اگه تو زینبی اون گنده ها چیست D:
    بهار در راه است…
    شاد زیید
    به به آقا مهران گل گلاب،
    کم پیدایی، خوب نظراتت مثل همیشه جالبه و خوندنی، حالا کسی گیر نداده که خانوم بودن بده یا خوب، این یه کل کل بین منو این گربه نره(اسمی که صورتی رو فنسی گذاشته)
    شما هم همیشه شاد باشی

  5. يه سلام بهاري تقديم به لابدان… ميدونم که الان درختان آلوچه ي اونجا شوکوفه دادن و منو ياد روستاي زيبام ميندازه که يه دنيا خاطره از بچگي برام به يادگار گذاشته. خاطرات تلخ و شيرين
    نه به قديما که 1 پست به زور ميزاشنين نه به الان که کيلو کيلو پست ميزاريد و آدم نميرسه همرو بخونه ولي خوشهالم که لابدان پيشرفت ميکنه..
    مطالب لابدان رو خيلي دوست دارم و بيشتر از همه کشته مرده ي افکار نويسنده هستم.
    راستي شيون فومني يادتون نره
    اميدوارم به جاي ما از آب و هواي خوش اونجا لذت ببرين
    درود بهاری من هم تقدیم تو
    خوبی آناهیتای عزیز
    کم پیدایی، خوشحالم که سرزدی بهم، من هم از داشتن دوستای خوبی مثل تو خوشحالم، امیدوارم که همیشه شاد باشی و هیچ وقت غم نباشه تو زندگیت.شیون هم حتما یه پست ویژه میذارم براش

  6. پلنگ ما که اینجا مردی ندیدیم ( پودر شدی دیگه ؟) D:
    آیا در جمع شما کسی نیست مرا یاری رساند؟!
    [فنسی فری با قیافه ای تکیده و پشتی خمیده و ناامید صحنه را ترک میکند : ( ]
    متن کامل وصیت نامه فنسی که بعد از رفتن غم انگیزش گشوده شد: #$%^&&*))(%$!@#$%^##^)(*ـآ$$%#!
    فنسی خجالت بکش! ننه من غریبم بازی رو بذار کنار!

  7. الهی واسه اون صاحب کامنت بالایی بمیرم الهی فداشبشممن الهی نور به قبرش بباره چقد این بچه ناز بود ولی اطرافیاش نفهمیدن الهی تیکه تیکه شده بودم این روزو ندیده بودم
    بنه کنار ره(بذار کنار این فیلم ها رو)

  8. کاوه جان عجب عکسهای جالبی بو د
    خو شبه حالت در شهر باران کلی کیف می کنی
    جای ما را هم خالی کن داداش
    خوشحالم کردی تورج جان، والله من میمرم واسه رشت ، درسته که شهر پیشرفته ای نیست ولی وطنمه و هیچ چیز مثل وطنم برام عزیز نیست. جات خالی ناخدا…
    میرم تره(میمیرم برات)

  9. سلامن علیکم و رحمت الله و برکاته!
    آقا تو چه خوب آدمو درک می کنی !! خوشمان آمدا. خوش به حال بانو!!
    کیف کن تو اون هوا! جای مارو هم خالی کن.
    ببین از شیخ خبر داری؟ جدی می دونی کجاست؟ نگرانشم.

    سبز باشی .
    درود
    ما یه ضرب المثل به گیلکی داریم که معنیش میشه: دل سوخته می دونه که من چی می گم، جای همه رو خالی می کنم، از شیخ خبری ندارم، آخرین بار از طریق google earth مشاهده شد که داشته توی کویر لوت دنبال محسن نامجو می گشته! حالا چرا کویر لوت خدا می دونه!جای همه خالیه نجمه خانم، در مورد هوا از کیف گذشته دارم کف می کنم!
    شما هم سبز باشی

  10. سلام دوست من.اگر همین ابتدا بگویم کاملن با تو موافقم باور می کنی؟بله موافقم و نامجو را نه نابغه می دانم و نه چیزی توی این مایه ها و تا جایی که یادم می آید او را انقلابی در موسیقی ندانسته ام و نخواهم دانست.حرف من این است که نامجو (که به بیانی دیگر پانته آ هم همین را می گوید) بر دوش شعر نشسته است درحالی که منتظر است با او به خاطر موسیقی هم حساب کنند و من تنها در این فضای دوقطبی (یاد دو قطبی باستان به خیر که یکی آمریکا بود و دیگری شوروی) موافق و مخالف نامجو سعی کردم به زبانی که به دوستان سینه چاک نامجو بی احترامی نشود (که از قضا دوستان صمیمی خودم هستند) همین را بگویم و به تعریض عنوان مطلب را نامجو در محاصره گذاشتم تا شاید ببیند و بداند که در محاصره ی کسانی است که با به به های نتراشیده شان راه رشد احتمالی را بسته اند.مشکل اختصاصی خودم با نامجو به نخوانده ملا شدن بر می گردد و کاری هم از کسی بر نمی آید.باید بین بد و بدتر انتخاب کرد و در زندگی ایرانی مان مدام بر این دوراهی نشسته ایم،منفعل و بی تصمیم.
    با احترام

  11. با درود. ممنون کاوه عزیزم که همیشه لطف داری.
    شاید اومدم اینجا البته تا به یک سیستم تازه عادت کنم مدتی طول می کشه
    درود به علی آقای گل گلاب
    خوبی ؟ خوشحالم که هنوز هم هستی این بودنت خاریست به تنگ چشمی نامردم زوال پرست!

  12. منم از این ب ب یی ها (ببیی؟!!) میخوام!
    خطرناکه حسن خطرناکه!

  13. آره عجب هوایی! من که امروز فقط تایپ می کردم! پس جای ما خالی. راستی این گربه هه چند کیلوه به نظرت؟! ؛)
    نمی دونم ولی هر چقدر که هست امیدوارم مسیرش به شرق آسیا نخوره !خدا به انگشتات قوت بده!

  14. یادم باشه یه عکس از گودذیلام که دارم تو حموم میشورمشو براتون پست کنم !!!!!!!
    بفرست بینم چی داری، راستی عکسات رو دیدم، اتاقت از یه نمه شبیه اتاق منه البته مال تو قبل از جنگه مال من بعد از جنگ!

  15. من تفاوت چندانی نمی بینم !
    انتظار داشتم که نبینی! 😀

  16. اين كفتاره همون «عكس نگهبان جهنم و حيوان دست آموزش» منه!!!
    عکاسش خودتی مگه؟!
    در مورد عکس های آفریقا و همون نگهبان جهنم باید بگم که این عکس ها مال یه عکاس آفریقای جنوبیه به نامPieter Hugo که من ازش طلب حلالیت کردم بعد گذاشتمش توی لابدان

  17. بله، عکس هایی جالب
    شیمی قابل نشتی(قابل شما رو نداشت)

  18. مطلبی که با نام م.ایلنان برایتان فرستاده شده به قلم کسی غیر خودم نوشته ولی به دلیل فقدان جسارت به نام من برایتان آمده است.
    نظر من درباره ی نامجو آخرین پاراگراف پست نامجو در محاصره است.
    درود
    حالا چرا فقدان جسارت؟!
    نظر من هم همون پاراگرافه ولی خیلی شدید تر و انتقادی تر!
    بدرود

  19. می بینم که FAnCy FrEe عزیز دچار دپرس روحی شدید شد و صحنه رو ترک کرد! آفرین به این درک و درایت بالای گربه نره که احساس می کنه با هر تیکۀ لوسی می تونه پلنگ رو پودر کنه ولی زهی خیال باطل!
    پلنگ جون ناراحت نباش بانجان بم آفت نداره ، احتمالا خوابیده، الان که پیداش بشه

  20. این کامنت صرفا جهت مزاحمت ایجاد شده و ارزش دیگری ندارد!
    شما تحت پیگرد قانونی قرار گرفتید!

  21. سلام کاوه جان
    توی تصاویر اول : حیوون خونگی ش که اون باشه از آدماش دیگه انتظاری فکر نکنم باید داشته باشیم
    درود به آرسین عزیز
    موافقم باهات، روحیات انسان ها رو در همه جای دنیا میشه از روی علایقشون فهمید، به نظر من زندگی سخت در آفریقا کاملا مشخصه توی این تصاویر

  22. کاوه آشپزی تموم شد؟!
    رفتی سر وقت حیوونات؟!
    کمی از عکس های ما ایرونی ها هم میذاشتی که همین کار رو راحتر و ساده تر و بی سرو صدا تر انجام میدیم! » حیوان آزاری »
    چرا همه تون یه جورایی گیر دادین به این فنسی فری عزیز؟!
    غریب کشی یا تنها کشی یا …..!!!؟
    به به گجموی عزیز
    خوشحالم که روبه راهی،در مورد آشپزی که تموم نشده اتفاقا میرزا قاسمی رو نوشتم میذارمش به زودی، این فنسی هم این طوری مظلوم نبین ورد پرس رو به هم ریخته! دست رضا عظیمی رو از پشت بسته

پاسخی بگذارید

