عادل خان اینجا ایران است!

جمله بالا خلاصه تمام حرف های علی دایی در برنامه نود بود، دیشب بعد از یک روز سخت کاری منتظر دعواهای شیرین علی دایی و فردوسی پور بودم که دست بر قضا جالب تر از همیشه بود. انتظار داشتم که علی دایی از همون اول بگه ببخشید، ببخشید…

ولی علی دایی در اوایل خوب خودش رو کنترل کرد تا زمانی که یاد حرف فردوسی پور افتاد که گفته بود قطبی فلانه و بهمانه…

همش منتظر این بودم که فردوسی پور بگه آقای دایی لابی که گفته بودی…

و عادل هم به موقع چسبوند و گفت. علی دایی هم طبق معمول کم نیاورد و لابی قدرتمند خودش رو خدای خودش معرفی کرد! کفاشیان هم به فدراسیونش نازید و سر کار گذاشتن مردم رو جزء ویژگی های فدراسیونش به حساب آورد. فردوسی پور گفت: دوشغله بودن چی میشه؟ طبق معمول از اونجایی که آقای کفاشیان هم از مردان دولت عدالت محوریه! جوابی داد: بی ربط به موضوع مطرح شده!

هر چند که اینجانب زیاد فوتبالی نیستم ولی خب، ورزشکار هستم و همین کافیه که به علی دایی احترام بذارم، درسته که علی دایی مغروره ولی به نظر من غرورش کاملا به جاست و حق داره!

این مسئله رو همه می دونیم و احتیاج هم نیست اگه دوست دارین کلاس درس رو آروم کنین شاگرد شلوغ کلاس رو مبصرش کنین.

به هر حال باید نشست (دوست داشتین سرپا بمونین) دید که عاقبت این کشتی شکسته چی میشه!

امید وارم که عادل توجیه بشه و بفهمه که اینجا ایرانه از نوع جمهوریش تازه جمهوریش هم اسلامیه!

————————————————————–

پانویس:

1- از رییس دانشگاه گیلان تو شبکه آموزش پرسیدن دانشکده فنی شما چه طرح هایی رو ارائه کرده، جواب داد دانشکده فنی ما از قشنگ ترین دانشکده های دانشگاه گیلانه!

2- ورزش کنید

3- این بالاترین هم عجب دنیایی داره!

با سپاس کاوه گیــــــــلانی

27 پاسخ

  1. قد و وزنت رو به رخ ما نکش بابا..اگه جودو کاری واسه ما شکلاتی ! 🙂
    به نظرم کسی باید به لابی دایی ایراد بگیره که خودش با شایسته سالاری تمام روی صندلی که روش لم داده نشسته باشه ..فردوسی پور خودش از بزگترین لابی ها بهره مند بوده که الان واسه خودش کسیه ..هم تو صدا سیما هم تو فوتبال . هر کی به دایی بخواد انتقاد کنه غیر از عادل !
    من که گفتم قصدم به رخ زدن نبود جیگر، واسه تو آره شکلاتم
    علی دایی و فردوسی پور هر دوتا وجه های مشترک زیادی با هم دارند که یکیش همین لابی های قدرتمنده و دومیش هم هم دانشگاهی بودنشونه، … دعواهاشون هم زرگریه

  2. قشنگی هم یه طرح دیگه… راستی بنازم به این جم…ی… آن هم از نوع اس….
    ما هم می نازیم به این جم… 😀 افعال معکوس

  3. سلام. من عیدی مو گرفتم!!!! هوررااااااااا
    دیشب به مناسبت تولد دوست جون رفتیم یه حال اساسی به خودمون دادیم، اما یادمون از نود رفت!
    مرسی بابت توضیحاتت.
    ورزش رو خوب اومدی.
    ببین من نمی تونم برم سایت بالاترین ف ی ل ت ر هست. چه کنم ؟
    به سلامتی ، خوش به حال خودت و دوست جونت
    در مورد توضیحات هم خواهش می کنم
    اکثر خانم ها از جمله خانم خودم از ورزش گریزانند! چرا رو من که نمی فهمم!
    در مورد بالاترین هم از پ ر و ک س ی استفاده کن برو تو تو گوگل یه چرخ بزن حله!

  4. راستی برای علی دایی خوشحالم. امیدوارم که پوز همه رو بزنه. هرچند که هرگز از طرفدارانش نبودم
    من هم همین حس رو دارم نمی دونم چرا دوست دارم پوز زنی بکنه، شاید به خاطر جوونیشه که ثابت کنه که اگه به جوون ها میدون بدن میشه همه چیزو عوض کرد. من هم از طرفداراش نیستم و همیشه منتقدش بودم

  5. ديشبم براي خودش شبي بود جالب اينكه دايي ايران را پيكان مثال زد و خارج را بنز !!!!!
    آره جالب اینه که هر دوتا رو خودش داشته و داره ، زمان جوانی یه پیکان زرد جوانان داشت الان هم که … خوب فرقشون رو می دونه 😀

  6. سلام
    خودم هم نمیدونم تنبل شدم دستم به قلم نمیره ولی تو جبران میکنی هر روز هر روز !!! خدا بده برکت!
    دلیل این به روز کردنم توی این ورد پرس هم داستانی داره، به قدری توی دنیای واقعی دردسر دارم که ازش گریزونم، اینجا که می نویسم آروم میشم، از اونجایی هم که دست به کیبوردم خوبه و اینترنتمفت هم به راه خوب من هر روز به روز نکنم کی بکنه!

  7. اطاعت امر… آپیدم.

  8. یاشاسین علی دایی.
    یاشاسین کاوه.
    یاشاسین مبصرین کلاس!!!
    راستی کاوه من چندین سال مبصر بودم اما زمان ما اینجوری نبود ها!
    موفق تر از همیشه باشی
    یاشاسین ورد پرسی ها
    به به همولایتی، خوبی؟
    ما که همین طور بودیم، همین جا هم از همین تریبون از آقای هدایتی(معاون دبیرستان) و پور اوزان(مدیر دبیرستان) عذر خواهی می کنم چون دهنشون رو بد سرویس کرده بودیم!

  9. سلام.بد نبود من علاقه ای به ورزش ندارم.اما این رو میدونم من ویکی از دوستان عزیزم مریم چند سال کنار هم مبصر کلاس بودیم یادش بخیر…اون دوران رو خیلی دوست دارم حاضرم تمام زندگیمو بدم تا برگردم عقب تا یک چیزهایی رو پاک کنم برای همیشه.
    موفق باشی.
    به سلامتی، ما که از برگشت به عقب متنفریم

  10. این فردوسی پور واقعا مشخصه که از دایی بدش میاد هر دفعه این دایی اومد نود فردوسی پور یقه شو گرفت
    خب هر کسی واسه خودش احترامی داره دیگه مجری هم نباید زیادی جو گیر شه
    معمولا دوتا زرنگ با هم کنار نمی یان، دایی و عادل لنگه همن هر دوتا خوب می دونن چطوری حال هم رو بگیرن، در مورد مجری بودن هم این عادل تنها مجری که اینقدر راحت توی حوزه خودش همه رو زیر سوال میبره و واقعا درست این کار رو انجام میده درسته که بعضی اوقات جو هم می گیردش

  11. سلام ودرود
    آقایک سئوال مگه روز قبل از اعلام مربی گری آقای دائی مربی تیم ملی رو اعلام نکرده بودن نکن این ماجراهم مثل ماجرای آقایان کروبی و …..باشه که ایشون ادعا کردن وسط شب خوابشون برد و نتیجۀ انتخابات عوض شد.
    امیدوارم که اینطورنباشه وواقعا بحث سر شایسته سالاری باشه.
    در پناه خدا.

    درود
    در مورد شایسته سالاری : چی هست اصلا ؟! اینجا ایرانه ! اشتباه اومدی داداش اینجا شایسته سالاری معنی نمی ده حالا چی شده علی دایی رو انتخاب کردند یکی گفته بود هر کی رو که می خوان خراب کنن میان می کننش سر مربی تیم ملی!

  12. 1. پاسخ داده شد.
    2. هورا دایی! دایی جون آی لاو یو شدیدا فجیعا!
    3. عادل جون تو هم به من موج مثبت می دی به خاطر دایی و کاوه گیلانی آی لایک یو (با یک درجه تخفیف)
    4. می گم کاوه چه طوره بساط نقد ورزشی رو ردیفش کنی چون مث این که تو موضوعات ورزشی دست به قلمت ملسه!
    دایی رو دیدم بهش می گم که صورتی هم دوستش داره، والله نوشتن من هم مثل هوای رشته هر دفعه یه جوره، خوب اگه تو می گی ملسه لابد ملسه دیگه از این به عد بیشتر می نویسم در مورد ورزش.
    خاک پاتیم به روح جیگارو کانو!

  13. اما من از علی دایی خوشم نمیاد به خاطر دلایل شخصی….آدم مغروریه.و اما شما مثل اینکه گذشته ات بد جور حالت رو گرفته.فکر کنم من هم مثل شما از اون متنفر باشم اما نمیشه از اون فرار کرد.خیلی دوست دارم من هم این دنیای مجازی رو داشته باشم فقط یک راهنما میخوام همین یا شاید کمک.
    من که سر در نیاوردم اگه کسی فهمید این شکوفه خانم چی میگه یه راهنمایی به من بکنه!

  14. aghaye ghotbi gozineye binaziri bood amma khobe ke dayie aziz aval amad ke baad nagooyand agar dayi mishod tim movafagh mishod, omid ast baad az dayie aziz ghotbi biad, zemne inke indo zoje khoobi hastand, ghodrat va technoch bazi ro be harekat mindaze.
    ba arezooye movafaghiat baraye hardoshon
    va sepas az shoma
    dastanetan por tavan
    درود
    افشین قطبی گزینه خوبی بود ولی نه الان چون ببخشید این رو میگم فوتبالیست های ما بی ادب تر از این حرف ها هستند که بتونند احترام قطبی رو نگه دارند، افشین قطبی هنوزهم از ایران شناخت کافی نداره به نظر من همون بهتر که قطبی بمونه برای بعد چون دایی فقط حریف این عروسک های به ظاهر فوتبالیست میشه.
    سپاسگذارم

  15. من میگم که من هم دوست دارم یک دنیای مجازی مثل شما داشته باشم تا حرفهامو بزنم همه نظر بدن.این فهمش اینقدر سخته؟؟؟فقط یک راهنما میخوام.
    خوب ببخشید چرا ناراحت میشین! براتون میل میزنم و داخلش توضیح میدم

  16. سلام
    یک سوال آخه ما چرا می گیم فلانی مغروره ولی حق اش هست ؟!؟!؟ در مورد شجریان همین رو می گیم !! اتفاقا هرکی بزرگتر باشه باید افتاده تر و مردمی تر باشه که ! پیشرفتِ علی دایی، بزرگیِ استاد شجریان حق اشون هست ولی اگه مردم نباشن اونها …..
    بر منکرش لعنت
    علی دایی، شجریان و همه مفاخر افتخارات ما هستند متاسفانه بعضی ها کم لطفی می کنند از همون قدیم ما اسطوره کشی می کردیم….امیدوارم که علی دایی موفق باشه

  17. پا نویس اولی خیلی با حال بود

    جواب دادن از نوع احمدی نژادی !!
    ایشون و پسرش از فعالین ستاد انتخاباتی اوشون در گیلان بودند

  18. واقعا این مملکت حسینقلیخانی اداره میشه واین تقصیر دایی نیست!
    خدا پدر حسین قلی خان رو بیامرزه…

  19. ما کم لطفی نکردیم.اون آقا خودخواه هستش ومغرور .من نمیدونم چرا؟البته درسته که زحمت کشیدن.اما این یکی از خصوصیات ایشونه .من هم مغرور وخودخواهم .این دلیلی برای کم لطفی نیست آقای گیلانی.
    باز هم نفهمیدم شما منظورتون چیه!

  20. اگر امي نظر خواهيدي شمرو گمه كه از روز اول من ايتا از مخالفان سرسخته او بوم.
    اما الا ن اوضاع فرق بوكوده. فريب او افشين شاهنشاهي بخورده بوم الان پشيمان بستم و خواهم آن حمايت بكنم
    برنامه نودم با اينكه خواب مي جان بگفته بو هر طوري بو بشستم بدم
    خيلي خنده بوكوديم. امي نظر خواهيدي شما رو گمه كه ا فردوسي پور به امي فوتبال خيلي خدمت كونندره
    اگه فردوسي پور نوبو اشان حتو خو كون پنارتي زندي و معلوم نوبويي چه خواهستي ببه
    شاد و موفق ببيد. امي همشهري‌ينا سلام برسانيد
    از اونجایی که من همیشه به آذری ها حسودیم میشد (چون همیشه با هم آذری حرف می زنن) الان عقده گشایی کرده و با زبان شیرین مادری خود حرف می زنم:
    میرم تره، تی بلا میسر، تا الان کویه ایسابی توو، ننم تره چی زبان امره تشکور بوکونم ولی خب انه دانم کی توو هم می اراه هم صدایی و هن مره کافیه حتما ایم تی ورجه،
    دوستان عزیز ببخشید اگه دوست داشتین گفتگوی بالا رو براتون ترجمه می کنم.

  21. از فوتبال فقط بازی های تیم ملی رو نگاه می کردم که با این اوصاف که داریم پیش میریم دیگه همین رو هم از دست دادم…
    زیاد بدبین نباش…

  22. نه غیبم نزده..هنوز اینجام…اینجا…اه…کوری مگه..درست نگاه کن ..همون گوشه سمت راست ..آها… دیدی ؟ تیپم چطوره؟
    تخم مرغت رو دریافت نموده و چشممان درآمد…پروردگار بزند به کمرت !

    عجب زبونی دارید..البته خواهرم با یه خونواده شمالی وصلت کردم، دیدیم به چه طرز فجیعی تکلم می کنید، آشنایی داریم کاملا !
    به قول صورتی تخم دایناسور هم واسه تو کمه!
    درمورد کمر هم پروردگار نزد ولی دیشب یه تازه کار تکنیک را بد اجرا کردو نزدیک بود کمری بشم که به خیر گذشت، در مورد زبون هم هر چی هستیم با خیال راحت»ق» می گیم مشکلی هم توی گفتن هیچ حرفی نداریم! با عرض معذرت از همه آذری زبان های عزیز این رضا عظیمی جوابشو ندی فکر می کنه …

  23. دیشب تا نصفه هاشو که دیدم با خودم گفتم اینا اومدن حرفای تکراری بزنن برن گرفتم خوابیدم. نمی دونستم نطقشون تهش باز میشه!
    همون طور که گفتم اینجا ایران است و هیچ چیز قابل پیش بینی نیست

  24. This post is hotting, and both of this post and this blog are high ranked in the top report of wp. But today we have generated
    a more pro top blogs daily report
    . Now I’ve just posted the newest report , see and reply me some comments. Thanks.

  25. با بهترین درودها
    از اینکه می بینم دوستان نسبت به مسائل دور و برشون جدی، با مسئولیت و تیز بینانه برخورد می کنند بسیار به خودم می بالم.
    و به کاوه عزیز شاد باش و تبریک میکنم چرا که پست های متنوع ، پر بار و آموزنده می زارند و آرزو میکنم بیشتر از این موفق باشند.
    خب می بخشید من فوتبالی نیستم هرچند همه مسائل مملکتم برام مهمه و فکر می کنم به هر صورت یکی باید انتخاب می شد بعد این همه جنجال و عقب ماندگی، فقط 100 روز دیگه به جام جهانی مونده…
    تندرست باشید و پیروز

  26. جام جهانی ….. ما داریم میاییم( برزیل،فرانسه و انگلیس انصراف دادند)
    یاشاسین …… علی دایی

  27. علی دایی آقاست،
    هم عادل جالبه هم علی دایی دوتاییشون تو 90 عالی کار می کنند وقتی به پست هم می خورند، اصلاً ماجراشون رو نمی دونستم اما اینقدر با هم جالب صحبت می کنن آدم جذب میشه.
    قابل نداشت

پاسخی بگذارید

