یک بام و دو هوا!

از چی بگم خودم هم نمی دونم! تو شرایط عجیبی قرار گرفتم نمی دونم یه حسی می گه کاری که می کنم درسته، یه حس می گه…

نمی دونم این تردید لعنتی رو چطوری بکشم هر چند اگه نکشمش اون من رو می کشه!images-miscellaneous-2005-dandelion-700x700.jpg

4 پاسخ

  1. روزگار خوش
    باید به کار یا قضیه ای که ما رو سر دو راهی گذاشته حسابی فکر کرد و تمام شرایط، فواید و مشکلات احتمالی اون رو با حوصله بررسی و حسابی روش فکر کرد و ببینیم برآ چی میخواهیم اون کار رو بکنیم و هدفت مون چیه.
    هیچ وقت برای فرار از یک درد یا مشکل خودمون رو ناخواسته به مشکل بزرگتر یا دردسر بیشتر نندازیم.
    برآ اینکه سردر گم نشی بهتره بند به بند همه رو بنویسی و بهش فکر کنی.
    بعضی کارها به خودی خود تردید و اضطراب میاره مثلا خرید و فروش، دوست یابی، ازدواج و سرمایه گذاری…
    در بسیاری از این موارد به ویژه ازدواج و سرمایه گذاری بهتره آدم تمام جوانب رو بررسی بکنه وبا اطمینان به نفس و قدرت به پیش بره خب موفقیت در این موارد همش به خود آدم بستگی نداره چرا که مثلا در مورد سرمایه گذاری به بازار و نوع سرمایه گذاری و … بستگی داره.
    اما ازدواج یه مقوله دیگس چرا که موفقیتش به دو نفر ادم که قراره یه عمر با هم زندگی کنن بستگی داره تازه چون مسئولیتش بیشتره دودلی و دلشورش هم بیشتره در واقع ازدواج به خودی خود دلشوره و دو دلی میاره ، چرا که تو جامعه ما مشکلات زندگی بسیار بسیار زیاده که دو دلی و تردید رو در مورد ازدواج بیشتر میکنه و گرنه خود ازدواج بسیار خواستنی و شیرینه ، زندگی هدفمند میشه و دو نفری میشه بهتر زندگی ساخت و بر مشکلات پیروز شد…
    اگه کارت درسته به اماها و اگرها فکر نکن به هر صورت توی زندگی همیشه یه چیزآیی هست که باعث دلشوره و تردید بشه
    و لپ کلام اینکه همه چی به خودت بستگی داره، این خودتی که باید تصمیم نهایی رو بگیری و چون خودت خواستی میتونی با همه چی کنار بیایی و مشکلات رو کنار بزاری.
    پیروز باشی و سربلند
    کی گفت ازدواج ؟!؟
    داش مهران پته ما رو ریختی روی آب، حرفات رو قبول دارم و همین فکر کردنه که داره روحم رو می خوره! نمی دونم به ندرت دچار تردید می شم .ولی وقتی هم بشم این طوری آب و روغن قاطی می کنم!

  2. سلام
    مهران حرفات همشون درسته ولی باور کن من هم اگه جای لابدان بودم اینطوری میشدم و شاید همین الان هم حس لابدان رو دارم. با اینکه من دخترم اما لابدان پسره و دقدقه هاش بیشتره !!!
    واقعا بعضی وقتها شک و تردید و ترس از آینده پدر آدمو در میاره حتی نمیزاره آدم درست تصمیم بگیره.
    من تو شرایط شک و تردید ترجیح میدم به تردیدم فکر نکنم و موکولش کنم به آینده میدونم که خیلی بده ولی تا اینکارو نکنم آرامش سراغم نمی یاد…
    تو ازدواج هم بهتره آدم عاشق نشه و بدون عشق تصمیم بگیره اینجوری تصمیم گیری خیلی راحت تره…
    همیشه دعا میکنم کاش مشکل همه حل بشه برای تو هم لابدانه عزیز همین دعا رو میکنم.
    درود به آناهیتای عزیز
    به حرف هاتون فکر می کنم خوب تا حدودی هم موافقم ولی خوب همیشه حرف زدن راحت تر از عمل کردنه و …
    راستی من لابدان نیستم، لابدان اسم خونه منه و من کاوه ام! از نوع گیلانی.

  3. ای داد از این همه بیداد
    خواهم که ز غم شوم آزاد
    از جور و ستم همه فریاد
    چون هستی من شده بر باد….

    dastanat por tavan
    با سپاس

  4. بازم حق میدم اما شاید …همه چیز درست میشه…فقط خدا میدونه…
    باز هم درود و سپاس
    حالا …

پاسخی بگذارید

