سرباز ها در جایی غیر از میدان جنگ!

طبق عادت مشغول وب چرخی بودم که به عکس های جالب برخورد کردم، حیفم اومد که بی خیال از کنارشون رد بشم. همیشه سرباز ها رو یا در حال کشتن دیدیم یا در حال کشته شدن…
001_labdanwordpresscom-1.jpg

پسره: ببین من سرپا می تونم…

دختره : فکر کردی… منم می تونم!

001_labdanwordpresscom-3.jpg

حمام آفتاب با لباس نظامی!

001_labdanwordpresscom-4.jpg

جانم فدای…

001_labdanwordpresscom-6.jpg

عاقبت این مدلی دولا شدن همینه!

001_labdanwordpresscom-8.jpg

بفرما بیلرو!

001_labdanwordpresscom-14.jpg

به نظر شما کسی خوابیده اینجا ؟! من که کسی رو نمی بینم!

001_labdanwordpresscom-10.jpg

اینجا پادگان نظامی نیست، این ها هم سرباز نیستن فقط دختر های دم بختی هستند که برای دفاع در مقابل خواهر شوهر و مادر شوهر دوره می بینند!

001_labdanwordpresscom-7.jpg

گرگم به هوا از نوع دسته جمعی!

001_labdanwordpresscom-27.jpg

تا حالا سه تا از فرمانده هاش رو کشته!D:

001_labdanwordpresscom-30.jpg

این یکی دیگه نمیشه باهاش شوخی کرد!

001_labdanwordpresscom-13.jpg

آرزو های یک جوان!

001_labdanwordpresscom-39.jpg

مراسم پرچم کشی !

001_labdanwordpresscom-43.jpg

خلبان شدن هم عالمی داره ! مخصوصا اگه همکارات اینا باشن!

001_labdanwordpresscom-48.jpg

ابراز عشق و علاقه!

001_labdanwordpresscom-55.jpg

عجب جراتی داه این یارو!

001_labdanwordpresscom-57.jpg

خوب این هم از عواقب موندن زیاد توی سرباز خونست!

001_labdanwordpresscom-58.jpg

خانم ها رو که قبلا معرفی کردم!

001_labdanwordpresscom-50.jpg

سر کوچه پارک ممنوع بود مجبور شد ایجا پیادشون کنه!

————————————————————–

پانویس:
1- منبع سایت Go2load

2- مثل اینکه لابدان هم داره کم کم بزرگ میشه، و برای من آهنگر کلی افتخاره که توی کار فرهنگی هم دارم پیشرفت می کنم!

3- این باقالا قاتوق رو چند نفر پختن؟

با سپاس کاوه گیـــلانی

Balatarin

15 پاسخ

  1. من میخوام خلبان بشم!
    موفق باشی…
    من اقدام کردم…

  2. عجبااااااااااااااا
    حالا این موقع سال کجا باقلا تازه هست که ما با قلا قاتوق درست کنیم ؟؟؟؟؟!!
    بقالی ها دارند اینجا که خشک شده رو به اسم باقالی کشاورزی میفروشن

  3. سلام گل برار. لذت بردیم و به آینده تاریک خودمون امیدوار شدیم.
    تی بلا میسر
    خوشحالیم از لذت بردن گل برار خودمون

  4. میم نون یعنی «میثم نامی»
    همین.
    عکسات جدید بود.
    متنش لوس بود.
    خوب در مورد اسم یه تفاهم داریم، عکس ها قابل شما رو نداشت، در مورد متنش هم خوب این هم یه نظره

  5. سلام فکر کنم این خوش شانسی منه که یکی از همشهریام تو وردپرس مطلب مینویسه خوشحالم که بهم سر زدی و کامنت گذاشتی و خوشحال ترم از اینکه باهات آشنا شدم….
    مخلصیم آقا
    خاک پای همشهری هامم، ای کاش این آدرس وبت رو هم میذاشتی

  6. and another Gilak is here:D
    nice to see you
    گیلک ها قراره دنیا رو بگیرن

  7. سلام ودرود
    عکس های جالبی بود البته تو سربازخونه های ما از این خبر ها نیست اگر اینطور بود خیلی ها از خدمت فرار نمیکردن البته شاید هم کمی ترس از خدمت باشه که من هم داشتم .
    در پناه خدا
    این طوری که من از عکس ها فهمیدم اینها همه کادری هستند

  8. عكسها جالب بود ولي من دلم براشون مي سوزه !
    قابل شما رو نداشت، در مورد دل سوزی هم باید بگم که اون سرباز ها خودشون انتخاب کردند راهشون رو

  9. باحال بود …
    مرسی.
    باقلا قاتق قبلن خوردم خیلی خوشم اومد. یادش بخیر تو دانشگاه بچه ها غذای محلی می پختن. اونجا خوردم.
    خواهش می کنم، فکر کنم وبلاگ نویسی رو بذارم کنار و یه رستوران باز کنم بهتره

  10. سلام ودرود
    کاوه عزیز راست میگه هرکی خربزه می خوره پای لرزش هم می شینه.
    درپناه خدا
    خوب همینه پس ما هم میشینیم تا بعد

  11. سلام
    خیلی باحال بود خوشمان آمد
    (کاوه جان خدایی نکرده با ما قهری ؟ ) 😦
    موفق و پیروز باشی

    یا عل مدد .
    درود
    این چه حرفیه علی جان
    من خاک پاتم، میام پیشت ببخش

  12. سلام
    خیلی باحال بود خوشمان آمد
    (کاوه جان خدایی نکرده با ما قهری ؟ ) 😦
    موفق و پیروز باشی

    یا عل مدد .

  13. دوباره سلام اینم ادرس بلاگم:
    http://xtramusic.wordpress.com

  14. […] سرباز ها در جایی غیر از میدان جنگ! (via لابدان) نوشته‌شده در 04/09/2010 به‌دست caspianme طبق عادت مشغول وب چرخی بودم که به عکس های جالب برخورد کردم، حیفم اومد که بی خیال از کنارشون رد بشم. همیشه سرباز ها رو یا در حال کشتن دیدیم یا در حال کشته شدن… پسره: ببین من سرپا می تونم… دختره : فکر کردی… منم می تونم! حمام آفتاب با لباس نظامی! جانم فدای… عاقبت این مدلی دولا شدن همینه! بفرما بیلرو! به نظر شما کسی خوابیده اینجا ؟! من که کسی رو نمی بینم! اینجا پادگان نظامی نیست، این ها هم سرباز نیستن فقط دختر های دم بختی هستند که برای دفاع د … Read More […]

  15. […] دیدیم یا در حال کشته شدن… منم نامردی نکردم رفتم از وبلاگ طرف که یه گیلانی بود دزدیم دمم […]

پاسخی بگذارید

