بازی با مرگ هم داشتم ولی این مدل بازی نه!

بعد از چند روز اومدم به لابدان سربزنم، دیدیم که پلنگ صورتی عزیز من رو به یک بازی دعوت کرده، از اونجاییکه اتفاقات دنیای واقعی رو زیاد نمی شه به دنیای سایبر ربط داد پس من هم شرکت می کنم…! در ضمن از اونجایی که زیاد حوصله ندارم همه زنده ها،  مرده ها و…

باراک اوباما: چون خاص ترین کاندیدای رئیس جمهوری آمریکاست به نظر من!

تیری آنری: دلیل خاصی ندارم ولی خوب خیلی باهاش حال می کنم چه زمانی که توی آرسنال بود چه الان که توی بارسلوناست!

آقای حکایتی: بچه که بودم خیلی دوستش داشتم!

راسل کرو: عاشق اون نگاه مقتدرانش هستم و دیوانهء بازی در نقش اون پلیس بی کله توی محرمانه لس آنجلس

خانم فاطمه حبیبی زاد(گردآفرید) : چون اولین زن نقال شاهنامه است و ابهتش زمان شاهنامه خوندن از مرد ها هم بیشتره!

مانی رهنما: شاگرد بابک بیات بوده و راه استادش رو به خوبی ادامه میده.

استاد اسماعیل کهرم: دلسوز ترین مرد محیط زیست ایران…

پرویز پرستویی: به خاطر بازی در : آژانس شیشه ای، مارمولک، لیلی با من است، آدم برفی و…

رضا کیانیان: نقشی که همیشه توی ذهنم می مونه، نقشی که در آزانش شیشه ای بازی کرده بود…

کارلوس سانتانا: عاشق این نوازنده و آهنگساز مکزیکی هستم حتی یک بار توی خواب رفتم کنسرتش!

کریس دیبرگ: به خاطر صدای دلنشین …

هادی ساعی: تنها ورزشکاریه که ژست پهلوانیه بیخود نمیگیره!

محمود میران: به عنوان یک جودو کار دوست دارم محمود میران که الگوی اخلاقی من توی جودوی بغل کنم فقط!

هالی بری: دلیل خاصی نداره، ازش خوشم میاد!

مل گیبسون: به خاطر شجاع دل و میهن پرست!

دیوید فینچر: به خاطر همه فیلمهاش!

مارلون براندو: به خاطر پدر خوانده و بارانداز.

آل پاچینو: بعد از ظهر سگی و پدر خوانده.

بونو(U2): به خاطر اینکه از  محبوبیتش برای کمک به فقرا استفاده میکنه!

هیتلر: به خودم مربوطه!

ارنستو چه گوارا:آزادی

فریدون فروغی:زندگی را دوست داشت…

همین ها یادم می یاد لطفا زیاد سخت نگیرین! سعی می کنم کاملش کنم…

2 پاسخ

  1. درود! فهرست خوبی بود رفیق… بازم آفرین به صورتی جون که کشف کرده بود چه عزیزانی تو عمق یک لابدان ممکنه گیر افتاده باشن!
    خوب لابدانه دیگه…

  2. همه چیز درباره راسل کرو

    http://www.russellcrowe.blogfa.com

پاسخی بگذارید

