پیشنهاد با شرمانه!

تقریبا دو سال پیش بود که توی این سایت عضو شدم، اینجا مثل بقیه سایت های اجتماعی نیست، شاید هم اصلا اجتماعی نباشه ولی … به محض اینکه خودم عضو شدم چند تا از دوستان نزدیکم هم مثل من عضو شدند. با ارسال یک پیام خیلی ها رو ترغیب کردم به این عضویت، متن پیام هم اینطوری بود: «اگر در زندگی زنده نبودیم، بعد از مرگ زنده بمانیم …»

چند نکته هم در مورد عضویت باید بهتون بگم که:

1- بعد از عضویت کارت اهدای عضو براتون ارسال میشه و بهتره مثل من همیشه کارت همراه تون باشه.

2- به خانواده درجه یک حتما اطلاع بدید، مادر من وقتی کارت اهدای عضو م رو دید تا دو روز از ناراحتی باهام حرف نمی زد ولی وقتی براش توضیح دادم خودش هم فهمید که من از زندگی سیر نشدم فقط به خاطر دلم این کار رو کردم!

3- یکی از دوستان گفت : پسر می کشنت و … ! باید بگم که من چند سال که این کارت رو دارم و سالم و سرحالم کسی هم تا به حال قصد جونم رو نکرده !

4- هر سال هم جشنی برگزار می کنند با نام جشن نفس که عکس های جشن رو از اینجا می تونید ببینید. حس غریبی به آدم دست میده.

1349604397_076511847a_o.jpg

امیدوارم تو دوست عزیز بعد از خواندن این پست به جمع ما بپیوندی و مثل من این امید را داشته باشی که اگر در هنگام زنده بودن دلی را شاد نکردی بعد از …

جمله ای که رو کارت نوشته شده و من از ته قلب فریاد می زنم : مایلم اعضا و بافتهای… را در زمان مرگم اهداء کنم. باشد که در ادامه زندگی اجزای وجودم، نجات بخش زندگی دیگری باشد.

———————————————————————-

پانویس :

1- عکس طرح تبلیغاتی در مرکز اهدای خون شانگهای
با سپاس کاوه گیــــــلانی

3 پاسخ

  1. والا عزیز ما که اعضای زوار درفته بدنمون به درد خودمون هم نمی خوره چه برسه دیگرون، رو همون خط تولید بنجولشو مونتاژ کردن ناکِسا… 🙂
    از اون شناختی هم که از شانسمون داریم یا نمی میریم و باد می کنیم رو دست ننه باباهه یا یه جوری نفله می شیم با خاک انداز جمعمون کنن..خلاصه
    اینجوریاس..اگه با این شرایط هم قبول می کنن ما حرفی نررررررریم داش…حالا کوجا رو باس امضا کنیم؟
    درود به نوازنده انواع سازهای مخالف!
    خوب تو نگران بونجول بودن اعضات نباش اونا اوراقی هم قبول می کنن! دمت گرم

  2. با بهترین آرزوها
    برای من هم بسیار جالب و شیرین بود وقتی عضو شدم و وقتی کارتم آمد خیلی کیف کردم.
    میل به جاودانگی در وجود همه هست و بهتره با اهدا عضو، زندگی نه جاودانه بلکه به یاد ماندنی از خودمون باقی بزاریم.
    عضوی که قراره توی گور بپوسه بهتره در وجود یکی دیگه باعث ادامه زندگی بشه، فکرش رو بکنید قلبتون تویه سینه یکی بتپه…
    کاوه جان سپاس
    بدرود
    درود
    باید بگم که کاملا با طرز فکرت موافقم و خوشحالم که به لابدان سر می زنی
    بدرود

  3. منم دوست داشتم عضو شم،اما به دلایلی نه!
    از مرگ ترسی ندارم اما از الکی مردن بی نهایت.
    موفق تر از همیشه باشی
    خوب هر کس اعتقاداتی داره و بهش هم پایبنده
    شاد باشی، سپاس از اینکه سر زدی

پاسخی بگذارید

