حرفی ندارم که بزنم…

درود به دوستان عزیز لابدان

متاسفانه اتفاقی افتاده برام که از لحاظ روحی بدجور بهم ریختم. یکی از عزیزانم در حالت کما به سر می بره…

فقط می تونم بگم:
خدای من تو می دونی دلم به تو بسته شده

خودت می دونی که دلم از زندگی خسته شده

مدد کن ای خدای خوب این همه خواب به آب نشه
آرزوهای شیرینم به تلخیه سراب نشه

این حرف ها رو نزدم که پیش خدای خودم گدایی کنم، اعتقادی هم به خیلی چیزها ندارم ولی می دونم که این جور مواقع باید دست به دامان کسی بشم، هر چند می دونم که فایده ای نداره ولی حداقل آرومم می کنه…

در ضمن ببخشید که به کامنت هاتون جواب ندادم در اولین فرصت که روحیه ام رو به دست آوردم جبران می کنم.

با سپاس کاوه گیــــــلانی

11 پاسخ

  1. با بهترین آرزوها
    امیدوارم به زودی زود همه چی بر وفق مراد بشه.
    خب زندگی پر از لحظه های جور وآجور هست و امیدوارم با شکیبایی و امید بتونی این مرحله رو هم پشت سر بگذارید…
    برای همه آرزوی سلامتی و تندرستی می کنم.

    جَسه می اَونگهی مزدا (ای خردمند بزرگ با خرد خویش یاریمان کن)
    تندرستی باد
    سپاسگذارم دوست عزیز

  2. من همیشه حاجت هامو از حضرت ابوالفضل العباس می گیرم،امیدوارم اینبار هم این بنده حقیر و گناهکار رو فراموش نکنه و حاجتمو که هر چه زودتر اون عزیزت خوب شه و بعدش بهم بگی منم نظرم ادا کنم.
    یا ابوالفضل العباس ما رو خجالت زده همه این دوستانی که کامنت منو می خونند،نکن.
    موفق تر از همیشه باشی

    گجموی عزیز از تو هم سپاسگذارم ولی متاسفانه این عزیزبیمار سرطانیه و آخرین روزهای عمرش رو داره پشت سر میزاره ، دکتر ها هم که جوابش کردن فقط می تونم از خدا بخوام که زجرش رو کمتر کنه…

  3. جز روزهای بهتر برای خودت و عزیزت، آرزویی برات ندارم…
    وقتی حالش بهتر شد و تونستی کامنت ها رو بخونی، یه سر به وبلاگم بزن چون می خوام به یه بازی وبلاگی دعوتت کنم
    از تو هم متشکرم صورتی عزیز حتما سر می زنم چون نمی شه از واقعیت فرار کرد

  4. رفیق شفیق سلام. به همّت زبل خان مسابقه وبلاگی تازه ای راه افتاده به نام «جشن عاطفه ها (!!)» که منم شرکت کردم. از طرف صورتی جون، تو هم دعوتی… دیر نکنی بابا
    توضیح: قسمت اوّل کارم رو می تونی تو وبلاگم ببینی
    به روی چشم صوتی عزیز در اولین فرصت …

  5. درست میشه انشاء الله …. تو که دعا می کنی یه نمه قبول هم داشته باش…هر چیزی هزینه ای داره.
    امیدوارم روزهای بد تو هم خیلی خیلی کوتاه باشه.
    سپاس رضا جان

  6. سلام و درود
    کاوه عزیز معمولا من در چنین مواقعی از خدا می خوام که بهترین مصلحت رو درمورد اورن مشکل جلوی راه اون فرد قرار بده و در مورد این بیمار عزیز شما هم می شه گفت که خدا انشاالله بهتر ین مصلحت رو رقم بزنه .
    راستی به نظر من بهتر که آدم برای خواسته هاش در خونه خدا رو بزنه حالا چه اعتقاد داشته باشه یا نه.
    در پناه خدا

  7. سلام کاوه جان.در این مواقع هیچکس نمی تونه کاری بکنه فقط میتونم بگم اون خدایی که اون بالاست خودش اونقدر مهربونه که ….هر چی خدا بخواد ما فقط دعا می کنیم من از طرف خودم از خدای خوب خواهان بهترینها برای عزیز شما هستم امیدوارم که در این دنیا به آرامش برسه

  8. كاوه جان
    واقعا متاسفم و اميدوارم هرچه زودتر شرايط روحي‌ات بهتر بشه و براي اون عزيز شما هم آرزوي سلامتي مي كنم.
    مینا خانم سپاسگذارم

  9. دین و ایمون درست حسابی که نداریم
    اماآرزوی سلامتی می کنیم
    از تو هم سپاسگذارم شیخ عزیز

  10. آخه چراااا ؟؟؟؟
    فلک زد بر بساطم پشت پایی /که هر خاشاک من افتاد جایی

  11. سلام

    امیدوارم با توکل بر خدا شفاء عاجل یابد.
    زندگی همه از آن اوست
    درود
    سپاس کوهزاد عزیز، ولی همیشه شفا چاره نیست خداوند لطف دیگری کرد…

پاسخی بگذارید

